Muziek / Algemeen / Het Grote Wansmaak van Youtube-topic
zoeken in:
0
geplaatst: 25 februari 2013, 17:15 uur
0
geplaatst: 26 februari 2013, 19:09 uur
Of half Nederland hun uit lacht weet ik niet, denk eerder dat hun zich kapot lachen. Deze gasten heben meer views op Youtube dan een gemiddeld nummer van The National, Wilco of Arcade Fire. Denk dat hun onder jongeren ook zeker bekender zijn dan de bands die ik noem en dat is een trieste constatering. Hoe debieler, hoe meer het scoort
.
.
0
geplaatst: 28 februari 2013, 06:08 uur
Tja, de commentaren onder hun filmpjes en op fora als Fok!forum doen het wel vermoeden, zeg maar. Er lijkt bijna geen mens te vinden die ze serieus neemt. 
Of ze er echt veel aan verdienen, weet ik niet. YouTube-views zeggen niet alles.

Of ze er echt veel aan verdienen, weet ik niet. YouTube-views zeggen niet alles.
0
geplaatst: 1 maart 2013, 16:10 uur
Die kindertjes. Ocharm. Wat zouden ze hiervan denken als dit in hun puberteit nog steeds op YouTube rondzweeft? 

0
geplaatst: 6 maart 2013, 23:18 uur
De komende tijd nog een paar (her)ontdekte nummertjes uit mijn zoektochten in oude hitlijsten. Nummers die allemaal hits zijn geweest.
Vandaag een erg melige Haagse parodie/cover van Da Da da van Trio
En het eerder geposte Mainstreet is erg populair tegenwoordig. Die jongens verkopen optredens in een kwartier uit enzo.
En het eerder geposte Mainstreet is erg populair tegenwoordig. Die jongens verkopen optredens in een kwartier uit enzo.
0
geplaatst: 6 maart 2013, 23:23 uur
tnf schreef:
Die kindertjes. Ocharm. Wat zouden ze hiervan denken als dit in hun puberteit nog steeds op YouTube rondzweeft?

Inderdaad.
0
geplaatst: 7 maart 2013, 22:08 uur
starbright boy schreef:
De komende tijd nog een paar (her)ontdekte nummertjes uit mijn zoektochten in oude hitlijsten. Nummers die allemaal hits zijn geweest.
(embed)
(embed)
Dit is geen wansmaak, dit is geniaal.
Kan er goed bij lachen met collega's. Regelmatig wordt een versregel uit dit nummer geciteerd ("is dat komkommer 't lijkt wel sla!"). 
0
geplaatst: 11 maart 2013, 17:10 uur
Haha, ik kom hier om hetzelfde te posten, maar je bent me tien minuten voor. 
Wat een nummer.

Wat een nummer.

0
geplaatst: 13 maart 2013, 10:54 uur
Ik stiekem ook wel hahaha. Laten we haar naar het Songfestival sturen ipv Anouk

0
geplaatst: 14 maart 2013, 14:06 uur
Kreeg deze tip van een vriend. Komt uit de 'Witte Lijst' van 3fm schijnbaar.
Vind de clip wél erg cool moet ik zeggen
Vind de clip wél erg cool moet ik zeggen

0
geplaatst: 24 maart 2013, 06:48 uur
Ik kwam net, meer dan twee jaar na de release, pas achter dit.
Typisch geval 'dat hadden ze nou niet hoeven doen'. Hoewel het clipje best grappig is in z'n enorme tenenkrommendheid.
Typisch geval 'dat hadden ze nou niet hoeven doen'. Hoewel het clipje best grappig is in z'n enorme tenenkrommendheid.

0
geplaatst: 10 april 2013, 07:04 uur

(Ik ben er laat mee, drie maanden na de upload; ik weet het. Het kwam net opeens voorbij op m'n Twitter.)
0
geplaatst: 19 april 2013, 21:12 uur
Vroeger was het ook al erg
Vanaf 2:50 ongeveer. Was een dikke hit in 1979.
"Kindertjes slaap maar zacht, de koningin waakt dag en nacht"
Vanaf 2:50 ongeveer. Was een dikke hit in 1979.
"Kindertjes slaap maar zacht, de koningin waakt dag en nacht"
0
Dikkop
geplaatst: 19 april 2013, 22:28 uur
tnf poste deze in het "slechtste nummer ooit" topic.
Hier vind ik het ook gepast.
[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=h_lRn6oBwWY[/embed]
Hier vind ik het ook gepast.
[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=h_lRn6oBwWY[/embed]
0
geplaatst: 21 april 2013, 09:41 uur
Een andere visie op de naderende troonswisseling (met zo'n beetje dezelfde titel):
0
geplaatst: 9 mei 2013, 20:41 uur

Ten eerste: Om je band YOLO te noemen kan echt niet.
Ten tweede: Om je subgenre Mexicore te noemen kan echt niet, gruwelijk slechte woordspeling.
Ten derde: Gruwelijk slechte metalcore spelen met breakdowns en mierzoete poprefreintjes met aalgladde stemmetjes kan echt niet.
* denotes required fields.