Muziek / Algemeen / CSL (Cyber Stereo Listening)
zoeken in:
0
geplaatst: 7 juli 2012, 13:56 uur
Misschien wordt het eens tijd om met DSL te beginnen. Ik vind het een erg leuk idee 

0
geplaatst: 7 juli 2012, 13:56 uur
0
geplaatst: 7 juli 2012, 14:01 uur
Heb ik allemaal al beluisterd en zijn allemaal favorieten van mij, vooral Borbetomagus, Butthole Surfers, Royal Trux, Stereolab en de Jazz Composers Orchestra. Voor andere tips raad ik je aan om mijn 4,5* en 5* stemmen eens te bekijken. Tussen mijn 4* staat ook genoeg moois 

0
geplaatst: 7 juli 2012, 14:14 uur
Ik vind in ieder geval dat je Dead Kennedys - Fresh Fruit for Rotting Vegetables moet luisteren, verder doe ik vast ook wel wat mee 

0
geplaatst: 7 juli 2012, 14:18 uur
En hier zijn mijn suggesties voor de CSL:
DJ Shadow - Endtroducing.....
Dälek - Absence
DJ Shadow - Endtroducing.....
Dälek - Absence
0
geplaatst: 7 juli 2012, 14:26 uur
Da's het type "metal" waar Rob nog wel iets mee kan, denk ik. 
Goeie plaat, in ieder geval. Wachten op het tweede deel. Ik ook maar een suggestie dan?
Funkadelic - Maggot Brain

Goeie plaat, in ieder geval. Wachten op het tweede deel. Ik ook maar een suggestie dan?
0
geplaatst: 7 juli 2012, 14:39 uur
Onzin
Luister eens naar John ft. Rick Ross. Betere 'geen gezeik gewoon klappen' muziek ga je niet vinden. Hard, hard, hard 
Luister eens naar John ft. Rick Ross. Betere 'geen gezeik gewoon klappen' muziek ga je niet vinden. Hard, hard, hard 
0
Misterfool
geplaatst: 7 juli 2012, 15:10 uur
Ik heb dan wel een vraagje(ik heb nog nooit GeCSld): dien je zelf op de tijd de muziek te starten, of gebeurt dat op een andere manier.
0
geplaatst: 7 juli 2012, 15:13 uur
meestal doormiddel van aftellen, op slsk of een andere soort van chat.
0
geplaatst: 7 juli 2012, 16:19 uur
Meestal is het gewoon van: ''Zin in een CSL?'''Ja, is goed, Borbetomagus? Is lekker gestoord.'' ''Oké, ik tel wel af, 1 2 3'' en dan gewoon gaan, we zijn meestal niet strikt.
Gaat de CSL wel gewoon op SLSK plaatsvinden?
Gaat de CSL wel gewoon op SLSK plaatsvinden?
0
geplaatst: 7 juli 2012, 16:21 uur
In dit topic mag het toch ook gewoon? Ik heb namelijk geen Facebook-account en die zal ik ook niet gaan aanmaken. Op Last FM kunnen we ook een chat aanmaken.
0
geplaatst: 7 juli 2012, 16:36 uur
Tof idee, ben er zeker wel voor in om een plaatje mee te doen. Van je lijst houd ik me aanbevolen voor:
Madvillain - Madvillainy
Jay-Z & Kanye West - Watch the Throne
Kanye West - My Beautiful Dark Twisted Fantasy
OutKast - Aquemini
Portishead - Third
The Roots - undun
Suggesties vind ik lastig, maar zal er eens over nadenken (moeten het albums zijn die je nog niet kent of juist wel?). Ik ben een nachtmens, dus ik wil me best opgeven voor de graveyard shift
Of ik kan zal een beetje van je definitieve datum afhangen.
Madvillain - Madvillainy
Jay-Z & Kanye West - Watch the Throne
Kanye West - My Beautiful Dark Twisted Fantasy
OutKast - Aquemini
Portishead - Third
The Roots - undun
Suggesties vind ik lastig, maar zal er eens over nadenken (moeten het albums zijn die je nog niet kent of juist wel?). Ik ben een nachtmens, dus ik wil me best opgeven voor de graveyard shift

