MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival

zoeken in:
Onweerwolf
En mijn top 10 voor dit jaar. Exact dezelfde platen als vorig jaar, maar toch enkele kleine wissels.

https://vgy.me/ym74qj.png
YouTube Linkjes: 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1

Arrie schreef:
(quote)

Huh inderdaad. Lijkt wel alsof mijn poging tot stemmen toch was doorgekomen, maar onder de naam Ataloona terecht is gekomen.

Ik kan dat lijstje niet zien; heb alleen een smartphone tot mijn beschikking. Ik had echter Nederland op douze points. Volgens mij deelden we dáárover in ieder geval niet dezelfde mening.

Ik kreeg zelf om 18:29 een melding dat ik eerst moest inloggen om mijn punten in te zenden (had al wel een lijstje gemaakt). Was toen al zo laat dat ik maar geen tweede poging meer gewaagd heb.

Nope, dan is er idd iets misgegaan. Op een of andere vreemde manier zijn mijn punten onder jouw naam terecht gekomen.

Ah het maakt allemaal niet zo uit.

Onweerwolf
Dat gebeurt helaas vaker bij Scorewiz. Ik weet ook niet hoe dat precies komt.

Had het de eindstand anders gemaakt?

Pastora Soler die zou bij mij ergens helemaal onderaan terechtkomen

Onweerwolf schreef:
Dat gebeurt helaas vaker bij Scorewiz. Ik weet ook niet hoe dat precies komt.

Had het de eindstand anders gemaakt?

In ieder geval Albanië en Hongarije andersom.

Kan het dus niet zien, maar mijn hoogste punten gingen respectievelijk naar NL, Slovenië en Hongarije.

De rest zal wel alleen in de marge verschil hebben gemaakt.

Oh. dan zou Hongarije wellicht toch tweede blijven.

Ik zie ook dat Estland en Bulgarije op een zelfde aantal punten terecht zou komen. Verder eindigt Litouwen onder Frankrijk en zijn er nog wat veranderingen onderin.

Een mooie top 5 onder de MuMe stemmers, Hongarije en Albanië waren allebei erg goed. Ik zou het ook helemaal prima vinden als de landen in onze top 5 ook vanavond de top 5 vormen (al is het misschien in een andere volgorde)!

Wat lijkt Portugal trouwens op de muziek van London Grammar.

Ataloona schreef:
Wat lijkt Portugal trouwens op de muziek van London Grammar.

Jup, vind ik ook. Bij mij raakt het precies de juiste snaar.

Onweerwolf
Zuchtmeisjesmuziek, net als Litouwen. Leuk maar niet bijzonder en het gaat vooral nooit ergens heen.

Onweerwolf
Wow, Loretta Schrijver is ook niet echt mooi opgedroogd zeg.

Onweerwolf
Jezus, Jan Smit heeft een snor.

Wat gebeurt er allemaal in Nederland.

Het gaat bijna beginnen. Heel veel plezier allemaal en vergeet niet te duimen voor Waylon! (Voor Elina uit Estland mag ook.)

Onweerwolf
Veel plezier iedereen.

Veel plezier!!

Veel succes Nederland. Ik kan in ieder geval niet voor mijn land supporteren.

Nog iemand die gaat kijken op BBC.

BBC uiteraard, want zowel Nederland als België heeft commentatoren waar ik me aan erger..

Onweerwolf
Hier Nederland want ik erger me graag.

Ik hou het ook bij de Nederlandse zender. Ik probeer gewoon zo weinig mogelijk naar het geblaat van de heer Smit te luisteren.

starbright boy schreef:
In de aanloop naar de finale (tussendoor doe ik nog wel even de afwas enzo) en tussen de lijstjes van de anderen post ik gewoon even clipjes van dingen die ik leuk of mooi vond uit 60+ eerdere jaren. Dit is toch zeker wel top 20 allertijden hier. Frankrijk 1975.

(embed)

Fijn om hier eindelijk een medestander in te hebben! Een van mijn grootste favorieten ooit.

Ik kijk ook via Nederland, en kijk dan later de BBC terug. Graham Norton heeft natuurlijk veel beter commentaar, maar nu Nederland in de finale staat wil ik het toch graag hier houden. Zo niet, dan was ik denk ik wel op de BBC gaan kijken.

Onweerwolf mijn stemmen zijn gek genoeg niet doorgekomen. De songs die ik voorbij zie komen heb ik allemaal niet in mijn lijstje gezet. Helaas dus iets misgegaan

catdog schreef:
Onweerwolf mijn stemmen zijn gek genoeg niet doorgekomen. De songs die ik voorbij zie komen heb ik allemaal niet in mijn lijstje gezet. Helaas dus iets misgegaan

Staan daar soms de stemmen van Ataloona? ?

De opening zal vast wel mooi zijn, maar mijn ding is t in elk geval niet.

Porcupine Head schreef:
De opening zal vast wel mooi zijn, maar mijn ding is t in elk geval niet.

Ik vind het wel erg mooi, maar ik hou ook wel van fado.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:08 uur

geplaatst: vandaag om 14:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.