menu

Muziek / Algemeen / Mislukte covers

zoeken in:
Marko



Die teksten zijn echt afgrijselijk... Zing hem dan gewoon in het Engels.

avatar van jasper1991



van john lennon-working class hero

avatar van jasper1991
het hele ios album waar ze de dire straits coverden: investigations

avatar van LucM
Gordon moest persé deze evergreen coveren ... had hij beter niet gedaan!
Gordon - Sugar Baby Love

I Have a Dream is niet bepaald mijn favoriete Abba-song maar de cover van Westlife klinkt nog veel kleffer dan het origineel al is.
Westlife - I Have a Dream

avatar van Arrie
Oke, hou je vast... want de volgende cover is echt heel erg.






Rizz
Neeeeee


avatar van jasper1991
Het is natuurlijk niet onze smaak, maar ik vind het wel meevallen. Ik vind dit een goed gekozen lied voor een cover met zijn pakkende melodie en meezingbaarheidsgehalte. Ook vind ik het arrangement prima voor een levenslied; gewoon vrolijk

Tekst had ik iets meer over nagedacht misschien.

avatar van chevy93
Wat covert ze dan? Het origineel lijkt me ook al niet bijster sterk.

Rizz
Mrs. Robinson van Simon & Garfunkel.
Youtube

avatar van Saldek
Deze cover gedaan door Iron Maiden is ergens wel iets van erkenning. Hoewel het origineel veel minder gitaar blaast is die veel spannender en dus ook beter naar mijn mening. Dit in context van mislukte covers. Maar dan toch........het idee is cool.
http://www.youtube.com/watc...

Maar ik vond ook een cover van het nummer Patience van Guns 'n' Roses. Een gewoon onbekende dame die werkelijk verrassend goed weet hoe te coveren zonder te verkrachten. Beetje offtopic, maar stoere chic als je het mij vraagt:
http://www.youtube.com/watc...

.........bovendien, het is ongelooflijk hoe (memorabelwaardige) songs bijna ter ziele worden gebracht soms. Ik bedoel, zoals Mrs Robinson is gecoverd is onherkenbaar lelijk. Van een klein kind zou ik het kunnen hebben, maar zo........nee

Die cover door Sinead van Prince - 'Nothing Compares 2 U' vind ik overigens helemaal niet mismaakt. Die van Prince is mooi, maar die van Sinead vind ik ook prachtig. Het idee kan wel wat wrang zijn idd, het feit dat iemand met de eer strijkt via het coveren van een ander.

avatar van Kramer
Och och, Marlous toch...

avatar van The Scientist
voor mensen die Birdy erg vonden:



avatar van herman
Ik zie dat de video al in oktober is geupload, dus zo populair als Birdy zal dit wel niet worden. Dat is dan ook meteen het enige positieve eraan.

avatar van Arrie
Oh, vind het wel een geinige cover eigenlijk. Maar ik vind Skinny Love en People Help the People van Birdy dan ook mooi.

avatar van deric raven

(afbeelding)

Dubbel scoren

J.B.
Het origineel is al niet best, maar dit is om te huilen...

avatar van Ataloona
WTF, te lachwekkend voor woorden Ik denk echt dat het niet slechter kan en dan zijn dat zogenaamd de mentoren voor zangtalenten

avatar van kaztor
Pure zelfoverschatting.
'Wij gaan dat U2-nummertje wel eventjes coveren...'

En dan heb ik Tom Jones best nog wel hoog zitten.

avatar van Edwynn



Eindeloze huilbuien gegarandeerd. Geen antidepressivum tegen bestand.

avatar van jasper1991
Mijn excuses, maar ik vind helemaal niet zo veel mis met de laatste twee.

ClassicRocker
Ik hoopte inzake laatst geposte cover op een Zeppelin-renditie, maar helaas is een andere song uitverkoren... Had weleens willen aanschouwen hoe madammen in kwestie het daar vanaf gebracht zouden hebben.

avatar van Don Cappuccino



Mislukt is nog een zwaar understatement. Zelden heb ik zo´n slechte cover gehoord. Deze moeten ze aan beginnende bands laten zien en dan zeggen:

Je zal nooit de beste worden en nooit de slechtste, kijk maar!

avatar van relaxex


dit is ook niet al te best...

avatar van Thomas91
Een zangcarrière zit er voor mij misschien toch wel in.

ClassicRocker
Don Cappuccino schreef:


Mislukt is nog een zwaar understatement. Zelden heb ik zo´n slechte cover gehoord. Deze moeten ze aan beginnende bands laten zien en dan zeggen:

Je zal nooit de beste worden en nooit de slechtste, kijk maar!


Uncomfortably Numb.

Thomas91 schreef:
Een zangcarrière zit er voor mij misschien toch wel in.


Voor mij een carrière als manager. Ik maak je legendarisch en onsterfelijk, Thomas. Heb je een kwartier?


avatar van Bollieblauw
Eigenlijk vind ik het wel een briljante parodie op ome Kurt. Getergd en semi-boos op de hele wereld. Kijk mij eens gekweld zijn!

avatar van Paalhaas
Ik kan hier de humor ook wel van inzien.

Die Pink Floyd cover is echt hilarisch trouwens!

avatar van starbright boy
Sommige mensen kunnen maar beter blijven tuinieren.




Ze heeft een heel album vol met deze rommel uitgepoept. Maar deze is wel heel erg.

Kim Wilde - Snapshots (2011)

Gast
geplaatst: vandaag om 00:51 uur

geplaatst: vandaag om 00:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.