Of ik kan zal een beetje van je definitieve datum afhangen.
0
geplaatst: 7 juli 2012, 16:43 uur
Als ik de lijst zo zie van Rob zou ik deze wel willen beluisteren:
Aesop Rock - None Shall Pass
Arcade Fire - Funeral
Bonobo - Black Sands
CYNE - Time Being
Godspeed You Black Emperor! - F♯A♯∞
Madvillain - Madvillainy
Massive Attack - Mezzanine
Miles Davis - Bitches Brew
Portishead - Third
Primal Scream - Screamadelica
Maar het ligt er natuurlijk aan op welke tijden die albums langs komen, ik ben namelijk meer een ochtendmens dan een nachtmens.
Aesop Rock - None Shall Pass
Arcade Fire - Funeral
Bonobo - Black Sands
CYNE - Time Being
Godspeed You Black Emperor! - F♯A♯∞
Madvillain - Madvillainy
Massive Attack - Mezzanine
Miles Davis - Bitches Brew
Portishead - Third
Primal Scream - Screamadelica
Maar het ligt er natuurlijk aan op welke tijden die albums langs komen, ik ben namelijk meer een ochtendmens dan een nachtmens.
0
geplaatst: 7 juli 2012, 16:43 uur
Don Cappuccino schreef:
In dit topic mag het toch ook gewoon?
In dit topic mag het toch ook gewoon?
Nogal onhandig lijkt me. We kunnen beter 'ergens' een chat houden. Ik weet niet of Rob Last.fm heeft... Want het lijkt me wel handig als hij 'erbij' is, zelfs al doe je het op meerdere chats tegelijk.
0
geplaatst: 7 juli 2012, 16:44 uur
Nee, Rob heeft geen Last FM meer. Maar het grootste deel van de users heeft Last FM dus daar zouden we ook kunnen chatten.
0
geplaatst: 7 juli 2012, 17:57 uur
Ik doe mee! Tenminste als het op Last.fm is.
Al doe ik maar een paar albums mee.
Al doe ik maar een paar albums mee.
0
geplaatst: 7 juli 2012, 17:59 uur
niels94 schreef:
Nogal onhandig lijkt me. We kunnen beter 'ergens' een chat houden. Ik weet niet of Rob Last.fm heeft... Want het lijkt me wel handig als hij 'erbij' is, zelfs al doe je het op meerdere chats tegelijk.
(quote)
Last.fm heeft een chat?
Waarom overigens niet gewoon slsk?
0
geplaatst: 7 juli 2012, 18:16 uur
Erg leuk idee. Als het voor 27 juli is, doe ik ook gezellig mee. 

0
geplaatst: 7 juli 2012, 18:37 uur
Klinkt leuk. Ik hou dit topic even in de gaten en als er tijden en een datum bekend zijn laat ik wel weten wanneer ik meeluister. Het is vakantie, dus ik denk dat het wel moet gaan lukken wat mee te pakken.
Suggesties
Black Sheep - A Wolf in Sheep's Clothing
Boards of Canada - Music Has the Right To Children
Amon Tobin - Bricolage
Suggesties
Black Sheep - A Wolf in Sheep's Clothing
Boards of Canada - Music Has the Right To Children
Amon Tobin - Bricolage
0
geplaatst: 7 juli 2012, 18:53 uur
Leuk initiatief! Ik haak wel aan als de datum bekend is. 
Op last.fm kun je trouwens niet chatten toch?

Op last.fm kun je trouwens niet chatten toch?

0
geplaatst: 7 juli 2012, 19:25 uur
Ik heb zelf geen last.fm (permanente ban), dus daar wordt het sowieso niet gehouden. Gewoon via MusicMeter (PM en dit topic), Twitter en Facebook.
En de tips mogen zowel albums zijn die ik al ken, als nog voor mij onbekende albums.
En de tips mogen zowel albums zijn die ik al ken, als nog voor mij onbekende albums.
0
geplaatst: 7 juli 2012, 19:46 uur
Ik heb maar drie willekeurige titels gedropt waarvan in ieder geval één hip-hop 
Also, permanente ban? Wat heb je daarvoor moeten doen?
De Facebook chat lijkt me trouwens ideaal voor wat real time conversatie, prima chatbox.

Also, permanente ban? Wat heb je daarvoor moeten doen?

De Facebook chat lijkt me trouwens ideaal voor wat real time conversatie, prima chatbox.
0
geplaatst: 7 juli 2012, 20:26 uur
Ik was gewoon onzin aan het plaatsen bij klassieke artiesten samen met wat andere hiphoppers. Onschuldig dus, maar last.fm-mensen zijn zure mensen. 

0
geplaatst: 7 juli 2012, 21:24 uur
Inmiddels kan ik al aangeven wanneer ik 24uur achterelkaar met de diverse users ga CSLen:
Vrijdag 27 juli, ik start om 23.00u (zodat ik zaterdag 28 juli lekker kan gaan slapen als de CSL afgelopen is).
Maandag zal ik een voorlopig afspeelschema plaatsen (waar makkelijk in geschoven kan worden wat mij betreft). En dan kunnen jullie mij laten weten óf en wanneer jullie mee willen doen.
Vrijdag 27 juli, ik start om 23.00u (zodat ik zaterdag 28 juli lekker kan gaan slapen als de CSL afgelopen is).

Maandag zal ik een voorlopig afspeelschema plaatsen (waar makkelijk in geschoven kan worden wat mij betreft). En dan kunnen jullie mij laten weten óf en wanneer jullie mee willen doen.
* denotes required fields.