MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Het Grote Wansmaak van Youtube-topic

zoeken in:
Sietse
Niet zo zeer om het nummer, maar die video...fuck die is echt te erg

Leuk dat twerken, laten we daar eens een nummer én clip over maken dacht mevrouw. Zo belachelijk dat het redelijk hilarisch wordt

Sietse
WTF!!!

Deze cover van YMCA, Finska NMKY, hier nog niet geweest? http://www.g-unleashed.com/forums/style_emoticons/gu/praise.gif

tnf
Een beetje doorklikken op YouTube, naar aanleiding van Trisha's track, bracht me via het origineel van Franky Boy híer. Geen video, maar alleen al door die tekst is het de moeite van het vermelden waard.

Ondertussen in Japan...

Volgens mij zit je in het verkeerde topic Bardt1980

BABYMETAL

Teunnis schreef:
Volgens mij zit je in het verkeerde topic Bardt1980

BABYMETAL

Nee hoor, ik zit hier prrrima!

Sietse
ik ken lui die gaan daar hard op...

Ik heb net nog wat clipjes zitten kijken. Inderdaad, dat publiek gaat flink los...
Doet mij net iets te veel denken aan een Japanse variant van die Crunkcore rage uit Amerika

tuktak
Owjah, voor de liefhebber, vrijdag 30 januari is in Ekko De Foutmijn Video Show. Heb je de helft van dit topic te pakken op groot scherm full hd met surround sound en alles!

Over die Foutmijn gesproken, die plaatsten gisteren op hun facebook een fantastische plaat van Zangeres Rika uit Nieuwe Pekela. De stationscène en de ik-neem-vrij-scène gaan hier zeker op repeat.

CHIEP (crew)
Ik snap vooral niet goed waarom Rika het uitbeelden van al die acties niet voor haar eigen rekening neemt? Nu blijf ik me eeuwig afvragen wat er met die "actrice" (en haar wenkbrauwen) is gebeurd.

Onze eigen Thriller, net zo spannend als die van Michael Jackson.

Bekend van Britain Got Talent.

tnf
Alles wat lelijk was aan de eighties, samengevat in een minuutje of drie.

Het was wel grappiger geweest als het types waren geweest die het bloedserieus menen (volgens mij zijn het gewoon slimme studententypes die een geintje uithalen); zoals de twee hieronder, carnaval vierend op z'n eighties.

Sietse
ik moet dit topic echt vermijden als ik op mijn werk ben...

Oeioei Oeioei Oeioei Oeioei of is het joejeoejeoejoejeo?

Bernie Lomax
Voor wie nog niet overtuigd is van het nut van karate:

Hij is het zo te zien al wel:

Dank voor deze clip, toch best gelachen

Deze net gevonden, echt geweldig!

deric raven schreef:

Deze net gevonden, echt geweldig!

Ook leuk, maar die erboven stond was nets iets leuker.

En die van chevy93?

Die is het leukst

We zouden eigenlijk een hele pagina moeten hebben met in elke post deze clip. Omdat ie het waard is...

Verstandig voorstel.

"Teim is monnie, end monnie is teim"

Denise05
Hallo allemaal,
Ik ben al heel lang op zoek naar het liedje wat je op dit filmpje hoort tussen 0:20 en 0:40... Is er iemand die mij misschien kan verlossen?

http://www.rtl.nl/components/huistuinkeuken/life4you/seizoen_06/aflevering_27/Een_tip_van_Kruidvat.xml

Gast
geplaatst: vandaag om 20:32 uur

geplaatst: vandaag om 20:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.