Muziek / Algemeen / Het Grote Wansmaak van Youtube-topic
zoeken in:
0
geplaatst: 10 mei 2013, 03:52 uur
Het klinkt nogal irritant Kelly Clarkson-achtig; zo'n overgeproduceerde muur van geluid met schreeuwzang. 

0
Dikkop
geplaatst: 16 juni 2013, 11:07 uur
Dit is zo schaamtelijk.
Pfff ik kan er bijna niet naar kijken.
Dat gebruik van autotune is geniaal trouwens.
Pfff ik kan er bijna niet naar kijken.
Dat gebruik van autotune is geniaal trouwens.

0
geplaatst: 16 juni 2013, 17:54 uur
Ik moet bij die stem zowaar aan Akon denken.
Maar dan het zwaar mislukte broertje of neefje, zeg maar.
(En t'is niet dat ik Akon nou zo vreselijk goed vind...)
Maar dan het zwaar mislukte broertje of neefje, zeg maar.

(En t'is niet dat ik Akon nou zo vreselijk goed vind...)
0
geplaatst: 22 juni 2013, 07:38 uur
Dat meisje schaamt zich hier over een paar jaar kapot voor. Maar het is al te laat. Want dit soort dingen blijven voorgoed in het virtuele universum rondzweven, zelf al zou je ze eigenhandig proberen te verwijderen. 

0
geplaatst: 22 juni 2013, 13:04 uur
StopMakingSenseo schreef:
(embed)
(embed)
Haha en dat allemaal in full HD!
Ik heb meteen mijn Senheiser studiokoptelefoon erbij gepakt om alle lagen in het nummer goed tot me te kunnen nemen.
Nee maar effe serieus, dit zijn wederom een aantal minuten van mijn leven die ik nooit meer terug krijg

0
geplaatst: 22 juni 2013, 13:20 uur
Het bleef wel steeds in m'n hoofd spoken nadat ik het afgeluisterd had. Dát heeft ze in ieder geval goed voor elkaar. 

0
geplaatst: 24 juni 2013, 21:38 uur
Tja, goed bedoeld, maar het is toch een beetje 'net niet' allemaal. 

0
geplaatst: 1 juli 2013, 00:01 uur
(en voor wie het niet weet: STD betekent ook sexually transmitted disease)
Een soort mannelijke Rebecca Black, maar dan nog stukken slechter.
0
Dikkop
geplaatst: 1 juli 2013, 17:29 uur
Dit behoort tot het gênantste dat ik ooit al gezien en gehoord heb.
Ik vind het zelfs niet grappig meer.
Iets wansmakelijkers vinden we hopelijk niet meer.
Ik vind het zelfs niet grappig meer.

Iets wansmakelijkers vinden we hopelijk niet meer.

0
geplaatst: 1 juli 2013, 23:29 uur
[embed]https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=scZ5yiHKeRU[/embed]Hier nog een toppertje.....absoluut wansmaak, maar het is ook wel weer lollig eigenlijk. En erg lollig....ik zag deze clip 2 dagen geleden.....liep vandaag die oudere man rond in mijn winkel. 

0
geplaatst: 2 juli 2013, 07:03 uur
En daar hebben we Andre Pronk ook weer, hoor (die ene die ooit Henk-Jan Smits op z'n rug heeft laten tatoeëren, op 1.03 ook te zien). 
Een golden oldie van hem, als solo-'artiest' - hierbij moet ik wel even waarschuwen dat het érg snel in je hoofd blijft zitten:

Een golden oldie van hem, als solo-'artiest' - hierbij moet ik wel even waarschuwen dat het érg snel in je hoofd blijft zitten:
0
Jav-
geplaatst: 3 juli 2013, 12:30 uur
Dit is een van mijn favorieten op heel YouTube. 
En voor de mensen die dan nog geen genoeg kunnen krijgen...

En voor de mensen die dan nog geen genoeg kunnen krijgen...
0
geplaatst: 3 juli 2013, 13:53 uur
Ik heb een stukje van die tweede beluisterd, maar prachtig. Die MC Dark is al een heerscher, maar die verse van haar dan 

0
geplaatst: 10 juli 2013, 03:32 uur
Een suggestie voor nog op zoek is naar gezellige, zomerse deuntjes:
0
geplaatst: 11 juli 2013, 00:28 uur
Zeg tnf, niet om het een of ander, maar waar haal jij die crap toch altijd vandaan?
0
geplaatst: 12 juli 2013, 08:46 uur
BlueVelvet schreef:
Zeg tnf, niet om het een of ander, maar waar haal jij die crap toch altijd vandaan?
Die laatste kwam in ieder geval op m'n Twitter langs.

0
geplaatst: 13 juli 2013, 14:25 uur
Ik las de volgende comment op dumpert over dat Waddy Waddy-filmpje:
Als je erop gaat letten is het inderdaad hilarisch.
Het is gewoon zelfs grappig, die linker muts zit werkelijk in ieder shot waar ze in voorkomt te worstelen met een of andere plant, misschien even iets aan de kant zetten of gaan staan?
Als je erop gaat letten is het inderdaad hilarisch.
0
geplaatst: 13 juli 2013, 16:18 uur
Je kunt op YouTube spontaan niet meer op dat filmpje reageren; een paar dagen terug stonden er nog allemaal lollige reacties onder. 
Zeker een gevolg van dat het opeens 'bovengronds' komt, nu het een jaar nadat het geupload is opeens op Dumpert beland is.
Zouden die mensen van Dumpert hier toevallig rondneuzen, en/of op het Twitter-account van het meisje waar ik hem zélf gevonden heb - die doet allemaal dingen voor bladen als de Revu?
Edit: ik kom erachter dat het meisje dat het 'zingt', voelt dat er wat gaande is rondom haar oude upload.
Giel Beelen lijkt er trouwens een hand in te hebben, dat dat nummer nu opeens 'in the picture' is. En tja, zo sijpelt iets naar Twitter, Dumpert, en forumtopics als deze.

Zeker een gevolg van dat het opeens 'bovengronds' komt, nu het een jaar nadat het geupload is opeens op Dumpert beland is.

Zouden die mensen van Dumpert hier toevallig rondneuzen, en/of op het Twitter-account van het meisje waar ik hem zélf gevonden heb - die doet allemaal dingen voor bladen als de Revu?
Edit: ik kom erachter dat het meisje dat het 'zingt', voelt dat er wat gaande is rondom haar oude upload.
( @samanthamusicnl , 10 juli:) "Leuk om al die ophef en commotie te zien omtrent mijn single 'doe de waddy waddy' Positief en negatief maja dat.."
Giel Beelen lijkt er trouwens een hand in te hebben, dat dat nummer nu opeens 'in the picture' is. En tja, zo sijpelt iets naar Twitter, Dumpert, en forumtopics als deze.

* denotes required fields.