Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival
zoeken in:
0
geplaatst: 8 mei 2018, 22:11 uur
Het liedje is op zich wel pakkend. Ook slim met zo'n hippe tropical house-sound op de achtergrond.
1
geplaatst: 8 mei 2018, 22:12 uur
Finland had misschien wel in mijn top 3 gestaan als het goed was gezongen.
0
geplaatst: 8 mei 2018, 22:13 uur
Ook voor Finland geldt: dit type muziek kan ik absoluut waarderen, maar iets beter zingen zou geen overbodige luxe zijn. Zó jammer, want dit was een top 5-kandidaat voor mij.
0
geplaatst: 8 mei 2018, 22:14 uur
Heeft hij nou aan een kant van zijn lijf een ellenlange trui aan? Harvey Dent allures..
0
geplaatst: 8 mei 2018, 22:14 uur
Koortje van Marco Borsato geleend.
O, de gitaar is wel leuk inderdaad.
O, de gitaar is wel leuk inderdaad.
0
geplaatst: 8 mei 2018, 22:15 uur
Dit is ook theatraal maar ik vind het wel erg mooi opgebouwd. Ik kan dit wel waarderen.
2
Onweerwolf
geplaatst: 8 mei 2018, 22:15 uur
Echt wel een behoorlijk nummer. Armenië verdient de finale.
0
geplaatst: 8 mei 2018, 22:16 uur
Dit zo ongeveer. Jammer dat het niet kleiner blijft, maar goede zanger die er wel in gelooft.
0
Voor mijn gevoel zou dit refrein niet werken als het klein zou blijven.
3
Wij hebben het er af gezet, de kinderen hebben vakantie, en dit was de eerste avond dat ze voor 10 uur al vroegen of ze alstublieft naar bed toe mochten.
0
geplaatst: 8 mei 2018, 22:18 uur
Theatraal (positief), maar hier en daar een beetje saai. Ik vond dit wel een voldoende. Armenië is zo'n land waarvan ik de inzendingen in eerste instantie vaak niet zo waardeer, maar hoe vaker ik ze hoor, hoe beter ze worden. Dit vond ik overigens niet zo goed als Artsvik van vorig jaar. Gaat hopelijk wel door.
0
geplaatst: 8 mei 2018, 22:19 uur
Ik denk van niet eigenlijk. Erg gedateerd.
En een staande drummer. Dat heb ik geloof ik al niet meer gezien sinds begin jaren '90.
0
Dit lijkt qua nummer en aankleding uit 2000 te komen. Coyote Ugly, Anastacia, dat spul
1
De look van deze dame komt zo uit Madonna's cover van American Pie gelopen.
Edit: ha, Coyote Ugly inderdaad
Edit: ha, Coyote Ugly inderdaad

1
Onweerwolf
Goede charismatische act van Zwitserland zeg. Liedje vind ik middenmoot maar dit is wel okay.
0
Ik weet niet of ik dit liedje ook zou waarderen in de studioversie maar ze maken er een goede show van, denk dat deze best ver kan komen.
0
Armenië: als Oostenrijk kan winnen met baard en jurk dan kan ik dat ook, alleen durf ik het niet zo goed want dat vinden ze in mijn land vast niet leuk. Weet je wat? Dan trek ik een half jurkje aan, valt minder op. Verder geen dansje in hoeven te studeren dus een beetje op en neer wiebelen wil helpen bij de hoge noten. Iedereen nog wakker?
Zwitserland: cowboyhoeden zijn blijkbaar hip dit jaar. Ik snap alleen niet waarom die meneer zoveel moeite doet op de drums. Is toch allemaal playback. Meid pas op dat je je handjes niet verbrandt.
Zwitserland: cowboyhoeden zijn blijkbaar hip dit jaar. Ik snap alleen niet waarom die meneer zoveel moeite doet op de drums. Is toch allemaal playback. Meid pas op dat je je handjes niet verbrandt.
0
Onweerwolf
geplaatst: 8 mei 2018, 22:21 uur
Brr, Ierland vind ik echt het minste nummer van allemaal. Wat een draak.
0
geplaatst: 8 mei 2018, 22:21 uur
Vriendelijke koorknaap uit Ierland, jammer dat hij steeds ietsje hoger wil zingen dan hij aan kan
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.