Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival
zoeken in:
0
Onweerwolf
geplaatst: 6 mei 2014, 21:37 uur
Ik vrees dat Albanië het net niet zal redden. Goed gezongen maar het nummer is gewoon te flets.
0
geplaatst: 6 mei 2014, 21:38 uur
Rusland is erg suf en verdient niet door te gaan (puur vanwege het nummer) maar zal het, vrees ik, wel weer redden. Wat mij betreft de minste tot nu toe.
0
geplaatst: 6 mei 2014, 21:44 uur
Ook Azarbeijan gaat weer gewoon top 10 eindigen en dat mag ook best.
0
geplaatst: 6 mei 2014, 21:48 uur
Azerbeidzjan brengt een gelikte traditionele ESF-ballad maar zal zeker doorgaan. Idem voor Zweden dat ik nog een stuk hoger inschat.
0
geplaatst: 6 mei 2014, 21:51 uur
-Albanië: hey waar is dat bos van Letland gebleven, we hebben een nieuwe bosnimf. Mooi liedje maar ik betwijfel het of meer mensen dat vinden.
-Rusland: Poetin zal het er vast warm van krijgen, ik niet. Zijn ze bang elkaar kwijt te raken op dat grote podium. Zijn daarom die staafjes nodig? Maar wederom complimenten voor het podium en lichteffecten (oh gaat het om het liedje?!). O ja er was een wip... leuk hoor.
-Azerbeidzjan: wat een drama toch weer. En waarom telkens zo'n toestand, nu weer op een trapeze. Het vuurtje gaat bij mij niet aan hoor mevrouw en zeker niet als je er tegenaan zit.
-Oekraïne: ah daar is de windmachine weer. Was al bang dat die weg was. Leuk zo'n rad: wil ik thuis ook! Doe maar geen tock-tock voor mij. Mooi meiske dat wel maar daar hebben we andere programma's voor (die meneer in dat rad ook wel).
-België: underdogs doen het altijd goed en je kunt niet om hem heen. Als alle moeders op hem stemmen heeft ie gewonnen. Ik pas. En schreeuw niet zo!
-Rusland: Poetin zal het er vast warm van krijgen, ik niet. Zijn ze bang elkaar kwijt te raken op dat grote podium. Zijn daarom die staafjes nodig? Maar wederom complimenten voor het podium en lichteffecten (oh gaat het om het liedje?!). O ja er was een wip... leuk hoor.
-Azerbeidzjan: wat een drama toch weer. En waarom telkens zo'n toestand, nu weer op een trapeze. Het vuurtje gaat bij mij niet aan hoor mevrouw en zeker niet als je er tegenaan zit.
-Oekraïne: ah daar is de windmachine weer. Was al bang dat die weg was. Leuk zo'n rad: wil ik thuis ook! Doe maar geen tock-tock voor mij. Mooi meiske dat wel maar daar hebben we andere programma's voor (die meneer in dat rad ook wel).
-België: underdogs doen het altijd goed en je kunt niet om hem heen. Als alle moeders op hem stemmen heeft ie gewonnen. Ik pas. En schreeuw niet zo!
0
geplaatst: 6 mei 2014, 21:52 uur
You are my guiding light, my shoulder, my shelter
*pakt rijmwoordenboek*
my satellite
*pakt rijmwoordenboek*
my satellite
0
geplaatst: 6 mei 2014, 21:58 uur
Jester schreef:
Ik vond België niet echt goed gezongen, of lag dat aan mij?
Ik vond België niet echt goed gezongen, of lag dat aan mij?
Nee, het was gewoon vreselijk

0
geplaatst: 6 mei 2014, 21:58 uur
Ah, Ralph Siegel leeft ook nog. Maar hij heeft weleens wat beters geschreven, zacht uitgedrukt. Het klinkt echt als een nummer uit 1981 ook. De productie (met een soort verborgen discobeatje) en de achtergrondzang bijvoorbeeld.
edit: zelfs een parlandostukje. Oei oei oei.
edit: zelfs een parlandostukje. Oei oei oei.
0
geplaatst: 6 mei 2014, 22:01 uur
-Moldavië: weer zo'n dans act. Heksen blijken echt te bestaan, wat kijkt ze streng. Gelukkig weer een windmachine op het podium, elk jaar leuk om te kijken of die nog werkt.
-San Marino: ach 3 keer is het gewoon niks. Mens ga koken zou je dan zeggen en bespaar je de teleurstelling volgend jaar door het niet meer te proberen. En is die Siegel nu nog niet met pensioen. Pfff. Eén ding: ze kan wel zingen.
-San Marino: ach 3 keer is het gewoon niks. Mens ga koken zou je dan zeggen en bespaar je de teleurstelling volgend jaar door het niet meer te proberen. En is die Siegel nu nog niet met pensioen. Pfff. Eén ding: ze kan wel zingen.
0
geplaatst: 6 mei 2014, 22:11 uur
Nederland is gewoon pure klasse tussen al dat fake gedoe, chapeau 

