MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Nacht van de Popmuziek op Ned 3

zoeken in:
niels94 schreef:
Inderdaad, er is toch alweer één heel bericht verschenen hier.
"kan weer beginnen", niet "is weer begonnen".

ben nu aan het kijken ! hoop dat de Beatles gekozen worden.

Ik vind The Byrds veel leuker dan de Bietels, laat ze die maar draaien. Maar Nina Simone

Gadverdamme, Oasis. Dat vind toch iemand leuk? Bah. Blur über alles verdomme, Blur über alles.

O-d-B
Haha ja die uitgekauwde Wonderwall

Ook op Blur gestemd.

Nina Simone is inderdaad echt wonderlijk mooi! Het is al erg genoeg dat Oasis in plaats van Blur wordt gekozen, maar waarom in vredesnaam zo'n slechte live-versie van Wonderwall, pff.

Alsof de studieversie te pruimen was. Mijn favoriete Nina Simone-nummer is overigens haar Chopinachtige versie van 'You'll Never Walk Alone'.

Ik heb dus gewoon naar Blur gekeken, al had ik liever There's No Other Way van het Ein Abend In Wien festival gezien

Prima nacht om stevig te stappen en zuipen, thuiskomen, treurdoos aan op King Kokkie (Matthijs) en Prins Peppie (Leo) en yes, daar komt 't al - de kok* neigingen, gooi 't er maar uit uit, puke y'r way to peace, zoals de pies normaal het lijf verlaat.

André Rieux live is wellicht nog te prefereren!

O-d-B
Wees blij dat er uberhaupt nog een beetje aandacht op TV wordt geschonken aan de vroegere popmuziek. Weinig te vinden tegenwoordig.

Geen While My Guitar Gently Weeps van o.a. Prince en Tom Petty.
Geen London Calling van o.a. Elvis Costello en Bruce Springsteen.
Geen Under The Bridge van RHCP unplugged op een bootje.
Geen Pixies.
Geen Firma Onrust of Ein Abend In Wien.
Uiteindelijk maar Nick Cave met The Mercy Seat als verzoekje ingediend.
Is die Fenno Werkman niet bekend met YouTube en het VPRO archief?

Even tussendoor: als ik naar Van Morrison kijk, heb ik altijd het gevoel dat ik naar (een typetje) Thomas van Luyn kijk. Hebben jullie dat ook? Wel een toffe uitvoering van 'Fever' trouwens.

Nee, ik moet bij dat uiterlijk meer aan Mike Boddé denken.

O-d-B schreef:
Wees blij dat er uberhaupt nog een beetje aandacht op TV wordt geschonken aan de vroegere popmuziek. Weinig te vinden tegenwoordig.

"Vroegere popmuziek" onder welke paddestoel woon jij? Google? Youtube, my man? Vroeger - wanneer is dat - toen de lucht nog schoon was, de straten leeg, mannen van staal en mensen met een hart van goud?

Gotta give it up - the public gets what the public wants

Slowgaze schreef:
Even tussendoor: als ik naar Van Morrison kijk, heb ik altijd het gevoel dat ik naar (een typetje) Thomas van Luyn kijk. Hebben jullie dat ook? Wel een toffe uitvoering van 'Fever' trouwens.

Tijd voor Eyewish - Groenevelt

O-d-B
Op TV, ja op youtube en google kan ik alles vinden I know, maar wel is leuk dat er op tv aandacht aan wordt geschonken

Ol' Dirty Bastard, live and unplugged

Ja, ik dacht precies hetzelfde. Nou ja, minus live and unplugged dan.

O-d-B schreef:
Op TV, ja op youtube en google kan ik alles vinden I know, maar wel is leuk dat er op tv aandacht aan wordt geschonken

Heb je enig idee wat het demografisch profiel is van de gemiddelde tv-kijker op het publieke net op een zaterdagavond na 24:00?

Prima: waarom ben je dan niet aan het stappen, dansen, zuipen met maten of achter de wijven aan? Dingen die ik in de vorige eeuw ook deed.

Kijken naar Peppie en Kokkie op een late zaterdagavond in oktober is wel heel erg herfst!

Take yer yaya out!

O-d-B
haha fijn die snelle oordelen. Normaal wel, er zijn uitzonderlijke zaterdagavonden.

Lijkt mij prima om dit programma met vrienden te bekijken.
Biertje erbij, en een paar meisjes die vanalles probeerden om de aandacht te krijgen.
Zo zou ik het vorige eeuw tenminste aanpakken.

ik had ook liever Blur gehad !

De keuze tussen REM en The Cure was inderdaad lastiger.

Zou Johnny Cash de vader van Bono zijn?
Wat lijken die op elkaar.

Hier The Cure (en vervolgens tijdens Tina Turner REM gekeken).

Mooie versie van The Cure. Verder een belabberde versie van The Boss, een verrassend aardige Tina Turner (normaal vind ik het niks) en leuk om Maneater live te horen, soort van herontdekking ook. Voor de rest toch vooral artiesten waar ik weinig mee heb, of jammerlijke keuzes (Bruce, Tom Petty, The Doors). Zal eens op de site kijken wat voor leuks ik allemaal niet gezien heb. En uiteraard het begin terugkijken.

Mjuman schreef:
Tijd voor Eyewish - Groenevelt
Dan kunnen jullie samen gaan. Eye Wish Groeneveld.

Stijn_Slayer
Ik heb 't niet gezien (komt net dan Rundgren langs...), maar hoe zat 't nou met die prijsvraag?

Gast
geplaatst: vandaag om 13:44 uur

geplaatst: vandaag om 13:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.