MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Het Grote Wansmaak van Youtube-topic

zoeken in:
Wansmaak, of toch echt beter dan het origineel?!

Ennnnnn daarrrrr gaan we weeerrrrrr

Carice, wat vind jij er van?

tnf
Zouden ze zelf doorhebben dat half Nederland ze uitlacht?

Of half Nederland hun uit lacht weet ik niet, denk eerder dat hun zich kapot lachen. Deze gasten heben meer views op Youtube dan een gemiddeld nummer van The National, Wilco of Arcade Fire. Denk dat hun onder jongeren ook zeker bekender zijn dan de bands die ik noem en dat is een trieste constatering. Hoe debieler, hoe meer het scoort .

tnf
Tja, de commentaren onder hun filmpjes en op fora als Fok!forum doen het wel vermoeden, zeg maar. Er lijkt bijna geen mens te vinden die ze serieus neemt.

Of ze er echt veel aan verdienen, weet ik niet. YouTube-views zeggen niet alles.

tnf
Die kindertjes. Ocharm. Wat zouden ze hiervan denken als dit in hun puberteit nog steeds op YouTube rondzweeft?

De komende tijd nog een paar (her)ontdekte nummertjes uit mijn zoektochten in oude hitlijsten. Nummers die allemaal hits zijn geweest.

Vandaag een erg melige Haagse parodie/cover van Da Da da van Trio

En het eerder geposte Mainstreet is erg populair tegenwoordig. Die jongens verkopen optredens in een kwartier uit enzo.

tnf schreef:
Die kindertjes. Ocharm. Wat zouden ze hiervan denken als dit in hun puberteit nog steeds op YouTube rondzweeft?

Inderdaad.

starbright boy schreef:
De komende tijd nog een paar (her)ontdekte nummertjes uit mijn zoektochten in oude hitlijsten. Nummers die allemaal hits zijn geweest.

Vandaag een erg melige Haagse parodie/cover van Da Da da van Trio

(embed)

Dit is geen wansmaak, dit is geniaal. Kan er goed bij lachen met collega's. Regelmatig wordt een versregel uit dit nummer geciteerd ("is dat komkommer 't lijkt wel sla!").

Haha, ik kom hier om hetzelfde te posten, maar je bent me tien minuten voor.

Wat een nummer.

Ah man, wat een k-zooi

Eh...ik vind het best een aanstekelijk nummer

BlueVelvet schreef:
Eh...ik vind het best een aanstekelijk nummer

Ik stiekem ook wel hahaha. Laten we haar naar het Songfestival sturen ipv Anouk

Welke zoekterm is hier in vredesnaam aan voorafgegaan?

Kreeg deze tip van een vriend. Komt uit de 'Witte Lijst' van 3fm schijnbaar.
Vind de clip wél erg cool moet ik zeggen

tnf
Ik kwam net, meer dan twee jaar na de release, pas achter dit.

Typisch geval 'dat hadden ze nou niet hoeven doen'. Hoewel het clipje best grappig is in z'n enorme tenenkrommendheid.

Alleen die foto al: (met dank aan FrankMulder)

Sjors rapt his way all for us

tnf

(Ik ben er laat mee, drie maanden na de upload; ik weet het. Het kwam net opeens voorbij op m'n Twitter.)

Vroeger was het ook al erg

Vanaf 2:50 ongeveer. Was een dikke hit in 1979.

"Kindertjes slaap maar zacht, de koningin waakt dag en nacht"

Dikkop
tnf poste deze in het "slechtste nummer ooit" topic.
Hier vind ik het ook gepast.

[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=h_lRn6oBwWY[/embed]

tnf
Een andere visie op de naderende troonswisseling (met zo'n beetje dezelfde titel):

2MY
Geniaal!

Ten eerste: Om je band YOLO te noemen kan echt niet.
Ten tweede: Om je subgenre Mexicore te noemen kan echt niet, gruwelijk slechte woordspeling.
Ten derde: Gruwelijk slechte metalcore spelen met breakdowns en mierzoete poprefreintjes met aalgladde stemmetjes kan echt niet.

Dikkop
Het refrein blijft wel in je hoofd hangen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:46 uur

geplaatst: vandaag om 09:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.