MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Het Grote Wansmaak van Youtube-topic

zoeken in:
Sietse
Als ik in Sint Anthonis woonde wist ik het wel...

Dan ging je verhuizen?

tnf
Sietse schreef:
Als ik in Sint Anthonis woonde wist ik het wel...
(embed)

*kromme tenen*

(Maar ik moet er wel om lachen; hoe gemeen eigenlijk. )

Sietse
GrafGantz schreef:
Dan ging je verhuizen?

misschien wel, maar dat zou ik waarschijnlijk echt doen als ik in Staphorst woonde...

(geen muziek, maar net zo geweldig)

Ponty Mython
Supergeil.

Sietse
Misschien is ie al eens langs gekomen, maar zo niet hier een wonderbaarlijk mooi liedje....

Bernie Lomax
Woorden schieten tekort:

Sietse
De jaren 80

(en die omaatjes ook, hahaha)

Sietse schreef:
Misschien is ie al eens langs gekomen, maar zo niet hier een wonderbaarlijk mooi liedje....

(embed)

Tjesusss wat is deze, slechter kan volgens mij niet.

tuktak
Een eervolle Nederlandstalige ode aan 2pac, extra mooi is dat lil mrc dit keer zijn broertje heeft gevraagd voor de refreintjes:

Sietse

2MY
Prachtig.

"Ik leef niet meer thuis, maar op een leefgroep" zorgt toch voor wat extra tragiek.

De poging tot comeback van Gert en Hermien uit begin jaren 90. Een houseversie van Alle Duiven op de Dam. Echt nog slechter dan het klinkt.

Uit de tijd dat de houseversie van een bekend nummer lollig was, kans bood op een hit en elke b-artiest het eens een handvol tegen de muur smeet.

Hier moest ik versteld van staan (ik dreig m'n vertrouwen in de mensheid definitief te verliezen), maar waarschijnlijk is het gewoon een poenkwestie:

En dan de puristische/originele versie van hetzelfde Loituma

Sietse
Maar er is natuurlijk maar een echte video die bij dat nummer hoort en dat is deze versie.

Sietse
En in deze categorie mag uiteraard ook deze niet ontbreken:

Altijd gedacht dat jij als eerlijke part-time musicus een ^%$#$^%#^hekel had aan usurpatie van musici en misbruik van hun content

Dit was een mime in 05/06 en in die tijd heb ik die case eens onderzocht (o.m. gemaild met Timo, idd van Loituma). Iedereen ripte die tune (o.m. als ringtone en daar gaan bikbuks in om), tot de meest vreselijke tunes van japano-babes met wobble bosoms en preien die met girls twirlen, veelal .swf files. Iedereen verrijkte zich ongeveer over de rug van Loituma

Kwam die 'techno-' versie veel later tegen en was verbijsterd, maar begreep het wel.

Sietse schreef:
En in deze categorie mag uiteraard ook deze niet ontbreken:
(embed)

Als we dan toch bezig zijn:

Uit dezelfde doos:

Sietse
Mjuman schreef:
Altijd gedacht dat jij als eerlijke part-time musicus een ^%$#$^%#^hekel had aan usurpatie van musici en misbruik van hun content

Als part-time musicus (full-time op dit moment aangezien ik werkzoekende ben...iemand tips?) vind ik dat er vooral ook gelachen moet kunnen worden ;-D

Sietse
GrafGantz schreef:
(quote)

Als we dan toch bezig zijn:

(embed)

(embed)

EPIC

Ponty Mython
Ach, waarom ook niet...

tuktak
Met een choreografisch hoogtepunt op 3:10-3:17

Sietse
Ik ben direct fan

2MY
Fascinerend stukje op 2:21 tot 2:27. Wat gebeurt daar?

Sietse schreef:
Maar er is natuurlijk maar een echte video die bij dat nummer hoort en dat is deze remix.

Maar dit is wel enorm off-topic.

tuktak schreef:
Met een choreografisch hoogtepunt op 3:10-3:17
(embed)

(afbeelding)

Dat SWAG-shirt maakt het af.

Nog steeds mijn favoriete carnavalskraker.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:15 uur

geplaatst: vandaag om 11:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.