Muziek / Algemeen / Nacht van de Popmuziek op Ned 3
zoeken in:
0
geplaatst: 17 november 2016, 15:59 uur
Ze zaten er bij De Nacht van de Pubmuziek bij alsof ze als Clinton aanhangers net de uitslag van de Amerikaanse verkiezingen hadden gehoord.
0
geplaatst: 17 november 2016, 21:41 uur
Misschien miste Matthijs wat Charles Aznavour in het programma. 

0
geplaatst: 18 november 2017, 19:23 uur
Het is weer zover...tonight is the night. Ik begrijp zonder Mathijs 

0
ohmusica
geplaatst: 18 november 2017, 23:36 uur
Wie is de beste popprofessor in het land? Wie het mooiste pak draagt is mij wel duidelijk.
0
geplaatst: 19 november 2017, 14:00 uur
Helaas was de rest van de uitzending (het eerste uur, daarna hield ik het voor gezien) weer net zo oubollig als voorheen. Ik hoopte dat de wisseling Van Nieuwkerk - Corton ook met een wat frissere muziekkeuze gepaard zou gaan. Ik denk niet dat ik de komende jaren nog ga kijken.
0
geplaatst: 11 november 2023, 22:24 uur
Top 2000 a Gogo, Nacht Van De Popmuziek, toch niet hetzelfde zonder Matthijs van Nieuwkerk. Zijn enthousiasme en de chemie met Blokhuis zijn voor mij toch altijd wat die programma's maakt. Ik kijk niet veel t.v. programma's sinds ze streaming kanalen hebben uitgevonden behalve het nieuws, Nieuwsuur en af en toe een documentaire maar voor muziekprogramma's met Mattjijs van Nieuwkerk wilde ik nog wel eens gaan zitten, ik word er altijd wel blij van. Door zijn enthousiasme ga ik.dan ook altijd muziek opzoeken die ik eigenlijk voorheen niet echt geweldig vond of niet kende, dat bewerkstelligen maar weinig t.v. figuren.
Allemaal niet netjes hoe hij zich heeft gedragen en als de camera niet draait is hij waarschijnlijk een vreselijke vent maar hij mag nou wel weer eens terugkomen. Nederland blinkt nou niet bepaald uit in uitblinkende t.v. persoonlijkheden.
Allemaal niet netjes hoe hij zich heeft gedragen en als de camera niet draait is hij waarschijnlijk een vreselijke vent maar hij mag nou wel weer eens terugkomen. Nederland blinkt nou niet bepaald uit in uitblinkende t.v. persoonlijkheden.
0
geplaatst: 13 november 2023, 12:10 uur
MarkS73 schreef:
Top 2000 a Gogo, Nacht Van De Popmuziek, toch niet hetzelfde zonder Matthijs van Nieuwkerk. Zijn enthousiasme en de chemie met Blokhuis zijn voor mij toch altijd wat die programma's maakt.
Top 2000 a Gogo, Nacht Van De Popmuziek, toch niet hetzelfde zonder Matthijs van Nieuwkerk. Zijn enthousiasme en de chemie met Blokhuis zijn voor mij toch altijd wat die programma's maakt.
In mijn herinnering heb ik MvN nooit echt kunnen betrappen op enthousiasme gedurende NvdP, enkel wanneer het ging om Aznavour of Pickett. Vond hem altijd wat nors en onvoorbereid. De twee radio-dames geven iig de nodige frisse wind met wat nieuwere muziek (Olivia Rodrigo, Caroline Polachek...). Blokhuis zag er na afloop van de clip van Placebo wat ongemakkelijk uit. Allergic werd afgespeeld terwijl hij Every You, Every Me aankondigde. Shit happens. Kan die Fenno niet nog wat meer naar de achtergrond geschoven worden. Betaal hem voor de opnames en snoer hem de mond! Verder een leuk programma om, vooral, achteraf te bekijken.
* denotes required fields.