0
Onweerwolf
Wat een waardeloze podiumpresentatie weer bij Nederland. Past prima bij het nummer.
0
Het is best een tijd geleden dat de Nederlandse uitvoering zo vlekkeloos verliep. Ik denk dat ze het gaan redden.
0
Onweerwolf
geplaatst: 6 mei 2014, 22:15 uur
starbright boy schreef:
Het is best een tijd geleden dat de Nederlandse uitvoering zo vlekkeloos verliep. Ik denk dat ze het gaan redden.
Ik hoop het niet.
0
geplaatst: 6 mei 2014, 22:18 uur
-Portugal: jaaaaa daar zijn de trommels weer. De lambada was toch ooit een hit?! O-o-o-o-oooooo. Ze wiebelt leuk hoor, had er iets meer op kunnen oefenen wellicht dan was het misschien nog wat. Dag lieve schat. Volgend jaar weer iets anders.
-Nederland: op je eigen land mag je geen kritiek hebben. Maar ik doe het toch: geweldig mooi in beeld gebracht en goed gezongen! Beste nummer van vanavond (geen chauvinisme).
-Montenegro: daar is ie dan eindelijk de windma...., tromme..., eh, de typische balkan-ballad! Maar hadden we niet al eerder een schaatser? Die van die enge coke-snuivende Rus die toen won? Dit is stukken beter dan die winnaar toen. Beetje Tol&Tol... kent u die nog? Jan Smit vast wel.
-Hongarije: halloooo meneer (oh sorry, verkeerde site). Qua tekst weer eens wat beter. Niet helemaal mijn nummer maar hip is het wel en gaat zeker meedoen aan de race voor winnaar 2014. Maar we weten dat je liedje Running heet dus dat hoef je dan niet te laten zien.
-Nederland: op je eigen land mag je geen kritiek hebben. Maar ik doe het toch: geweldig mooi in beeld gebracht en goed gezongen! Beste nummer van vanavond (geen chauvinisme).
-Montenegro: daar is ie dan eindelijk de windma...., tromme..., eh, de typische balkan-ballad! Maar hadden we niet al eerder een schaatser? Die van die enge coke-snuivende Rus die toen won? Dit is stukken beter dan die winnaar toen. Beetje Tol&Tol... kent u die nog? Jan Smit vast wel.
-Hongarije: halloooo meneer (oh sorry, verkeerde site). Qua tekst weer eens wat beter. Niet helemaal mijn nummer maar hip is het wel en gaat zeker meedoen aan de race voor winnaar 2014. Maar we weten dat je liedje Running heet dus dat hoef je dan niet te laten zien.
0
geplaatst: 6 mei 2014, 22:18 uur
Was jij het niet die indiaantje Joan toen zo leuk vond onweerwolf 

0
Aquila
geplaatst: 6 mei 2014, 22:19 uur
Wat doet die piano daar? Deze jonge lijkt op een collega van mij. NIet een typische Hongaar in elk geval. Wel een van de betere.
Vond het niveau niet geweldig verder.
Ik geloof dat ik Rusland het leukste vond - maar daar sta ik geloof ik nogal alleen in.
Vond België verschrikkelijk in elk geval.
Vond het niveau niet geweldig verder.
Ik geloof dat ik Rusland het leukste vond - maar daar sta ik geloof ik nogal alleen in.
Vond België verschrikkelijk in elk geval.
0
Onweerwolf
geplaatst: 6 mei 2014, 22:20 uur
Joan Franka's You and Me was echt oneindig veel beter ja.

0
geplaatst: 6 mei 2014, 22:21 uur
Die kom ik nog wel eens tegen, maar indiaantje kan je vervangen door flinke indiaan

0
geplaatst: 6 mei 2014, 22:22 uur
Finale is zeker:
Armenie
Zweden
Azarbaijan
Oekraine
Hongarije (podiumpresentatie is niet geweldig, maar ik zie dit toch misschien wel eerder winnen dan Armenie of Zweden, in zijn soort echt een uitstekend nummer)
Ik denk ook:
Belgie (ergste van de avond en de zang viel ook nogal tegen, maar toch gaan er genoeg mensen om)
Rusland
Nederland
Hakken over de sloot:
Montenegro
Albanie
Net niet: Estland, Moldavie, Portugal
Kunnen koffers alvast inpakken: Letland, Ijsland, San Marino
Armenie
Zweden
Azarbaijan
Oekraine
Hongarije (podiumpresentatie is niet geweldig, maar ik zie dit toch misschien wel eerder winnen dan Armenie of Zweden, in zijn soort echt een uitstekend nummer)
Ik denk ook:
Belgie (ergste van de avond en de zang viel ook nogal tegen, maar toch gaan er genoeg mensen om)
Rusland
Nederland
Hakken over de sloot:
Montenegro
Albanie
Net niet: Estland, Moldavie, Portugal
Kunnen koffers alvast inpakken: Letland, Ijsland, San Marino
0
DjFrankie (moderator)
Rusland vond ik het beste liedje, Armenie ook goed
Slechtste met uitroepteken Letland
Slechtste met uitroepteken Letland
0
Onweerwolf
Ik ga iig zo eens even sms'en voor België (voor het eerst sinds ik sms), al vond ik Zweden en Moldavië het beste uit de verf komen vanavond.
Oekraïne had de beste looks trouwens, erg mooie jurk. Jammer dat het nummer behoorlijk flut is.
Azerbeidzjan vond ik ook erg mooi maar ze was eg onverstaanbaar.
Oekraïne had de beste looks trouwens, erg mooie jurk. Jammer dat het nummer behoorlijk flut is.
Azerbeidzjan vond ik ook erg mooi maar ze was eg onverstaanbaar.
0
geplaatst: 6 mei 2014, 22:23 uur
Onweerwolf schreef:
Wat een waardeloze podiumpresentatie weer bij Nederland. Past prima bij het nummer.
Echt? Ik ben ook geen fan van het nummer en ook niet van beide artiesten maar ik vond het een prima optreden, kwam goed over.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.