Muziek / Algemeen / Het Grote Wansmaak van Youtube-topic
zoeken in:
0
tuktak
geplaatst: 3 januari 2014, 19:35 uur
"Mijn allereerste eigen cd-single "Oh wat een feest".
We hebben wel enkele storende effecten in het nummer gestoken om het kopiëren tegen te gaan. Mensen die het nummer willen, kunnen het altijd kopen bij mij."
We hebben wel enkele storende effecten in het nummer gestoken om het kopiëren tegen te gaan. Mensen die het nummer willen, kunnen het altijd kopen bij mij."
0
geplaatst: 3 januari 2014, 19:36 uur
GrafGantz schreef:
Wat ik me vooral afvraag: hoe kom je in hemelsnaam bij zulke pulp terecht? Ga je daar actief naar op zoek of krijg je vaak tips van anderen?
Wat ik me vooral afvraag: hoe kom je in hemelsnaam bij zulke pulp terecht? Ga je daar actief naar op zoek of krijg je vaak tips van anderen?
In dit geval: MUZ / Het Tietenlied - forum.fok.nl
(En dat forum is wel vaker een bron geweest voor merkwaardige muzikale brouwsels. Ik ben daar Female81, trouwens.)
En via Twitter wil er nog weleens wat bij me belanden. Mensen die ik volg die opeens besluiten iets lolligs te posten, of zo. Actief ernaar op zoek gaan doe ik maar zelden; een beetje achteloos een gerelateerde link op YouTube aanklikken zie ik niet als zodanig (maar o.k., soms komt er dan wéér zo'n lied tevoorschijn).

Die hieronder is trouwens ook wel het vermelden waard. Wat krijg je als je De Stoopjes, Zanger Rinus, Rapper Sjors en nog wat ander gespuis bij elkaar zet? Dit dus.
0
geplaatst: 3 januari 2014, 23:09 uur
tuktak schreef:
(embed)
(embed)
hm, ik heb hier net al een bericht geplaatst, en dat moet ik eigenlijk niet teveel doen, maar dit is echt

tuktak, you made my day!
0
Sietse
geplaatst: 3 januari 2014, 23:13 uur
tuktak schreef:
(embed)
(embed)
ik vind het een verrijking van het nummer

0
geplaatst: 4 januari 2014, 04:38 uur
Voor wie denkt dat er alleen tegenwoordig zoveel Nederlandse wansmaak gemaakt wordt heb ik voor u voor de tweede keer in dit topic het piratenkindsterretje Melchior uit de jaren '80. Dit was zijn debuutsingle uit 1979. Een klassieker wat mij betreft.
De tekst is is echt geniaal fout....
De tekst is is echt geniaal fout....
0
geplaatst: 4 januari 2014, 04:46 uur
tnf schreef:
Die hieronder is trouwens ook wel het vermelden waard. Wat krijg je als je De Stoopjes, Zanger Rinus, Rapper Sjors en nog wat ander gespuis bij elkaar zet? Dit dus.
Rapper Sjors steelt daar wel duidelijk de show

0
Onweerwolf
geplaatst: 6 januari 2014, 12:34 uur
tuktak schreef:
(embed)
(embed)
Hehe, ik vond dat 'storende effect' eigenlijk best fascinerend. Het zou niet misstaan in een tegendraads stuk electronica.
0
geplaatst: 8 januari 2014, 03:46 uur
Weer een pareltje dat via Twitter op m'n pad komt.
Edit: Dit hierboven was de nieuwe van Ria Valk, 'Oma wil een toyboy', maar de file was een paar uur na het posten van het filmpje al van YouTube verwijderd.
...en toen ik wat achtergrondinfo zocht over hetgene hierboven, werd ik onder het mom van 'oude mensen met jonge blaadjes' weer naar déze geleidt (m'n eerste reactie: iets in de trant van 'eeeeek'):
Edit: Dit hierboven was de nieuwe van Ria Valk, 'Oma wil een toyboy', maar de file was een paar uur na het posten van het filmpje al van YouTube verwijderd.
...en toen ik wat achtergrondinfo zocht over hetgene hierboven, werd ik onder het mom van 'oude mensen met jonge blaadjes' weer naar déze geleidt (m'n eerste reactie: iets in de trant van 'eeeeek'):
0
geplaatst: 13 januari 2014, 19:18 uur
Shangri-la schreef:
(embed)
(embed)
Gatver, carnavalsmuziek
Zulke zooi wil ik echt enkel en alleen horen als ik met carnaval dronken in een café sta. Het liefst ook zo dronken dat ik de ochtend er na niet meer weet wat ik gehoort heb.
0
geplaatst: 21 januari 2014, 13:11 uur
Marco 'Dinant' Woesthoff krijgt het wederom voor elkaar dat ik met een ijspriem mijn trommelvliezen wil doorboren:
0
geplaatst: 21 januari 2014, 13:24 uur
Shangri-la schreef:
(embed)
(embed)
Carnaval met een harde g? Juistem...
0
Sietse
geplaatst: 21 januari 2014, 15:59 uur
ze wou in ieder geval wel haar lippen op laten blazen...
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 27 januari 2014, 02:04 uur
tnf schreef:
Weer een pareltje dat via Twitter op m'n pad komt.
(embed)
Et voilà: Weer een pareltje dat via Twitter op m'n pad komt.
(embed)
0
geplaatst: 12 februari 2014, 17:24 uur
En dan ook nog een bijrijder er bovenop zoals bij het tweemansrodelen - wat een vreemde sport is dat: twee mannen gehuld in een rubberen outfit, die liggend op elkaar als platte lepels op een sleetje met een bloedgang naar beneden glijden. Dat dat mag in Rusland 

0
Ponty Mython
geplaatst: 17 februari 2014, 04:51 uur
Dit is toch wel een erg geniaal clipje (NSFW):
* denotes required fields.