Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival
zoeken in:
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 14 mei 2016, 22:22 uur
LucM schreef:
Haar stem deed mij dadelijk denken aan Dolores O'Riordan.
Haar stem deed mij dadelijk denken aan Dolores O'Riordan.
Onmiskenbaar, best een fijn nummer dit.
0
geplaatst: 14 mei 2016, 22:23 uur
Dit is bij lange na niet zo goed als dinsdag, best vals af en toe zelfs. Jammer...
0
DjFrankie (moderator)
Alleen die hogepriesters hadden wel weg gemogen.
0
Leuk nummer, slecht gezongen. Next... O ja next. De waarschijnlijke winnaar.
0
Met een betere live-uitvoering had ze een dark horse kunnen zijn.
0
Hendrik68
Sympathieke poging dit, maar wederom een artiest die niet het hele nummer zuiver blijft Wat is dat toch? Toch wel leuk gedaan.
0
Telamon
geplaatst: 14 mei 2016, 22:24 uur
Met enkel een zingende zaag had t zo van Sigur Ros kunnen zijn. Best aardig.
0
geplaatst: 14 mei 2016, 22:26 uur
Ik hoor hier echt geen winnaar in. Ik hoor alleen maar dat vreselijke "thunder and lightning is very exiting". Ooooh!
0
geplaatst: 14 mei 2016, 22:26 uur
Ik blijf het toch erg lelijk vinden dat je erg duidelijk ziet met de camerashots dat hij voor een schermpje staat. De hele illusie die zo'n scherm kan opwekken is juist dat het lijkt alsof hij deel uitmaakt van het geheel. Ik blijf het een beetje een bonte-avond act vinden. Erg duur, dat wel.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 14 mei 2016, 22:27 uur
Met itchy eens, ik hoor ook de winnaar hier niet in. Qua show natuurlijk wel.
0
Hendrik68
Vooral als je het al een keer gezien hebt zijn die special effects helemaal niet speciaal meer. Dan is het nummer ook nog een 13 in een dozijn nummer, maar hij zingt hem als een van de weinigen wel beter dan in de voorronde.
0
Telamon
Goed nummer, goede show. Dat maakt een winnaar. Kaal op de radio vind ik t niks.
0
geplaatst: 14 mei 2016, 22:28 uur
Spanje nu! Ben benieuwd. De ene keer vind ik het nummer leuk; de andere keer weer niet.
0
geplaatst: 14 mei 2016, 22:29 uur
Spanje zelfde vaarwater als België, die ik frisser vind overkomen.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 14 mei 2016, 22:30 uur
Spanje doorsnee, wel een fijn koppie erop.
0
geplaatst: 14 mei 2016, 22:30 uur
Zweden en Oostenrijk hadden voorgaande jaren nou ook geen speciale nummers, maar het jaar erop mochten het hele circus wel naar die landen. De act is van primair belang. Plus Rusland doet het altijd wel goed, hoe idioot de onzin wel is wat ze sturen. Ze worden zelfs 3de door met oude omaatjes aan te komen.
0
geplaatst: 14 mei 2016, 22:31 uur
Ik vind Spanje juist veel leuker dan België in ongeveer hetzelfde genre. Dit is een feestnummer met power, daar waar België juist erg huppelkutterig is.
De uitvoering van Spanje kan dan wel weer wat beter, hoewel ik het ook niet slecht vind. Dit soort acts zijn lastig naar het podium te vertalen.
De uitvoering van Spanje kan dan wel weer wat beter, hoewel ik het ook niet slecht vind. Dit soort acts zijn lastig naar het podium te vertalen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.