Muziek / Algemeen / Mislukte covers
zoeken in:
0
geplaatst: 15 januari 2010, 10:10 uur
Die cover is wel live vastgelegd op Lemmy's 50ste verjaardagsfeestje. De heren waren allen als Lemmy verkleed. In die zin is dit best geinig. Niet te serieus nemen dus.
0
geplaatst: 18 februari 2010, 16:30 uur

Wtf zeg.. Dit gaat echt té ver. Ik zou me echt schamen als ik in het publiek had gezeten.
0
geplaatst: 18 februari 2010, 19:00 uur
Metallica met Loverman van Nick Cave.. Nooit begrepen waarom ze hier aan moesten zitten met hun tengels.
Omgekeerd: dat ene wijf dat Nothing Else Matters naar de kloten heeft geholpen. Verschrikkelijk.
En Limp Bizkit heeft twee verschrikkelijke, ooit hebben ze For Whom The Bell Tolls van Metallica gespeeld. Tenenkrommend. En dan zwijg ik nog over Behind Blue Eyes. (vele generatiegenoten weet btw niet eens dat het cover is
).
Omgekeerd: dat ene wijf dat Nothing Else Matters naar de kloten heeft geholpen. Verschrikkelijk.
En Limp Bizkit heeft twee verschrikkelijke, ooit hebben ze For Whom The Bell Tolls van Metallica gespeeld. Tenenkrommend. En dan zwijg ik nog over Behind Blue Eyes. (vele generatiegenoten weet btw niet eens dat het cover is
).
0
geplaatst: 20 februari 2010, 19:10 uur
Hier wordt The Final Countdown echt compleet verkloot door een onbekend bandje, ze kunnen nog niet eens in de maat spelen.

0
geplaatst: 20 februari 2010, 20:29 uur
Wel mooi om te zien hoe het publiek helemaal los gaat, bijn abij het gevaarlijke af hoe wilt iedereen tekeer gaat...
... Jammer dat dat allemaal net achter de cameraman gebeurt.
... Jammer dat dat allemaal net achter de cameraman gebeurt.
0
geplaatst: 20 februari 2010, 20:32 uur
Hoe verschrikkelijk slecht gezongen, die cover van The Final Countdown, ik kan het niet langer dan een minuut volhouden. Bestaat er geen gevangenisstraf voor dit soort verkrachtingen?
0
geplaatst: 22 februari 2010, 13:51 uur
Deze is ook wel apart. Japanse cover van Djengis Khan.
Hier nog eens het origineel, uit de tijd dat er alleen nog goede muziek in de top 40 stond.
Hier nog eens het origineel, uit de tijd dat er alleen nog goede muziek in de top 40 stond.

0
Social_Mask
geplaatst: 22 februari 2010, 14:03 uur
pompompom schreef:

Wtf zeg.. Dit gaat echt té ver. Ik zou me echt schamen als ik in het publiek had gezeten.
(quote)

Henny Huisman in zijn jonge jaren.

0
geplaatst: 22 februari 2010, 14:32 uur
herman schreef:
Djengis Khan

Als ik me een beetje teneergeslagen voel zoek ik altijd het clipje van Moskau op en dan voel ik me weer helemaal boven jan

0
geplaatst: 24 februari 2010, 14:24 uur
Knockin' on Heaven's Door - Guns 'n Roses
De totale verkrachting van het origineel, met name door dat misselijkmakende "Ai-ai-ai-ai-ai..."
De totale verkrachting van het origineel, met name door dat misselijkmakende "Ai-ai-ai-ai-ai..."
0
geplaatst: 25 februari 2010, 15:52 uur
De cover van Knockin' on Heaven's Door door Guns 'n Roses trek ik ook niet maar deze cover van dit Elton John-nummer is wel heel erg.
YouTube - Nickelback- Saturday Night's Alright For Fighting
YouTube - Nickelback- Saturday Night's Alright For Fighting
0
geplaatst: 2 maart 2010, 09:17 uur
0
The Oath
geplaatst: 3 maart 2010, 17:51 uur
Edwynn schreef:
Die cover is wel live vastgelegd op Lemmy's 50ste verjaardagsfeestje. De heren waren allen als Lemmy verkleed. In die zin is dit best geinig. Niet te serieus nemen dus.
Is totaal niet Live.

Volgens mij hebben ze een deel van de nummers die ze toen gespeeld hebben opgenomen om als B-side voor de single's van Load te dienen.
Want ze hebben die avond ook THE CHASE IS BETTER THAN THE CATCH gespeeld. Dat wil ik eens horen

edit:
Bootleg van dat verjaardagsfeestje met The Chase is Better Than The Catch
Niet slecht vind ik. Al ontbreekt de Lemmy-factor

0
Kingsnake
geplaatst: 2 april 2010, 16:14 uur
Misschien niet geen mislukte cover, maar gewoon een geweldige remix:
Video Cannibal Corpse becomes Happy van Andy Rehfeldt - MySpace Video - vids.myspace.com
Video Cannibal Corpse becomes Happy van Andy Rehfeldt - MySpace Video - vids.myspace.com
0
geplaatst: 14 mei 2010, 20:02 uur
Verkracht nummer... Desolation Row van Bob Dylan, gecoverd door MCR. 
Verkracht nummer 2 4th Of July van Soundgarden gecoverd door Evanescence. Aangezien ik dat nummer zeer hoog aangeschreven staat bij mij, was de afkeer des te erger.

Verkracht nummer 2 4th Of July van Soundgarden gecoverd door Evanescence. Aangezien ik dat nummer zeer hoog aangeschreven staat bij mij, was de afkeer des te erger.
0
Father McKenzie
geplaatst: 14 mei 2010, 20:04 uur
José en Ron Brandstichter (ik wéét dat het Brandsteder is zulle)
Erger kan inderdaad niet, vrees ik, bweurk bweurk
Erger kan inderdaad niet, vrees ik, bweurk bweurk

0
geplaatst: 14 mei 2010, 20:35 uur
Beeswax schreef:
4th of July Die link is beter, op die van jou hoor je niets.Verkracht nummer 2 4th Of July van Soundgarden gecoverd door Evanescence. Aangezien ik dat nummer zeer hoog aangeschreven staat bij mij, was de afkeer des te erger.
Edit: Ik vind het niet zozeer slecht, maar het is gewoon naspelen. En de solo is zoals op de comments wordt gezegd wel erg slecht.
0
geplaatst: 15 mei 2010, 10:28 uur
Don Cappuccino schreef:
(embed)
Hier wordt The Final Countdown echt compleet verkloot door een onbekend bandje, ze kunnen nog niet eens in de maat spelen.
(embed)
Leest die zanger de tekst op ofzo?
0
geplaatst: 15 mei 2010, 22:10 uur
Don Cappuccino schreef:
Publiek is dan ook masaal weggerend....
* denotes required fields.