Muziek / Algemeen / Het Grote Wansmaak van Youtube-topic
zoeken in:
0
geplaatst: 17 februari 2014, 18:12 uur
*kromme tenen*
(Maar ik moet er wel om lachen; hoe gemeen eigenlijk.
)
0
Sietse
geplaatst: 17 februari 2014, 18:55 uur
GrafGantz schreef:
Dan ging je verhuizen?
Dan ging je verhuizen?
misschien wel, maar dat zou ik waarschijnlijk echt doen als ik in Staphorst woonde...
(geen muziek, maar net zo geweldig)
0
Sietse
geplaatst: 10 maart 2014, 18:17 uur
Misschien is ie al eens langs gekomen, maar zo niet hier een wonderbaarlijk mooi liedje....
0
geplaatst: 14 maart 2014, 16:15 uur
Sietse schreef:
Misschien is ie al eens langs gekomen, maar zo niet hier een wonderbaarlijk mooi liedje....
(embed)
(embed)
Tjesusss wat is deze, slechter kan volgens mij niet.

0
tuktak
geplaatst: 14 maart 2014, 18:48 uur
Een eervolle Nederlandstalige ode aan 2pac, extra mooi is dat lil mrc dit keer zijn broertje heeft gevraagd voor de refreintjes:
0
geplaatst: 14 maart 2014, 20:35 uur
Prachtig.
"Ik leef niet meer thuis, maar op een leefgroep" zorgt toch voor wat extra tragiek.
"Ik leef niet meer thuis, maar op een leefgroep" zorgt toch voor wat extra tragiek.
0
geplaatst: 26 maart 2014, 23:13 uur
De poging tot comeback van Gert en Hermien uit begin jaren 90. Een houseversie van Alle Duiven op de Dam. Echt nog slechter dan het klinkt.
0
geplaatst: 27 maart 2014, 07:48 uur
Uit de tijd dat de houseversie van een bekend nummer lollig was, kans bood op een hit en elke b-artiest het eens een handvol tegen de muur smeet.
0
geplaatst: 27 maart 2014, 12:22 uur
Hier moest ik versteld van staan (ik dreig m'n vertrouwen in de mensheid definitief te verliezen), maar waarschijnlijk is het gewoon een poenkwestie:
En dan de puristische/originele versie van hetzelfde Loituma
En dan de puristische/originele versie van hetzelfde Loituma
0
Sietse
geplaatst: 27 maart 2014, 15:36 uur
Maar er is natuurlijk maar een echte video die bij dat nummer hoort en dat is deze versie.
0
Sietse
geplaatst: 27 maart 2014, 15:41 uur
En in deze categorie mag uiteraard ook deze niet ontbreken:
0
geplaatst: 27 maart 2014, 15:48 uur
Altijd gedacht dat jij als eerlijke part-time musicus een ^%$#$^%#^hekel had aan usurpatie van musici en misbruik van hun content 
Dit was een mime in 05/06 en in die tijd heb ik die case eens onderzocht (o.m. gemaild met Timo, idd van Loituma). Iedereen ripte die tune (o.m. als ringtone en daar gaan bikbuks in om), tot de meest vreselijke tunes van japano-babes met wobble bosoms en preien die met girls twirlen, veelal .swf files. Iedereen verrijkte zich ongeveer over de rug van Loituma
Kwam die 'techno-' versie veel later tegen en was verbijsterd, maar begreep het wel.

Dit was een mime in 05/06 en in die tijd heb ik die case eens onderzocht (o.m. gemaild met Timo, idd van Loituma). Iedereen ripte die tune (o.m. als ringtone en daar gaan bikbuks in om), tot de meest vreselijke tunes van japano-babes met wobble bosoms en preien die met girls twirlen, veelal .swf files. Iedereen verrijkte zich ongeveer over de rug van Loituma

Kwam die 'techno-' versie veel later tegen en was verbijsterd, maar begreep het wel.
0
Sietse
geplaatst: 28 maart 2014, 14:55 uur
Mjuman schreef:
Altijd gedacht dat jij als eerlijke part-time musicus een ^%$#$^%#^hekel had aan usurpatie van musici en misbruik van hun content
Als part-time musicus (full-time op dit moment aangezien ik werkzoekende ben...iemand tips?) vind ik dat er vooral ook gelachen moet kunnen worden ;-D
0
geplaatst: 2 april 2014, 13:47 uur
Sietse schreef:
Maar er is natuurlijk maar een echte video die bij dat nummer hoort en dat is deze remix.
Maar er is natuurlijk maar een echte video die bij dat nummer hoort en dat is deze remix.
Maar dit is wel enorm off-topic.
0
geplaatst: 2 april 2014, 13:56 uur
* denotes required fields.