Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival
zoeken in:
0
geplaatst: 13 mei 2017, 22:35 uur
Cyprus het vleesgeworden "net niet" van deze avond. Net niet origineel, net niet echt goed gezongen, net niet zo interessant.
0
Hendrik68
Ik hoor alle songs vandaag voor het eerst. Opvallend en onterecht wat mij betreft de vele negatieve reacties op onze dames. Afgaande op de berichten van de afgelopen week moest het wel heel beroerd zijn. Nou winnen zullen ze niet, maar top 10 toch zeker wel? Maar ja de presentatoren vonden Noorwegen zelfs goed, dan zal het wel om andere dingen dan de song gaan. Portugal uiteraard verreweg het beste tot nu toe. En Italie en Wit Rusland zeer aanstekelijk. Opvallend hoe na Portugal werkelijk helemaal niks ook maar een voldoende scoort, tot nu toe dan, er komen nog een paar.
0
Ha, ik ben dus niet de enige die aan Rag n Bone Man moet denken. De beat doet er erg aan denken.
0
Arrie schreef:
Ha, ik ben dus niet de enige die aan Rag n Bone Man moet denken. De beat doet er erg aan denken.
Straks ook nog Titanium

0
geplaatst: 13 mei 2017, 22:36 uur
Nou, dit is wel meer dan 'net niet' origineel, zo had Rag 'n' Bone Man geklonken als ie over de zwaartekracht had willen zingen
0
geplaatst: 13 mei 2017, 22:36 uur
Ja, Duitsland zou met een wereldsong mee hebben gedaan als dat refrein iets beklijvender was geweest. Nu is het enkel goed.
0
geplaatst: 13 mei 2017, 22:37 uur
Het jodelnummer. Vond ik van de week wel een van de leukere. Met zulke kleurloze voorgangers ook kanshebber voor de top 5 me dunkt.
Jodelversie van Airplanes van BoB.
Jodelversie van Airplanes van BoB.
0
geplaatst: 13 mei 2017, 22:37 uur
En daar hebben de vleesgeworden guilty pleasure van de avond. Roemenië. Fout maar leuk. Heel veel televotingpunten en de jury die er zijn neus voor ophaalt. Daardoor aan het eind van de avond subtop.
0
geplaatst: 13 mei 2017, 22:38 uur
Ah, het beruchte nummer. Heb hier al het e.e.a. over gehoord. Ben benieuwd.
0
geplaatst: 13 mei 2017, 22:39 uur
Betere uitvoering dan tijdens de halve finale, wat ik me herinner.
En net als ik dit post komt er weer een uithaal.... zucht.
En net als ik dit post komt er weer een uithaal.... zucht.
0
Hendrik68
geplaatst: 13 mei 2017, 22:39 uur
Komt wel op een uitstekend moment na de treurnis van de afgelopen pakweg 10 nummers. Lullig, maar wel lullig op een aanstekelijke manier. Net als Italie.
0
geplaatst: 13 mei 2017, 22:40 uur
Waarschijnlijk zijn ze gaan jodelen omdat het verder nogal een onopvallend nummer is. Je moet wat.
Vind het niet goed en ook niet leuk. En wat een vreselijke zangeres. En die 'stoere' zanger.
Vind het niet goed en ook niet leuk. En wat een vreselijke zangeres. En die 'stoere' zanger.

0
geplaatst: 13 mei 2017, 22:40 uur
Zij zong van de week toch wel wat beter. Op het eind ging het even mis.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.