MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival

zoeken in:
Onweerwolf
Wow, wat spannend is het.

Top televisie.

Arrie schreef:
Van mij mag Israel wel winnen. Had al het gevoel dat het kon verrassen. Veel liever Israel dan Cyprus, in ieder geval.
Kun je bij een nummer dat wekenlang op 1 heeft gestaan bij de bookmakers van een verrassing spreken??

Ben niet zo verbaasd over Oostenrijk, maar nogmaals, die flopt bij het publiek. 20e ofzo. Typische juryinzending.

Ik vond Oostenrijk een verrassend fijn liedje, dus dan hoop ik daar maar op (tegen beter weten in)

Martial
Noorwegen was vorig jaar beter

Liever geen Israël of Cyprus. Maar ik zie het niet rooskleurig in. Dan maar duimen voor Oostenrijk.

kaj_666 schreef:
(quote)
Kun je bij een nummer dat wekenlang op 1 heeft gestaan bij de bookmakers van een verrassing spreken??

Ik heb de bookmakers niet gevolgd... Ik dacht mee te hebben gekregen dat Cyprus de grote favoriet was.

Arrie schreef:
(quote)

Ik heb de bookmakers niet gevolgd... Ik dacht mee te hebben gekregen dat Cyprus de grote favoriet was.
Klopt, Cyprus is ergens rond woensdag of donderdag voorbij Israël gegaan, maar tot die tijd was dat de favoriet

Onweerwolf
Wtf Oostenrijk.

Wat scoort Italië schandalig slecht zeg

Martial
Lekker Zweden

En Zweden schandalig goed.

Overigens doet Netta me zowel qua uiterlijk/imago als qua boodschap van het liedje me enorm denken aan Leftbook en de leden daarvan. Leftbook is een naam om de linkse gemeenschap op Facebook aan te duiden en de groepen waar ze zich in bevinden.

Martial
Lekker Zweden

De grote verrassing is toch Italië.

Zweden en Oostenrijk

Zweden vreselijk ?

Gladde meuk.

Met Oostenrijk als winnaar kan ik leven. Hij is mijn nummer 5.

De slechtste grap van de avond gaat naar Griekenland, de slechtste jurysmaak naar Hongarije

Ik had overigens zeker niet verwacht dat Portugal hoog zou eindigen maar dit is wel een beetje triest.

Ik vermoed wel dat ik als Israel wint gedwongen ben om de tv gelijk uit te zetten, ik hoef dat nummer niet nog een keer te zien... Dan nog liever Zweden

Voor het tweede jaar op rij vooral jurypunten voor ons uit Oost-Europa trouwens.

Goeie lui daar, in Oost-Europa!

'Vakjury'. Wat een grap.

Oostenrijk winnaar bij de jury

Onweerwolf
Jezus, niet te doen dit. Spannendste voting in jaren.

Zelfs toffer dan de Witte Trui finales.

Hup Oostenrijk

Onweerwolf schreef:

Zelfs toffer dan de Witte Trui finales.
nu niet overdrijven he!

Als Oostenrijk, Zweden of Cyprus wint, kan er zowaar weer een Top 40-hit voortkomen uit het Songfestival. Dat gaat tegenwoordig erg moeizaam, en zie ik ook niet gebeuren bij winst van Israel.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:00 uur

geplaatst: vandaag om 10:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.