MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Mislukte covers

zoeken in:

Kingsnake

god, ik was het vergeten, maar idd rampzalig

Metallica - Overkill

Die cover is wel live vastgelegd op Lemmy's 50ste verjaardagsfeestje. De heren waren allen als Lemmy verkleed. In die zin is dit best geinig. Niet te serieus nemen dus.

Daily Operator

Iel vies bah slechte cover

Without You - Mariah carey

herman schreef:

(embed)

Wtf zeg.. Dit gaat echt té ver. Ik zou me echt schamen als ik in het publiek had gezeten.

Metallica met Loverman van Nick Cave.. Nooit begrepen waarom ze hier aan moesten zitten met hun tengels.

Omgekeerd: dat ene wijf dat Nothing Else Matters naar de kloten heeft geholpen. Verschrikkelijk.

En Limp Bizkit heeft twee verschrikkelijke, ooit hebben ze For Whom The Bell Tolls van Metallica gespeeld. Tenenkrommend. En dan zwijg ik nog over Behind Blue Eyes. (vele generatiegenoten weet btw niet eens dat het cover is ).

Hier wordt The Final Countdown echt compleet verkloot door een onbekend bandje, ze kunnen nog niet eens in de maat spelen.

Wel mooi om te zien hoe het publiek helemaal los gaat, bijn abij het gevaarlijke af hoe wilt iedereen tekeer gaat...

... Jammer dat dat allemaal net achter de cameraman gebeurt.

Hoe verschrikkelijk slecht gezongen, die cover van The Final Countdown, ik kan het niet langer dan een minuut volhouden. Bestaat er geen gevangenisstraf voor dit soort verkrachtingen?

Deze is ook wel apart. Japanse cover van Djengis Khan.

Hier nog eens het origineel, uit de tijd dat er alleen nog goede muziek in de top 40 stond.

Social_Mask
pompompom schreef:
(quote)

Wtf zeg.. Dit gaat echt té ver. Ik zou me echt schamen als ik in het publiek had gezeten.

Henny Huisman in zijn jonge jaren.

herman schreef:
Hier nog eens het origineel, uit de tijd dat er alleen nog goede muziek in de top 40 stond.

Djengis Khan

Als ik me een beetje teneergeslagen voel zoek ik altijd het clipje van Moskau op en dan voel ik me weer helemaal boven jan

Knockin' on Heaven's Door - Guns 'n Roses

De totale verkrachting van het origineel, met name door dat misselijkmakende "Ai-ai-ai-ai-ai..."

De cover van Knockin' on Heaven's Door door Guns 'n Roses trek ik ook niet maar deze cover van dit Elton John-nummer is wel heel erg.

YouTube - Nickelback- Saturday Night's Alright For Fighting

YouTube - Tokio Hotel - Instant Karma

John Lennon zou zich in zijn graf omdraaien!

The Oath
Edwynn schreef:
Die cover is wel live vastgelegd op Lemmy's 50ste verjaardagsfeestje. De heren waren allen als Lemmy verkleed. In die zin is dit best geinig. Niet te serieus nemen dus.

Is totaal niet Live.
Volgens mij hebben ze een deel van de nummers die ze toen gespeeld hebben opgenomen om als B-side voor de single's van Load te dienen.

Want ze hebben die avond ook THE CHASE IS BETTER THAN THE CATCH gespeeld. Dat wil ik eens horen

edit:

Bootleg van dat verjaardagsfeestje met The Chase is Better Than The Catch
Niet slecht vind ik. Al ontbreekt de Lemmy-factor

Kingsnake
Misschien niet geen mislukte cover, maar gewoon een geweldige remix:

Video Cannibal Corpse becomes Happy van Andy Rehfeldt - MySpace Video - vids.myspace.com

Heiligschennis. Topic kan dicht. Erger kan niet.

Verkracht nummer... Desolation Row van Bob Dylan, gecoverd door MCR.

Verkracht nummer 2 4th Of July van Soundgarden gecoverd door Evanescence. Aangezien ik dat nummer zeer hoog aangeschreven staat bij mij, was de afkeer des te erger.

Father McKenzie
José en Ron Brandstichter (ik wéét dat het Brandsteder is zulle)
Erger kan inderdaad niet, vrees ik, bweurk bweurk

Beeswax schreef:

Verkracht nummer 2 4th Of July van Soundgarden gecoverd door Evanescence. Aangezien ik dat nummer zeer hoog aangeschreven staat bij mij, was de afkeer des te erger.
4th of July Die link is beter, op die van jou hoor je niets.

Edit: Ik vind het niet zozeer slecht, maar het is gewoon naspelen. En de solo is zoals op de comments wordt gezegd wel erg slecht.

Don Cappuccino schreef:
(embed)

Hier wordt The Final Countdown echt compleet verkloot door een onbekend bandje, ze kunnen nog niet eens in de maat spelen.

Leest die zanger de tekst op ofzo?

Don Cappuccino schreef:

Publiek is dan ook masaal weggerend....

Gast
geplaatst: vandaag om 17:09 uur

geplaatst: vandaag om 17:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.