Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival
zoeken in:
0
geplaatst: 14 mei 2016, 22:04 uur
Aoibhin schreef:
Gretz Vreselijk he? Ik kijk het ook een beetje ter leedvermaak en omdat Nederland nu in de finale staat. Maar Graham Norton kennende is het commentaar veel beter.
Gretz Vreselijk he? Ik kijk het ook een beetje ter leedvermaak en omdat Nederland nu in de finale staat. Maar Graham Norton kennende is het commentaar veel beter.
Ik kijk NPO1 uit gemak en gewoonte. Stoor me ook niet enorm aan het commentaar hoor, maar dit was wel een rare opmerking van Cornald die niet had gehoeven. Norton schijnt meer humor te hebben?
0
geplaatst: 14 mei 2016, 22:04 uur
Had Loreen niet even een beha aan kunnen trekken? En die idiote ring uit haar neus kunnen halen.
0
geplaatst: 14 mei 2016, 22:05 uur
Gretz schreef:
Ik kijk NPO1 uit gemak en gewoonte. Stoor me ook niet enorm aan het commentaar hoor, maar dit was wel een rare opmerking van Cornald die niet had gehoeven. Norton schijnt meer humor te hebben?
(quote)
Norton heeft geweldig commentaar. Ik kijk de finale vaak op de BBC, tenzij Nederland in de finale staat; dan wil ik het toch wel graag allemaal Nederlands houden.
0
DjFrankie (moderator)
Goeie Viber, bombast en strot, goei nummer down under
0
0
Hendrik68
geplaatst: 14 mei 2016, 22:07 uur
Onweerwolf schreef:
Polen was ook weer steengoed.
Sowieso de beste zanger tot nog toe. En een van de weinigen die nergens een mispeer in de zang had. Er zijn er nogal wat door de zenuwen bevangen vandaag. Allemaal in het voordeel van Douwe Bob die ook nergens last van had. Frankrijk, Belgie, Zweden en Hongarije waren minder dan ik eerder gezien heb.Polen was ook weer steengoed.
0
geplaatst: 14 mei 2016, 22:07 uur
Australië zingt zeer goed en het nummer is best aardig, maar ik blijf het nogal koud en afstandelijk vinden in de overdracht. Ik vind het te steriel. Desondanks wel een kanshebber.
0
geplaatst: 14 mei 2016, 22:08 uur
Nu klaar voor een epileptische aanval met raar camerawerk van een nieuw shot per seconde...
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 14 mei 2016, 22:10 uur
Dit nummer gaat ene oor in, en ja ook weer eruit
0
Ik blijf het camerawerk wel erg random en druk vinden. Het nummer blijf ik verder best goed vinden.
0
Onweerwolf
Pardon wat? Ze zong voor 98% zuiver. Veel beter dan verwacht in ieder geval.
0
En dan nu weer mijn favoriete Cypriotische metalband. Toffe cover van Somebody Told Me ook. Awoeoeoe!
0
Onweerwolf
geplaatst: 14 mei 2016, 22:11 uur
Hendrik68 schreef:
(quote)
Sowieso de beste zanger tot nog toe. En een van de weinigen die nergens een mispeer in de zang had. Er zijn er nogal wat door de zenuwen bevangen vandaag. Allemaal in het voordeel van Douwe Bob die ook nergens last van had. Frankrijk, Belgie, Zweden en Hongarije waren minder dan ik eerder gezien heb. Voor Hongarije gold dat zeker ja.
0
Ik gok niet echt een hoge positie voor Cyprus, ook al deden ze het prima. Die camerashots zijn gewoon te raar.
0
Klinkt als Killers meets Bon Jovi en dat is niet mijn favoriete soort rock.
0
Hendrik68
DjFrankie schreef:
Dit nummer gaat ene oor in, en ja ook weer eruit
Ja da's waar, maar daar zijn er vandaag nog wel 15 van, dus daar verlies je het niet op.Dit nummer gaat ene oor in, en ja ook weer eruit
0
Well, somebody told me you had a song who sounded exactly like an old & outdated The Killers' song named Somebody Told Me. 

0
geplaatst: 14 mei 2016, 22:12 uur
LucM schreef:
Mijne juist wel; vooral op het Songfestival.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.