MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival

zoeken in:
23. Denemarken, Basim - Cliche Love Song
Soepel gedanst, verder mij een te hoog Bruno Mars-gehalte. Alhoewel ik er ook 'you to me are everything the sweetest thing etc' in hoor.
Cijfer: 6

24. Nederland, The Common Linnetts - Calm After The Storm
Een groeiplaatje. Mooi en met zichtbare chemie en diepgang. Ben blij dat we geen carnavalsmuziek meer sturen. Mooi gedaan Willem en Ilse! Dit hoort gewoon te winnen.
Cijfer: 9

Applaus

Prachtig!

En daar komt de nieuwe James Bond song, oudbollig zal wel maar ik vind het prachtig

Aquila
Dinsdag lachte Ilse liever.

Erg goed, ik ben heel benieuwd hoe ver ze kunnen komen. Top 5 is haalbaar.

Ik vond Nederland echt het beste, of ze nu winnen of niet, maakt mij niet veel uit.
Hier mogen wij hoe dan ook trots op zijn.
En wat een prettige ontlading op het einde bij Ilse En Waylon, ze hebben het geflikt.

Denemarken en Nederland voor de bovenste plekken. En hoezeer ik het Valentina ook gun, het zou me erg verbazen als ze de eerste twintig gaat halen. Het is wel heel erg ESC 1981.

Vond het sterker gezongen als Dinsdag.

BBC heeft het over de Johnny Cash en June Carter van Eurovision

https://pbs.twimg.com/media/BnTWsxxCYAAUDmz.jpg

Wat mij betreft het beste liedje dat NL ooit gestuurd heeft (voor zover ik me herinner)

Aquila
20 finalisten is volgende keer ook wel voldoende. Dat hadden we Malta, San Marino, Slovenië allemaal kunnen skippen.

Back to the 70s met San Marino. Wat een oubollig gedoe. Die handjes!

Volgens mij voor het eerst sinds ik naar het ESF kijk dat ik de Nederlandse inzending het beste vind. Al komen er nog wel een paar acts.

deric raven schreef:
Ik vond Nederland echt het beste, of ze nu winnen of niet, maakt mij niet veel uit.
Hier mogen wij hoe dan ook trots op zijn.
En wat een prettige ontlading op het einde bij Ilse En Waylon, ze hebben het geflikt.

Vooral bij Waylon die lach op het eind, mooi om te zien. Inderdaad wel een beetje trots.

Wel leuk dit, geef die vrouw een baard en ze eindigt hoog.

Dikke top 10 notering voor Engeland als ze het goed doet op het podium.

Helemaal eens met herman, Graf en deric raven!

Hoogtepunt van de avond.

GrafGantz schreef:
Al komen er nog wel een paar acts.

Niet heel veel meer.

Onweerwolf
Nederland smaakt me nu iets beter dan de afgelopen dagen maar ik vind het nog steeds zwak en overhyped.

herman schreef:
(quote)

Vooral bij Waylon die lach op het eind, mooi om te zien. Inderdaad wel een beetje trots.

Terecht, daar kunnen wij Belgen alleen maar van dromen... Straks gegarandeerd 12 points from Belgium!

En die drummer maar aftellen bij Engeland.

starbright boy schreef:
Topfavoriet:
Zweden
Oostenrijk
Hongarije

Ook niet verbaasd als dit wint:
Armenie
Noorwegen

Outsiders:
Nederland
Denemarken

Een van deze 7 gaat het worden.

Ik blijf hierbij, maar wel min Armenie en Noorwegen die het niet gaan redden.

Het gaat tussen
Zweden
Oostenrijk
Hongarije

en als outsiders Nederland en Denemarken.

Ilse & Waylon zijn het beste wat Nederland ooit heeftbafgevardigd naar het songfestival.
Als we nu niet winnen zal Teach In voor altijd in de boeken staan als de laatste Nederlandse Winaar.

In het Verenigd Koninkrijk hebben ze het nog steeds niet begrepen. Dit jaar niet helemaal onderaan, maar ook niet heel ver daar boven.

Aquila
Ben hier niet kapot van.
Goedkoop ook.

Ik vond Hongarije eigenlijk nu het leukst. Verder mogen Oostenrijk of Nederland van mij ook winnen.

25. San Marino, Valentina Monetta - Maybe
26 nummers is veel te veel, 20 zou beter zijn met na 10 een pauze. De vermoeidheid sloeg na 18 al toe. San Marino doet me helemaal niets. Slecht gezongen met lelijk accent en oubollig nummer.
Cijfer: 4

26. Engeland, Molly - Children of the Universe
Beetje Florence + The Machine dit. Mwoah.
Cijfer: 6

Kan er nog gestemd worden eigenlijk?

Je kunt nu pas gaan stemmen zelfs.

SMSen ook naar 6000 vanuit Nederland? Ik kijk op de Belg.

Graham Norton: This is like the gay wedding i will never have

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:56 uur

geplaatst: vandaag om 09:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.