Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival
zoeken in:
0
geplaatst: 13 mei 2018, 00:11 uur
Arrie schreef:
Van mij mag Israel wel winnen. Had al het gevoel dat het kon verrassen. Veel liever Israel dan Cyprus, in ieder geval.
Kun je bij een nummer dat wekenlang op 1 heeft gestaan bij de bookmakers van een verrassing spreken??Van mij mag Israel wel winnen. Had al het gevoel dat het kon verrassen. Veel liever Israel dan Cyprus, in ieder geval.
0
geplaatst: 13 mei 2018, 00:12 uur
Ben niet zo verbaasd over Oostenrijk, maar nogmaals, die flopt bij het publiek. 20e ofzo. Typische juryinzending.
0
geplaatst: 13 mei 2018, 00:13 uur
Ik vond Oostenrijk een verrassend fijn liedje, dus dan hoop ik daar maar op (tegen beter weten in)
0
geplaatst: 13 mei 2018, 00:14 uur
Liever geen Israël of Cyprus. Maar ik zie het niet rooskleurig in. Dan maar duimen voor Oostenrijk.
0
geplaatst: 13 mei 2018, 00:14 uur
kaj_666 schreef:
(quote)
Kun je bij een nummer dat wekenlang op 1 heeft gestaan bij de bookmakers van een verrassing spreken?? Ik heb de bookmakers niet gevolgd... Ik dacht mee te hebben gekregen dat Cyprus de grote favoriet was.
0
geplaatst: 13 mei 2018, 00:15 uur
Arrie schreef:
Ik heb de bookmakers niet gevolgd... Ik dacht mee te hebben gekregen dat Cyprus de grote favoriet was.
Klopt, Cyprus is ergens rond woensdag of donderdag voorbij Israël gegaan, maar tot die tijd was dat de favoriet(quote)
Ik heb de bookmakers niet gevolgd... Ik dacht mee te hebben gekregen dat Cyprus de grote favoriet was.
0
geplaatst: 13 mei 2018, 00:19 uur
Overigens doet Netta me zowel qua uiterlijk/imago als qua boodschap van het liedje me enorm denken aan Leftbook en de leden daarvan. Leftbook is een naam om de linkse gemeenschap op Facebook aan te duiden en de groepen waar ze zich in bevinden.
1
geplaatst: 13 mei 2018, 00:22 uur
De slechtste grap van de avond gaat naar Griekenland, de slechtste jurysmaak naar Hongarije
0
geplaatst: 13 mei 2018, 00:22 uur
Ik had overigens zeker niet verwacht dat Portugal hoog zou eindigen maar dit is wel een beetje triest. 

0
geplaatst: 13 mei 2018, 00:26 uur
Ik vermoed wel dat ik als Israel wint gedwongen ben om de tv gelijk uit te zetten, ik hoef dat nummer niet nog een keer te zien... Dan nog liever Zweden 

0
geplaatst: 13 mei 2018, 00:27 uur
Voor het tweede jaar op rij vooral jurypunten voor ons uit Oost-Europa trouwens.
1
Onweerwolf
geplaatst: 13 mei 2018, 00:30 uur
Jezus, niet te doen dit. Spannendste voting in jaren.
Zelfs toffer dan de Witte Trui finales.
Zelfs toffer dan de Witte Trui finales.

2
geplaatst: 13 mei 2018, 00:31 uur
Als Oostenrijk, Zweden of Cyprus wint, kan er zowaar weer een Top 40-hit voortkomen uit het Songfestival. Dat gaat tegenwoordig erg moeizaam, en zie ik ook niet gebeuren bij winst van Israel.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.