MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Het Grote Wansmaak van Youtube-topic

zoeken in:
tuktak
"Mijn allereerste eigen cd-single "Oh wat een feest".
We hebben wel enkele storende effecten in het nummer gestoken om het kopiëren tegen te gaan. Mensen die het nummer willen, kunnen het altijd kopen bij mij."

tnf
GrafGantz schreef:
Wat ik me vooral afvraag: hoe kom je in hemelsnaam bij zulke pulp terecht? Ga je daar actief naar op zoek of krijg je vaak tips van anderen?

In dit geval: MUZ / Het Tietenlied - forum.fok.nl

(En dat forum is wel vaker een bron geweest voor merkwaardige muzikale brouwsels. Ik ben daar Female81, trouwens.)

En via Twitter wil er nog weleens wat bij me belanden. Mensen die ik volg die opeens besluiten iets lolligs te posten, of zo. Actief ernaar op zoek gaan doe ik maar zelden; een beetje achteloos een gerelateerde link op YouTube aanklikken zie ik niet als zodanig (maar o.k., soms komt er dan wéér zo'n lied tevoorschijn).

Die hieronder is trouwens ook wel het vermelden waard. Wat krijg je als je De Stoopjes, Zanger Rinus, Rapper Sjors en nog wat ander gespuis bij elkaar zet? Dit dus.

tuktak schreef:
We hebben wel enkele storende effecten in het nummer gestoken om het kopiëren tegen te gaan. Mensen die het nummer willen, kunnen het altijd kopen bij mij."

(embed)

hm, ik heb hier net al een bericht geplaatst, en dat moet ik eigenlijk niet teveel doen, maar dit is echt

tuktak, you made my day!

Sietse
tuktak schreef:

(embed)

ik vind het een verrijking van het nummer

Vet geluid inderdaad. Jammer van die stem erdoorheen.

Sietse
Ik hou van dit nummer en deze video

En er nog serieus bij kijken...

Voor wie denkt dat er alleen tegenwoordig zoveel Nederlandse wansmaak gemaakt wordt heb ik voor u voor de tweede keer in dit topic het piratenkindsterretje Melchior uit de jaren '80. Dit was zijn debuutsingle uit 1979. Een klassieker wat mij betreft.

De tekst is is echt geniaal fout....

tnf schreef:
Die hieronder is trouwens ook wel het vermelden waard. Wat krijg je als je De Stoopjes, Zanger Rinus, Rapper Sjors en nog wat ander gespuis bij elkaar zet? Dit dus.

Rapper Sjors steelt daar wel duidelijk de show

Dikkop

Onweerwolf
tuktak schreef:

(embed)

Hehe, ik vond dat 'storende effect' eigenlijk best fascinerend. Het zou niet misstaan in een tegendraads stuk electronica.

tnf
Weer een pareltje dat via Twitter op m'n pad komt.

Edit: Dit hierboven was de nieuwe van Ria Valk, 'Oma wil een toyboy', maar de file was een paar uur na het posten van het filmpje al van YouTube verwijderd.

...en toen ik wat achtergrondinfo zocht over hetgene hierboven, werd ik onder het mom van 'oude mensen met jonge blaadjes' weer naar déze geleidt (m'n eerste reactie: iets in de trant van 'eeeeek'):

Ponty Mython
Spot de pedo:

Dikkop
Wow, dat was bizar.

tuktak
redelijk briljant!

Het is inderdaad bizar.

Raarrrrrrrrr!

Gatver, carnavalsmuziek
Zulke zooi wil ik echt enkel en alleen horen als ik met carnaval dronken in een café sta. Het liefst ook zo dronken dat ik de ochtend er na niet meer weet wat ik gehoort heb.

Zelfs dan wil ik het niet horen.

Marco 'Dinant' Woesthoff krijgt het wederom voor elkaar dat ik met een ijspriem mijn trommelvliezen wil doorboren:

Carnaval met een harde g? Juistem...

Sietse
ze wou in ieder geval wel haar lippen op laten blazen...

CHIEP (crew)
tnf schreef:
Weer een pareltje dat via Twitter op m'n pad komt.

(embed)

Edit: Dit hierboven was de nieuwe van Ria Valk, 'Oma wil een toyboy', maar de file was een paar uur na het posten van het filmpje al van YouTube verwijderd.
Et voilà:

tuktak
Skydivend op je pamfluit spelen, wat een baas!

En dan ook nog een bijrijder er bovenop zoals bij het tweemansrodelen - wat een vreemde sport is dat: twee mannen gehuld in een rubberen outfit, die liggend op elkaar als platte lepels op een sleetje met een bloedgang naar beneden glijden. Dat dat mag in Rusland

Ponty Mython
Dit is toch wel een erg geniaal clipje (NSFW):

Gast
geplaatst: vandaag om 14:38 uur

geplaatst: vandaag om 14:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.