Muziek / Algemeen / Het Grote Wansmaak van Youtube-topic
zoeken in:
0
Sietse
geplaatst: 14 januari 2015, 20:27 uur
Niet zo zeer om het nummer, maar die video...fuck die is echt te erg
0
geplaatst: 17 januari 2015, 20:54 uur
Leuk dat twerken, laten we daar eens een nummer én clip over maken dacht mevrouw. Zo belachelijk dat het redelijk hilarisch wordt 

1
geplaatst: 17 januari 2015, 22:28 uur
Deze cover van YMCA, Finska NMKY, hier nog niet geweest? http://www.g-unleashed.com/forums/style_emoticons/gu/praise.gif
0
geplaatst: 18 januari 2015, 07:39 uur
Een beetje doorklikken op YouTube, naar aanleiding van Trisha's track, bracht me via het origineel van Franky Boy híer. Geen video, maar alleen al door die tekst is het de moeite van het vermelden waard.
0
geplaatst: 20 januari 2015, 15:34 uur
0
geplaatst: 21 januari 2015, 22:34 uur
Ik heb net nog wat clipjes zitten kijken. Inderdaad, dat publiek gaat flink los...
Doet mij net iets te veel denken aan een Japanse variant van die Crunkcore rage uit Amerika
Doet mij net iets te veel denken aan een Japanse variant van die Crunkcore rage uit Amerika

0
tuktak
geplaatst: 21 januari 2015, 22:40 uur
Owjah, voor de liefhebber, vrijdag 30 januari is in Ekko De Foutmijn Video Show. Heb je de helft van dit topic te pakken op groot scherm full hd met surround sound en alles!
0
geplaatst: 21 januari 2015, 23:33 uur
Over die Foutmijn gesproken, die plaatsten gisteren op hun facebook een fantastische plaat van Zangeres Rika uit Nieuwe Pekela. De stationscène en de ik-neem-vrij-scène gaan hier zeker op repeat.
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 22 januari 2015, 00:47 uur
Ik snap vooral niet goed waarom Rika het uitbeelden van al die acties niet voor haar eigen rekening neemt? Nu blijf ik me eeuwig afvragen wat er met die "actrice" (en haar wenkbrauwen) is gebeurd.
0
geplaatst: 22 januari 2015, 01:02 uur
Onze eigen Thriller, net zo spannend als die van Michael Jackson.
0
geplaatst: 22 januari 2015, 05:42 uur
Alles wat lelijk was aan de eighties, samengevat in een minuutje of drie.
Het was wel grappiger geweest als het types waren geweest die het bloedserieus menen (volgens mij zijn het gewoon slimme studententypes die een geintje uithalen); zoals de twee hieronder, carnaval vierend op z'n eighties.
Het was wel grappiger geweest als het types waren geweest die het bloedserieus menen (volgens mij zijn het gewoon slimme studententypes die een geintje uithalen); zoals de twee hieronder, carnaval vierend op z'n eighties.
0
Sietse
geplaatst: 22 januari 2015, 18:12 uur
ik moet dit topic echt vermijden als ik op mijn werk ben...
0
Bernie Lomax
geplaatst: 23 januari 2015, 13:04 uur
Voor wie nog niet overtuigd is van het nut van karate:
Hij is het zo te zien al wel:
Hij is het zo te zien al wel:
0
geplaatst: 23 januari 2015, 15:37 uur
We zouden eigenlijk een hele pagina moeten hebben met in elke post deze clip. Omdat ie het waard is...
0
Denise05
geplaatst: 1 maart 2015, 21:22 uur
Hallo allemaal,
Ik ben al heel lang op zoek naar het liedje wat je op dit filmpje hoort tussen 0:20 en 0:40... Is er iemand die mij misschien kan verlossen?
http://www.rtl.nl/components/huistuinkeuken/life4you/seizoen_06/aflevering_27/Een_tip_van_Kruidvat.xml
Ik ben al heel lang op zoek naar het liedje wat je op dit filmpje hoort tussen 0:20 en 0:40... Is er iemand die mij misschien kan verlossen?

http://www.rtl.nl/components/huistuinkeuken/life4you/seizoen_06/aflevering_27/Een_tip_van_Kruidvat.xml
* denotes required fields.