MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival

zoeken in:
Het liedje is op zich wel pakkend. Ook slim met zo'n hippe tropical house-sound op de achtergrond.

Finland had misschien wel in mijn top 3 gestaan als het goed was gezongen.

Ook voor Finland geldt: dit type muziek kan ik absoluut waarderen, maar iets beter zingen zou geen overbodige luxe zijn. Zó jammer, want dit was een top 5-kandidaat voor mij.

Onweerwolf
Ik ben vooral fan van de gitaar bij Armenië.

Vooral saai dit zeg pff

Heeft hij nou aan een kant van zijn lijf een ellenlange trui aan? Harvey Dent allures..

Koortje van Marco Borsato geleend.

O, de gitaar is wel leuk inderdaad.

Wat saai in de eerste helft maar kan er wel mee door

Dit is ook theatraal maar ik vind het wel erg mooi opgebouwd. Ik kan dit wel waarderen.

Nee, dit zie ik niet doorgaan, maar zal wel weer.

Onweerwolf
Echt wel een behoorlijk nummer. Armenië verdient de finale.

Poek schreef:
Koortje van Marco Borsato geleend.

O, de gitaar is wel leuk inderdaad.

Dit zo ongeveer. Jammer dat het niet kleiner blijft, maar goede zanger die er wel in gelooft.

starbright boy schreef:
(quote)

Dit zo ongeveer. Jammer dat het niet kleiner blijft.

Voor mijn gevoel zou dit refrein niet werken als het klein zou blijven.

Wij hebben het er af gezet, de kinderen hebben vakantie, en dit was de eerste avond dat ze voor 10 uur al vroegen of ze alstublieft naar bed toe mochten.

#zietdiedrummergoandan

Cowgirl P!NK

Gaat wel door lijkt me

Ik krijg een beetje een No Diggity vibe bij die coupletten

Theatraal (positief), maar hier en daar een beetje saai. Ik vond dit wel een voldoende. Armenië is zo'n land waarvan ik de inzendingen in eerste instantie vaak niet zo waardeer, maar hoe vaker ik ze hoor, hoe beter ze worden. Dit vond ik overigens niet zo goed als Artsvik van vorig jaar. Gaat hopelijk wel door.

vigil schreef:

Gaat wel door lijkt me

Ik denk van niet eigenlijk. Erg gedateerd.

En een staande drummer. Dat heb ik geloof ik al niet meer gezien sinds begin jaren '90.

Dit lijkt qua nummer en aankleding uit 2000 te komen. Coyote Ugly, Anastacia, dat spul

Gelukkig komt zo meteen RYan

De look van deze dame komt zo uit Madonna's cover van American Pie gelopen.

Edit: ha, Coyote Ugly inderdaad

Onweerwolf
Goede charismatische act van Zwitserland zeg. Liedje vind ik middenmoot maar dit is wel okay.

Ik weet niet of ik dit liedje ook zou waarderen in de studioversie maar ze maken er een goede show van, denk dat deze best ver kan komen.

Armenië: als Oostenrijk kan winnen met baard en jurk dan kan ik dat ook, alleen durf ik het niet zo goed want dat vinden ze in mijn land vast niet leuk. Weet je wat? Dan trek ik een half jurkje aan, valt minder op. Verder geen dansje in hoeven te studeren dus een beetje op en neer wiebelen wil helpen bij de hoge noten. Iedereen nog wakker?

Zwitserland: cowboyhoeden zijn blijkbaar hip dit jaar. Ik snap alleen niet waarom die meneer zoveel moeite doet op de drums. Is toch allemaal playback. Meid pas op dat je je handjes niet verbrandt.

Onweerwolf
Brr, Ierland vind ik echt het minste nummer van allemaal. Wat een draak.

Wat suf dit. Slaapverwekkend.

Vriendelijke koorknaap uit Ierland, jammer dat hij steeds ietsje hoger wil zingen dan hij aan kan

Dit is tamelijk kut ja. Don't mind my French.

Ik kan me wel voorstellen dat dit hoog gaat eindigen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:47 uur

geplaatst: vandaag om 17:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.