Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival
zoeken in:
0
geplaatst: 10 mei 2014, 21:34 uur
Tikkie overdreven, maar het was in de halve finale zonder meer beter. Tegen het einde ging het ietsje mis. Al heb ik opnames gezien die nog een stuk minder waren.
0
geplaatst: 10 mei 2014, 21:36 uur
Kan iemand mij zeggen of die zangeres van Roemenië spastisch is? Zo ja dan stop ik direct met grappen maken over haar handbewegingen.
0
geplaatst: 10 mei 2014, 21:38 uur
deric raven schreef:
Black Eyed Peas tegenwoordig nog maar met twee man?
Black Eyed Peas tegenwoordig nog maar met twee man?
ik was ook al aan het zingen dat tonight een good night gonna be en zo.
0
geplaatst: 10 mei 2014, 21:40 uur
Armenie is goed belicht, het verschil in camera werk valt wel heel erg op, muzikaal zeer sterk, de zang is zwakker, of hoort die stem zo te zijn?
0
geplaatst: 10 mei 2014, 21:41 uur
Armenie blijft wankel qua zang helaas. Echt zonde. Gaat daarom niet winnen vanavond denk ik.
0
geplaatst: 10 mei 2014, 21:42 uur
6. Roemenië, Paula Seling & Ovi - Miracle
En dit zou zo uit de Avicii-hoek kunnen komen. Voor de afwisseling toch wel goed dit soort eurotrancekneiters. Wel een mooi meiskje #3.
Cijfer: 7,25
7. Armenie, Aram Mp3 - Not Alone
Armenïe doet een Stromaetje. Beetje geforceerd zo die beat ineens. Een zangles zou niet gek zijn geweest, want dit gaat wel behoorlijk vals.
Cijfer: 6,5
En dit zou zo uit de Avicii-hoek kunnen komen. Voor de afwisseling toch wel goed dit soort eurotrancekneiters. Wel een mooi meiskje #3.
Cijfer: 7,25
7. Armenie, Aram Mp3 - Not Alone
Armenïe doet een Stromaetje. Beetje geforceerd zo die beat ineens. Een zangles zou niet gek zijn geweest, want dit gaat wel behoorlijk vals.
Cijfer: 6,5
0
Onweerwolf
Armenië was in het eerste deel nog zwakker dan dinsdag, het tweede deel was beter.
0
starbright boy schreef:
Armenie blijft wankel qua zang helaas. Echt zonde. Gaat daarom niet winnen vanavond denk ik.
Ja, wordt elke keer dat ik het hoor minder ...
Tot nog toe springt Noorwegen er uit, prachtig!
0
geplaatst: 10 mei 2014, 21:43 uur
Leuk dat schaatsend meisje in het begin op het Titanic deuntje.
Je kan natuurlijk i.p.v. verdrinken in de kou ook gewoon van het ijs positief gebruik maken.
Je kan natuurlijk i.p.v. verdrinken in de kou ook gewoon van het ijs positief gebruik maken.
0
geplaatst: 10 mei 2014, 21:44 uur
Tot nu toe Noorwegen het beste i.m.o.
Sjoukje Dijkstra mag wel door het ijs zakken
Sjoukje Dijkstra mag wel door het ijs zakken
0
geplaatst: 10 mei 2014, 21:44 uur
Eigenlijk is het nummer van Montenegro best oubollig, maar ik gun 'm zo een top 10-plek. Al gaat dat niet lukken.
En een guilty pleasure: Dit is nou leuke onzin. Polen. En bij mij weet je zeker dat het niet door de tieten komt.
En een guilty pleasure: Dit is nou leuke onzin. Polen. En bij mij weet je zeker dat het niet door de tieten komt.
0
geplaatst: 10 mei 2014, 21:45 uur
Inderdaad, die riedel van My heart will go on hoorde ik ook gelijk. Ik trok wit weg maar bleek toch mee te vallen.
0
geplaatst: 10 mei 2014, 21:46 uur
0
geplaatst: 10 mei 2014, 21:49 uur
Guilty pleasure nummer 2: Het immer (bijna altijd dan toch) platte Griekenland.
0
geplaatst: 10 mei 2014, 21:50 uur
0
geplaatst: 10 mei 2014, 21:51 uur
Griekenland brengt wel sfeer, die kunnen nog best hoog hierdoor eindigen.
0
8. Montenegro, Sergej Ćetković - Moj svijet (Мој свијет)
Meneer zingt in zijn eigen taal en daarvoor krijgt hij pluspunten. Maar dat is dan ook het enige. Suffe ballad.
Cijfer: 5
9. Polen, Donatan & Cleo - My Słowianie - We Are Slavic
Hier ook genoeg pluspunten, maar dan anders. Lekkere wijven, maar ook gewoon best een prima nummer. Een van de betere tot nu toe (na IJsland).
Cijfer: 7,5
10. Griekenland, Freaky Fortune feat. RiskyKidd - Rise Up
Opzwepend nummer van Griekenland. Lekkere dance met een lichte balkantoets in het arrangement. Feestplaat hoor! Moeilijk hierop stil te blijven zitten.
Cijfer: 8,5
Meneer zingt in zijn eigen taal en daarvoor krijgt hij pluspunten. Maar dat is dan ook het enige. Suffe ballad.
Cijfer: 5
9. Polen, Donatan & Cleo - My Słowianie - We Are Slavic
Hier ook genoeg pluspunten, maar dan anders. Lekkere wijven, maar ook gewoon best een prima nummer. Een van de betere tot nu toe (na IJsland).
Cijfer: 7,5
10. Griekenland, Freaky Fortune feat. RiskyKidd - Rise Up
Opzwepend nummer van Griekenland. Lekkere dance met een lichte balkantoets in het arrangement. Feestplaat hoor! Moeilijk hierop stil te blijven zitten.
Cijfer: 8,5
0
Aquila
Beter tellen GG, want er waren maar liefst vier bonuspunten te verdelen!
0
Aquila
geplaatst: 10 mei 2014, 21:58 uur
Beter gezongen dan donderdag, blijf een zwak houden voor die James Bond insteek, maar er zouden velen zijn dit dit beter zouden zingen. Shirley Bassey bijvoorbeeld.
Maar ik ben er wel van overtuigd dat dit gaat winnen nu.
Duitsland is echt de sufheid zelve.
Maar ik ben er wel van overtuigd dat dit gaat winnen nu.
Duitsland is echt de sufheid zelve.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.