MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival

zoeken in:
Absoluut. Beter dan Bonnie Tyler.

Lol vind die zanger dit écht zo'n origineel nummer?

Human doet ook mee

Dit is meer een fitnessvideo

Cyprus het vleesgeworden "net niet" van deze avond. Net niet origineel, net niet echt goed gezongen, net niet zo interessant.

Hendrik68
Ik hoor alle songs vandaag voor het eerst. Opvallend en onterecht wat mij betreft de vele negatieve reacties op onze dames. Afgaande op de berichten van de afgelopen week moest het wel heel beroerd zijn. Nou winnen zullen ze niet, maar top 10 toch zeker wel? Maar ja de presentatoren vonden Noorwegen zelfs goed, dan zal het wel om andere dingen dan de song gaan. Portugal uiteraard verreweg het beste tot nu toe. En Italie en Wit Rusland zeer aanstekelijk. Opvallend hoe na Portugal werkelijk helemaal niks ook maar een voldoende scoort, tot nu toe dan, er komen nog een paar.

Ha, ik ben dus niet de enige die aan Rag n Bone Man moet denken. De beat doet er erg aan denken.

Arrie schreef:
Ha, ik ben dus niet de enige die aan Rag n Bone Man moet denken. De beat doet er erg aan denken.

Straks ook nog Titanium

Nog een keer de mashup:

Nou, dit is wel meer dan 'net niet' origineel, zo had Rag 'n' Bone Man geklonken als ie over de zwaartekracht had willen zingen

Nee ik hoorde ook Human terug.

Ik vind Cyprus wel leuk .

laxus11 schreef:
(quote)

Straks ook nog Titanium

Ja, Duitsland zou met een wereldsong mee hebben gedaan als dat refrein iets beklijvender was geweest. Nu is het enkel goed.

Ik vind het ook niet zo beroerd

Jodelahiti!

Klaar om te jodelen

Het jodelnummer. Vond ik van de week wel een van de leukere. Met zulke kleurloze voorgangers ook kanshebber voor de top 5 me dunkt.

Jodelversie van Airplanes van BoB.

En daar hebben de vleesgeworden guilty pleasure van de avond. Roemenië. Fout maar leuk. Heel veel televotingpunten en de jury die er zijn neus voor ophaalt. Daardoor aan het eind van de avond subtop.

Ah, het beruchte nummer. Heb hier al het e.e.a. over gehoord. Ben benieuwd.

Leuk nummer, top 5.
Ze jodelt leuk.

Martial
Zucht .....

cosmic kid (moderator)
Niet goed, wel leuk. Jodeley, jodeley

Betere uitvoering dan tijdens de halve finale, wat ik me herinner.

En net als ik dit post komt er weer een uithaal.... zucht.

Hendrik68
Komt wel op een uitstekend moment na de treurnis van de afgelopen pakweg 10 nummers. Lullig, maar wel lullig op een aanstekelijke manier. Net als Italie.

Deze mag van mij hoog eindigen... Hartstikke leuk toch!

Waarschijnlijk zijn ze gaan jodelen omdat het verder nogal een onopvallend nummer is. Je moet wat.

Vind het niet goed en ook niet leuk. En wat een vreselijke zangeres. En die 'stoere' zanger.

Martial
Wat zingt ze vals complete bagger dit.

Vreselijk, Kroatië was tenminste nog grappig

Zij zong van de week toch wel wat beter. Op het eind ging het even mis.

Onweerwolf
Roemenië blijft mijn favoriet.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:11 uur

geplaatst: vandaag om 00:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.