MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Het Grote Wansmaak van Youtube-topic

zoeken in:
Zelden een feestnummer gehoord waar zo weinig energie in zit als in die Cola Heeft Geen Zin.

Das nog bijna erger dan de relnichten van de toppers die Kurt C. verkachten:

Ik weet best dat hoge bomen veel wind vangen, maar een supersterstatus of niet, kan iemand mij vertellen waarom ik deze clip hier niet zou kunnen posten?

kaztor schreef:
Ik weet best dat hoge bomen veel wind vangen, maar een supersterstatus of niet, kan iemand mij vertellen waarom ik deze clip hier niet zou kunnen posten?

(embed)

Het wachten is op een overlijdensbericht omtrent dit wandelende drugslaboratorium vrees ik...

Maartenn (crew)
kaztor schreef:

(embed)

Eigenlijk kan je deze clip hier inderdaad prima plaatsen. Dat doet i.m.o. namelijk als nog niet af aan de twee meer dan goede albums die ze wel heeft gemaakt met Mark Ronson. Het is uitermate treurig dat sommige mensen zo ten onder gaan aan hun eigen succes.

Dikkop

En dat is nou zo leuk aan MuMe... even tussendoor updates kijken, er vallen je een paar gebruikers op die niet van het piratengenre houden, je zoekt een nummertje op van een artiest die van beiden een 0.5* krijgt en voor je het weet heb je bij de suggesties iets fantastisch ontdekt.

Ach, wat leuk om die twee kereltjes van Holland's Got Talent nog eens te zien

Doc schreef:
(embed)
Die vrouw is ultiem gaaf..

Die Ivan is echt kansloos zeg

Zanger Rinus strikes again (en heeft een nieuwe vriendin):

Een in Vlaanderen overbekend fuifnummer.

Die vriendin van Rinus was toch ook al in Hey Marlous?

Nummer is weer dik in orde, zoals altijd. Vader Abraham zal er blij mee zijn.

freitzen schreef:
Die vriendin van Rinus was toch ook al in Hey Marlous?

Nummer is weer dik in orde, zoals altijd. Vader Abraham zal er blij mee zijn.

O, dan is ze nu naar de kapper geweest (misschien was het budget dit keer wat groter ). Had haar niet herkend

Zou hier niet gewoon een hele gladde evil producent achter zitten?
Dit is gewoon koefnoen voorbij, ik voel me zelfs een beetje ongemakkelijk als ik er naar kijk.

Dikkop
Alsof de originele Justin Bieber nog niet erg genoeg is.
Hier hebben we de Vlaamse versie.

Doc schreef:
(embed)

En dit draagt mijn achternaam!

Dikkop schreef:

(embed)

Nog slechter als de echte Justin Bieber, dat refrein is niet om aan te horen.

Dikkop schreef:

(embed)

Deze is ook van de wansmaak koning...

een eerder clipje, waar hij met een jonge meid in een jacuzi zit is op last van de ouders van het meisje van jijbuis gehaald, gisteren wist ik het nog gevoorschijn te toveren, vandaag wil het niet (meer)

deze dus: voor zolang het duurt (zap door naar 2:27), arm kind...

Vloepk
Italiaanse rapper met een liedje over orale activiteiten. Productietechnisch niet eens zo anders dan wat je in de hitparade vind. De teksten in het refrein zijn wel anders: 'Tonight I'm feeling to make you enjoy with a blowjob/I want to feel in my throat', gevolgd door iets wat door moet gaan als 'i'm horny', maar meer klinkt naar 'I'm ernie'

cu ri eus

Vloepk schreef:
Italiaanse rapper met een liedje over orale activiteiten. Productietechnisch niet eens zo anders dan wat je in de hitparade vind. De teksten in het refrein zijn wel anders: 'Tonight I'm feeling to make you enjoy with a blowjob/I want to feel in my throat', gevolgd door iets wat door moet gaan als 'i'm horny', maar meer klinkt naar 'I'm ernie'

(embed)

cu ri eus

"Bert, Bert, ik heb een banaan in mijn oor" zal nooit meer hetzelfde zijn....

Sectumsempra
In Overigen > Algemeen > Rebecca Black is toch best goed... - Oor- en hoofdpijn.:

Ik denk dat jullie Rebecca Black allemaal wel kennen, en allicht niet zo zeer waarderen, maar als je Courtney Stodden hoort begin je echt te denken dat Rebecca Black pure perfectie is.
Het is een zestienjarig meisje (ik zou natuurlijk een ander woord kunnen gebruiken dat begint met een "s" en eindigt op "lettenbak" maar dat vond ik toch niet zo aardig) en is inmiddels getrouwd met een 51-jarige man. Beetje een golddiggertje als je het mij vraagt, maar ik wil niemand afkraken op berichten die ik over haar heb gelezen.
Enfin, ik klik op de bewuste video en steek nog geen vijf seconden later mijn vingers in mijn oren. Man, ik heb ineens behoefte aan Rebecca Black!

Dit is niet bedoeld als een afkraak-topic (sorry, het lijkt er wel erg op) maar meer als een humor topic. Dat mensen dit überhaupt muziek DURVEN te noemen...
-hart breekt-

Vloepk
Haha, wat een toppertje. Ik merk dat ik er weinig over kan zeggen, ik sta versteld van het gebrek aan talent en vrienden/familie om haar heen voor een realitycheck.

Wel een leuk hondje met dat pruikje zo.

John Coltrui

Een ding moet ik Roef toch wel nageven: wanneer hij eenmaal 'on fire' is gaat het dak eraf.

Sectumsempra
@ John Coltrui;

Bedankt, nu heb ik de hele avond de slappe lach. Ook bedankt namens mijn ouders, die het niet leuk vinden dat ze een melige puber in huis hebben. En ik ben echt vreselijk als ik melig ben.

Maartenn schreef:
Het is uitermate treurig dat sommige mensen zo ten onder gaan aan hun eigen succes.

Stalin schreef:

Het wachten is op een overlijdensbericht omtrent dit wandelende drugslaboratorium vrees ik...

Bovenstaande schreef ik op 20 juni jongstleden, een maand later al krijg ik helaas gelijk...

Gast
geplaatst: vandaag om 22:00 uur

geplaatst: vandaag om 22:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.