Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival
zoeken in:
0
geplaatst: 10 mei 2014, 22:51 uur
23. Denemarken, Basim - Cliche Love Song
Soepel gedanst, verder mij een te hoog Bruno Mars-gehalte. Alhoewel ik er ook 'you to me are everything the sweetest thing etc' in hoor.
Cijfer: 6
24. Nederland, The Common Linnetts - Calm After The Storm
Een groeiplaatje. Mooi en met zichtbare chemie en diepgang. Ben blij dat we geen carnavalsmuziek meer sturen. Mooi gedaan Willem en Ilse! Dit hoort gewoon te winnen.
Cijfer: 9
Soepel gedanst, verder mij een te hoog Bruno Mars-gehalte. Alhoewel ik er ook 'you to me are everything the sweetest thing etc' in hoor.
24. Nederland, The Common Linnetts - Calm After The Storm
Een groeiplaatje. Mooi en met zichtbare chemie en diepgang. Ben blij dat we geen carnavalsmuziek meer sturen. Mooi gedaan Willem en Ilse! Dit hoort gewoon te winnen.
Cijfer: 9
0
geplaatst: 10 mei 2014, 22:52 uur
En daar komt de nieuwe James Bond song, oudbollig zal wel maar ik vind het prachtig
0
geplaatst: 10 mei 2014, 22:53 uur
Erg goed, ik ben heel benieuwd hoe ver ze kunnen komen. Top 5 is haalbaar.
0
geplaatst: 10 mei 2014, 22:54 uur
Ik vond Nederland echt het beste, of ze nu winnen of niet, maakt mij niet veel uit.
Hier mogen wij hoe dan ook trots op zijn.
En wat een prettige ontlading op het einde bij Ilse En Waylon, ze hebben het geflikt.
En wat een prettige ontlading op het einde bij Ilse En Waylon, ze hebben het geflikt.
0
Denemarken en Nederland voor de bovenste plekken. En hoezeer ik het Valentina ook gun, het zou me erg verbazen als ze de eerste twintig gaat halen. Het is wel heel erg ESC 1981.
0
BBC heeft het over de Johnny Cash en June Carter van Eurovision 
https://pbs.twimg.com/media/BnTWsxxCYAAUDmz.jpg
Wat mij betreft het beste liedje dat NL ooit gestuurd heeft (voor zover ik me herinner)

https://pbs.twimg.com/media/BnTWsxxCYAAUDmz.jpg
Wat mij betreft het beste liedje dat NL ooit gestuurd heeft (voor zover ik me herinner)
0
Aquila
20 finalisten is volgende keer ook wel voldoende. Dat hadden we Malta, San Marino, Slovenië allemaal kunnen skippen.
0
Back to the 70s met San Marino. Wat een oubollig gedoe. Die handjes!
0
geplaatst: 10 mei 2014, 22:55 uur
Volgens mij voor het eerst sinds ik naar het ESF kijk dat ik de Nederlandse inzending het beste vind. Al komen er nog wel een paar acts.
0
geplaatst: 10 mei 2014, 22:55 uur
deric raven schreef:
Ik vond Nederland echt het beste, of ze nu winnen of niet, maakt mij niet veel uit.
Vooral bij Waylon die lach op het eind, mooi om te zien. Inderdaad wel een beetje trots.

0
geplaatst: 10 mei 2014, 22:56 uur
Dikke top 10 notering voor Engeland als ze het goed doet op het podium.
0
geplaatst: 10 mei 2014, 22:56 uur
Helemaal eens met herman, Graf en deric raven!
Hoogtepunt van de avond.
Hoogtepunt van de avond.
0
geplaatst: 10 mei 2014, 22:57 uur
0
Onweerwolf
Nederland smaakt me nu iets beter dan de afgelopen dagen maar ik vind het nog steeds zwak en overhyped.
0
herman schreef:
Vooral bij Waylon die lach op het eind, mooi om te zien. Inderdaad wel een beetje trots.
(quote)
Terecht, daar kunnen wij Belgen alleen maar van dromen... Straks gegarandeerd 12 points from Belgium!
0
geplaatst: 10 mei 2014, 22:59 uur
starbright boy schreef:
Topfavoriet:
Zweden
Oostenrijk
Hongarije
Ook niet verbaasd als dit wint:
Armenie
Noorwegen
Outsiders:
Nederland
Denemarken
Een van deze 7 gaat het worden.
Topfavoriet:
Zweden
Oostenrijk
Hongarije
Ook niet verbaasd als dit wint:
Armenie
Noorwegen
Outsiders:
Nederland
Denemarken
Een van deze 7 gaat het worden.
Ik blijf hierbij, maar wel min Armenie en Noorwegen die het niet gaan redden.
Het gaat tussen
Zweden
Oostenrijk
Hongarije
en als outsiders Nederland en Denemarken.
0
Ilse & Waylon zijn het beste wat Nederland ooit heeftbafgevardigd naar het songfestival.
Als we nu niet winnen zal Teach In voor altijd in de boeken staan als de laatste Nederlandse Winaar.
Als we nu niet winnen zal Teach In voor altijd in de boeken staan als de laatste Nederlandse Winaar.
0
In het Verenigd Koninkrijk hebben ze het nog steeds niet begrepen. Dit jaar niet helemaal onderaan, maar ook niet heel ver daar boven.
0
Aquila
Ben hier niet kapot van.
Goedkoop ook.
Ik vond Hongarije eigenlijk nu het leukst. Verder mogen Oostenrijk of Nederland van mij ook winnen.
Goedkoop ook.
Ik vond Hongarije eigenlijk nu het leukst. Verder mogen Oostenrijk of Nederland van mij ook winnen.
0
25. San Marino, Valentina Monetta - Maybe
26 nummers is veel te veel, 20 zou beter zijn met na 10 een pauze. De vermoeidheid sloeg na 18 al toe. San Marino doet me helemaal niets. Slecht gezongen met lelijk accent en oubollig nummer.
Cijfer: 4
26. Engeland, Molly - Children of the Universe
Beetje Florence + The Machine dit. Mwoah.
26 nummers is veel te veel, 20 zou beter zijn met na 10 een pauze. De vermoeidheid sloeg na 18 al toe. San Marino doet me helemaal niets. Slecht gezongen met lelijk accent en oubollig nummer.
Cijfer: 4
26. Engeland, Molly - Children of the Universe
Beetje Florence + The Machine dit. Mwoah.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.