Muziek / Algemeen / Nacht van de Popmuziek op Ned 3
zoeken in:
0
geplaatst: 20 oktober 2012, 23:36 uur
niels94 schreef:
Inderdaad, er is toch alweer één heel bericht verschenen hier.
"kan weer beginnen", niet "is weer begonnen".Inderdaad, er is toch alweer één heel bericht verschenen hier.
0
geplaatst: 21 oktober 2012, 00:12 uur
Ik vind The Byrds veel leuker dan de Bietels, laat ze die maar draaien. Maar Nina Simone 

0
geplaatst: 21 oktober 2012, 00:14 uur
Gadverdamme, Oasis. Dat vind toch iemand leuk? Bah. Blur über alles verdomme, Blur über alles.
0
geplaatst: 21 oktober 2012, 00:28 uur
Nina Simone is inderdaad echt wonderlijk mooi! Het is al erg genoeg dat Oasis in plaats van Blur wordt gekozen, maar waarom in vredesnaam zo'n slechte live-versie van Wonderwall, pff.
0
geplaatst: 21 oktober 2012, 00:31 uur
Alsof de studieversie te pruimen was. Mijn favoriete Nina Simone-nummer is overigens haar Chopinachtige versie van 'You'll Never Walk Alone'.
0
geplaatst: 21 oktober 2012, 00:32 uur
Ik heb dus gewoon naar Blur gekeken, al had ik liever There's No Other Way van het Ein Abend In Wien festival gezien
0
geplaatst: 21 oktober 2012, 00:38 uur
Prima nacht om stevig te stappen en zuipen, thuiskomen, treurdoos aan op King Kokkie (Matthijs) en Prins Peppie (Leo) en yes, daar komt 't al - de kok* neigingen, gooi 't er maar uit uit, puke y'r way to peace, zoals de pies normaal het lijf verlaat.
André Rieux live is wellicht nog te prefereren!
André Rieux live is wellicht nog te prefereren!
0
O-d-B
geplaatst: 21 oktober 2012, 00:44 uur
Wees blij dat er uberhaupt nog een beetje aandacht op TV wordt geschonken aan de vroegere popmuziek. Weinig te vinden tegenwoordig.
0
Geen While My Guitar Gently Weeps van o.a. Prince en Tom Petty.
Geen London Calling van o.a. Elvis Costello en Bruce Springsteen.
Geen Under The Bridge van RHCP unplugged op een bootje.
Geen Pixies.
Geen Firma Onrust of Ein Abend In Wien.
Uiteindelijk maar Nick Cave met The Mercy Seat als verzoekje ingediend.
Is die Fenno Werkman niet bekend met YouTube en het VPRO archief?
Geen London Calling van o.a. Elvis Costello en Bruce Springsteen.
Geen Under The Bridge van RHCP unplugged op een bootje.
Geen Pixies.
Geen Firma Onrust of Ein Abend In Wien.
Uiteindelijk maar Nick Cave met The Mercy Seat als verzoekje ingediend.
Is die Fenno Werkman niet bekend met YouTube en het VPRO archief?
0
Even tussendoor: als ik naar Van Morrison kijk, heb ik altijd het gevoel dat ik naar (een typetje) Thomas van Luyn kijk. Hebben jullie dat ook? Wel een toffe uitvoering van 'Fever' trouwens.
0
geplaatst: 21 oktober 2012, 00:49 uur
O-d-B schreef:
Wees blij dat er uberhaupt nog een beetje aandacht op TV wordt geschonken aan de vroegere popmuziek. Weinig te vinden tegenwoordig.
"Vroegere popmuziek" onder welke paddestoel woon jij? Google? Youtube, my man? Vroeger - wanneer is dat - toen de lucht nog schoon was, de straten leeg, mannen van staal en mensen met een hart van goud?
Gotta give it up - the public gets what the public wants

0
geplaatst: 21 oktober 2012, 00:50 uur
Slowgaze schreef:
Even tussendoor: als ik naar Van Morrison kijk, heb ik altijd het gevoel dat ik naar (een typetje) Thomas van Luyn kijk. Hebben jullie dat ook? Wel een toffe uitvoering van 'Fever' trouwens.
Tijd voor Eyewish - Groenevelt

0
O-d-B
geplaatst: 21 oktober 2012, 00:51 uur
Op TV, ja op youtube en google kan ik alles vinden I know, maar wel is leuk dat er op tv aandacht aan wordt geschonken
0
geplaatst: 21 oktober 2012, 00:52 uur
Ja, ik dacht precies hetzelfde. Nou ja, minus live and unplugged dan.
0
geplaatst: 21 oktober 2012, 00:55 uur
O-d-B schreef:
Op TV, ja op youtube en google kan ik alles vinden I know, maar wel is leuk dat er op tv aandacht aan wordt geschonken
Heb je enig idee wat het demografisch profiel is van de gemiddelde tv-kijker op het publieke net op een zaterdagavond na 24:00?
Prima: waarom ben je dan niet aan het stappen, dansen, zuipen met maten of achter de wijven aan? Dingen die ik in de vorige eeuw ook deed.
Kijken naar Peppie en Kokkie op een late zaterdagavond in oktober is wel heel erg herfst!
Take yer yaya out!
0
O-d-B
geplaatst: 21 oktober 2012, 00:57 uur
haha fijn die snelle oordelen. Normaal wel, er zijn uitzonderlijke zaterdagavonden.
0
geplaatst: 21 oktober 2012, 01:00 uur
Lijkt mij prima om dit programma met vrienden te bekijken.
Biertje erbij, en een paar meisjes die vanalles probeerden om de aandacht te krijgen.
Zo zou ik het vorige eeuw tenminste aanpakken.
Biertje erbij, en een paar meisjes die vanalles probeerden om de aandacht te krijgen.
Zo zou ik het vorige eeuw tenminste aanpakken.

0
geplaatst: 21 oktober 2012, 01:11 uur
Zou Johnny Cash de vader van Bono zijn?
Wat lijken die op elkaar.
Wat lijken die op elkaar.
0
geplaatst: 21 oktober 2012, 01:28 uur
Hier The Cure (en vervolgens tijdens Tina Turner REM gekeken).
0
geplaatst: 21 oktober 2012, 11:27 uur
Mooie versie van The Cure. Verder een belabberde versie van The Boss, een verrassend aardige Tina Turner (normaal vind ik het niks) en leuk om Maneater live te horen, soort van herontdekking ook. Voor de rest toch vooral artiesten waar ik weinig mee heb, of jammerlijke keuzes (Bruce, Tom Petty, The Doors). Zal eens op de site kijken wat voor leuks ik allemaal niet gezien heb. En uiteraard het begin terugkijken.
Dan kunnen jullie samen gaan. Eye Wish Groeneveld.
Dan kunnen jullie samen gaan. Eye Wish Groeneveld.

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 21 oktober 2012, 17:39 uur
Ik heb 't niet gezien (komt net dan Rundgren langs...), maar hoe zat 't nou met die prijsvraag?
* denotes required fields.