MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / De MuMe-Mixtape Cirkel (mixtapes, eigen verzamelaars, etc.)

zoeken in:
Envelop en cd'tje heb ik al! Nu nog een thema....

sxesven
Haha. Ik heb alles inmiddels nóg een keer overhoop gegooid. Alleen het thema staat nog, maar muzikaal ben ik 'm even anders aan het inrichten.

Het gaat mij niet lukken bijtijds mijn bijdrage te maken. Mijn computer is overleden en ik ben hem nu aan het oplappen (o.a. met een nieuwe harde schijf van 320gb, de vorige was steeds verder stuk aan het gaan). Hij staat nu in het ouderlijk huis, dus heb mijn eigen CD's niet bij de hand en aangezien morgen de week weer begint is het even gedaan met de vrije tijd.

Ik denk dat ik maar een extra CD brand en die naar Jasper en Itchy, de twee personen na mij in de cirkel, stuur. Jasper mag hem dan houden en het Cd'tje dat naar Itchy gaat mag dan worden doorgestuurd. Dit omdat Jasper anders wel heel erg weinig tijd over houdt mijn CD'tje te luisteren.

Hoop dat ik het hiermee afdoende heb opgelost.

Bij mij lukt het ook niet vandaag aangezien ik pas vrij laat wist dat ik mee moch doen en mijn Wavelab wilde niet helemaal werken. Hij is nu bijna klaar maar dan heb ik alleen nog maar de cd en ik geloof dat de postophaalmeneer al is langsgeweest. Gelukkig ben ik niet de enige

Paap_Floyd schreef:
en ik geloof dat de postophaalmeneer al is langsgeweest.

Correct me if I'm wrong, maar die kom toch nooit op zondag?

Hier worden de bussen elke dag om 18 uur geleegd. Alleen op zaterdag niet.

herman schreef:

Ik denk dat ik maar een extra CD brand en die naar Jasper en Itchy, de twee personen na mij in de cirkel, stuur. Jasper mag hem dan houden en het Cd'tje dat naar Itchy gaat mag dan worden doorgestuurd. Dit omdat Jasper anders wel heel erg weinig tijd over houdt mijn CD'tje te luisteren.

Hoop dat ik het hiermee afdoende heb opgelost.

Begrepen Herman, prima opgelost.

herman schreef:
Hier worden de bussen elke dag om 18 uur geleegd. Alleen op zaterdag niet.

Hier ook. Overal toch?

Die van mij komt ook pas morgen op de bus vanwege gebrek aan postzegels..

Sietse
slecht geregeld mensen....hadden we allemaal al een paar weken extra...

maar goed, als iemand nog een bubbeleveloppe wil:

bij mij gratis af te halen, ik heb er nog wel een stuk of 20 denk ik.

Op de bus gedaan, net voor zessen, dus ik denk dat dat wel goed komt.

Heb overigens twee postzegels gebruikt, is dat genoeg?

0 - 20 gram = 1 postzegel
20 - 50 gram = 2 postzegels
50 - 100 gram = 3 postzegels

Dan denk ik dat het wel genoeg is.

Sietse
mits ze de goede prijs hebben natuurlijk...

heb je een harde plastic hoes of een zachte dunne?

Harde plastic hoes (normale case): +/- 80 gram
Zachte plastic hoes (sleeve): +/- 45 gram

(dat is incl. evenloppe)

Let wel, de prijs is tegenwoordig per postzegel 44 cent en niet meer de oude 39.

Ja, ik heb wel 44c postzegels, en net even een soortgelijk pakketje gewogen, dus het moet wel kloppen.

Sietse

Sietse schreef:

maar goed, als iemand nog een bubbeleveloppe wil:

bij mij gratis af te halen, ik heb er nog wel een stuk of 20 denk ik.

In dat geval kan ik net zo goed meteen dat ding afleveren

Sietse
dat kan natuurlijk ook

Mijn pakketje is inmiddels onderweg naar Nijmegen.

Yak
En de mijne naar... ergens!

Ik was er eerlijk gezegd van overtuigd dat bij ons op zondag de bussen niet werden geleegd, aangezien ik in één van Neerlands gereformeerdste gemeentes woon. Mochten ze zonday toch wel zijn geleegd, sorry, het feit is dat ik hem nu in de bus ga stoppen

Hoe gaan we het nu eigenlijk regelen met de recensies, zonder tracklist is dat toch wel lastig, maar wel te doen.

Sietse
ik heb er wel een tracklist bij, ik zonder erg onhandig.

En de vooroordelen bestaan toch wel bij die van mij, want het zal vast vaag, obscuur en herrie zijn

Niet dan Herman

Yak
Ik heb er ook een tracklist bij gedaan.

handsome_devil
De mijne is ook verstuurd

Anders kunnen we de tracklisten hier posten.

De mijne net meegegeven aan de postbode collega

Ik heb er geen tracklist bijgedaan, Levenvergeten

Dat heb ik door, van welke artiest is nummer 12?

Die van mij inmiddels ook verstuurd.

Nog een klein uurtje aan de coverart gekloot. Schets bewerkt op de pc, wat dingen met effecten en vooral licht geprobeerd. Vind het resultaat best geslaagd voor een eerste keer.

Zonder tracklist inderdaad, dacht dat dat de bedoeling was.

sxesven
Ook geen tracklist gedaan hier, dacht dat zo moest? Wil 'm hier overigens best nog even posten als het toch de bedoeling was. Vond 't op zich juist wel de charme dat je geen idee zou hebben wat je draait.

Ben benieuwd wie de mijne krijgt, trouwens, kon dat zo gauw niet vinden. Wie is hier de Belg?

Gast
geplaatst: vandaag om 23:16 uur

geplaatst: vandaag om 23:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.