Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival
zoeken in:
0
geplaatst: 12 mei 2018, 21:31 uur
Misschien ben ik gewend aan hoe ze zingt, maar voor mn gevoel is het iets zuiverder dan in de semis?
0
geplaatst: 12 mei 2018, 21:31 uur
kaj_666 schreef:
Misschien ben ik gewend aan hoe ze zingt, maar voor mn gevoel is het iets zuiverder dan in de semis?
Zeker, duidelijk beter,
edit: Jan denkt er blijkbaar anders over
0
geplaatst: 12 mei 2018, 21:32 uur
kaj_666 schreef:
Dat gevoel heb ik ook, maar blijft voor mij wel op het randje.
0
geplaatst: 12 mei 2018, 21:33 uur
Dat wel. Desondanks een van mijn persoonlijke favorieten dit jaar
1
Zeker dat einde was schattig. Ik heb wat met die zwijmelballads dit jaar.
0
Joy4ever schreef:
Ik vond het schattig
Ik vond het schattig
Hmmm maar toch net niet schattig genoeg
0
geplaatst: 12 mei 2018, 21:34 uur
Oostenrijk met een zeer goede zanger. Mag wel ver komen wat mij betreft.
0
Mooiste dame van de avond wel. Het is dat ik valse zang wel gewend ben en niet storend vind, maar helaas zong ze weer niet top. Het liedje zelf is wel mooi.
1
Oh als ik had geweten dat een cutie dit zong had ik het wel meer punten gegeven!
Oostenrijk 2019.
Oostenrijk 2019.
0
Veilige keuze misschien maar toch best wel aardig maar zo te horen wel wat minder "vol" dan van de week
0
geplaatst: 12 mei 2018, 21:35 uur
Waar is de tijd dat Oostenrijk altijd slechte nummers instuurde?
0
Jammer dat de instrumentale begeleiding zo zacht staat, doet wel wat denken aan James Blake. Wel mijn favoriet tot nu toe.
0
Vreselijk deze Oostenrijkse Hongaar, maar ik ben bang dat het wel gaat scoren.
0
Titmeister schreef:
Jammer dat de instrumentale begeleiding zo zacht staat, doet wel wat denken aan James Blake. Wel mijn favoriet tot nu toe.
jup ik hoorde ook steeds James Blake in die piano op de achtergrond..Jammer dat de instrumentale begeleiding zo zacht staat, doet wel wat denken aan James Blake. Wel mijn favoriet tot nu toe.
0
geplaatst: 12 mei 2018, 21:36 uur
Heb het gevoel dat Oostenrijk juist minder zingt dan in de halve finale (daar vond ik een van de beste zangers), wankel begin. Kwam daarna wel weer goed. Blijf het refrein matig vinden en dat Lisbon how are you doing? is helemaal te erg.
0
Vocaal toch wel ietsje minder dan in de semi's. Doet wat meer moeite hier. Nog steeds ver boven gemiddeld gezongen natuurlijk.
Blijft alleen te veel lijken op Rag'n Bone Man. Heb alleen wel een zwak voor dit soort gospelachtige koortjes houden.
Blijft alleen te veel lijken op Rag'n Bone Man. Heb alleen wel een zwak voor dit soort gospelachtige koortjes houden.
0
Titmeister schreef:
Jammer dat de instrumentale begeleiding zo zacht staat
Jammer dat de instrumentale begeleiding zo zacht staat
Ja precies, dat was van de week anders
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.