MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival

zoeken in:
Dit doet meer denken aan de Nu-metal rage van de late jaren 90, begin jaren 00. Fijn dat het Songfestival zo bij is. Niet al te overtuigend. Die break vind ik trouwens wel gedurfd voor het Songfestival. Er hebben veel meer acts zich gepresenteerd als 'metalband', maar zij durven tenminste wel ver te gaan.

Ik vond vooral de achtergrondvocalen erg matig. Verder best geinig. Op deze avond makkelijk één van de leukere nummers.

AWOLNATION meets Christina Aguilera.

Martial
Wat een zeiknummer

He, Alicia Keys

Mooie jurk.

deric raven schreef:
Mooie jurk.
Vind je? Ik vind hem haar echt totaal niet staan

Het Letse nummer is instrumentaal best interessant, maar met zang een stuk minder. Is die zanglijn zo raar of is het haar timing die er naast zit? En weer valse stukken.

Oke dit is atm echt een zeer zwakke halve finale. Nu weer een valse dame.

Oei, hier is best een leuk nummer verstopt, maar weer enorm vals gezongen helaas

Symphonia in Rosso

Onweerwolf
Letland heeft een saai liedje maar het is wel vrij goed gezongen.

en dan moet het slechtste nummer nog komen

Pff oersaai dit. Zeker na het vermakelijke Hongarije.

Martial
Daar komt mijn Zweedse vriend

Letland een enorm saai liedje, next

En weer is de zang het zwaktepunt. Liedje en instrumentatie is wel goed. Haar stem heeft ook wel potentie, maar dan moet ze hem wel goed gebruiken. Maar wel een toffe inzending. Sluit het meest aan op mijn smaak.

kaj_666 schreef:
(quote)
Vind je? Ik vind hem haar echt totaal niet staan

Dat klopt, maar blijft een mooie jurk.

Leuke dame, wel slecht gezongen

"Haar naam is Laura", zegt-ie. Lolbroek, die Jan Smit.

Martial
Go Sweden

en dan nu de zwakste Zweedse inzending in jaren, maar toch zal hij de finale halen

Foute gast!

Staging uiteraard goed, maar wat een slechte zanger en copypaste nummer...

Het klinkt live bijna identiek aan de studioversie. Erg nietszeggend dus nog steeds

Hoe typisch Zweden wil je het weer hebben? Prima nummer hoor, maar ik ken ze ondertussen wel. Heb het idee dat ze al een paar jaar een variatie op hetzelfde nummer sturen.

Hij heeft niet echt de looks of de moves om dit te laten werken. Denk wel dat dit de finale haalt.

Ik vind dit op het eerste gehoor juist eindelijk weer een leukere Zweedse inzending. Is tamelijk schaamteloos in het citeren van anderen, maar dat mag de pret niet drukken.

Lijkt heel wat, maar zijn simpele danspasjes.

Moet zeggen dat ik dit veel beter vind dan de gedrochten die Zweden normaal gesproken stuurt.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:26 uur

geplaatst: vandaag om 10:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.