MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival

zoeken in:
Dit wordt hem niet voor IJsland. Is visueel gezien toch allemaal te weinig en nummers als dit zijn er in overvloed. Wel vind ik het beter dan Polen.

Vind Polen beter dan Ijsland als ballade.

De IJslandse uithalen waren wat minder vervelend dan die van de anderen, dus mag van mij ook wel door (maar verder op het eerste gehoor niet zo'n interessant nummer).

Wow, Epic Sax Guy kan praten.

Onweerwolf
Mooi dat ESG in de spotlights mocht.

More sax please

Onweerwolf
De presentatoren zijn best jammer.

Wat betreft presentatie kan Zweden niet vaak genoeg winnen. Die kunnen dat.

Hoe eerder die presentatoren op de zenuwen van Cornald Maas gaan werken, hoe beter.

Onweerwolf
Duitsland ook. Anke for teh win.

Tsjechië: droegen ze die pakjes niet in de jaren '80? Iemand? En ze is vergeten naar de kapper te gaan. Oeps!

Wel een lief liedje. Zangeres ziet er ook lief uit. Had wel beter iets anders kunnen aantrekken.

Onweerwolf
Tsjechië is inderdaad super gedateerd.

Tsjechië: lied is wel oke. Zie het liever naar de finale gaan dan een Griekenland of zo.

Vind ik ook. Ik zet het lied van Tsjechie niet uit mezelf op, maar ik hoor dit liever dan de meeste andere finalisten.

Czech hoort niet laatste te staan bij bookies iig...

Ik vind haar modekeuzes wel schattig en sympathiek. Het nummer zelf vind ik maar zoutloos.

Wel aardig. Gaat niet door, denk ik.

Huh, rag'n'bone man?

Cyprus is plagiaat van Human. Alleen die beats al.....

De invloed van Rag N Bone Man is groot op het festival. Vond het begin van Australië er ook al op lijken.

Cyprus: België 2015 deed het leuk met een soortgelijk nummer. Hip, maar qua vocalen.... de zangcoaches gaan het druk krijgen deze week.

Het origineel is beter.

Vind Cyprus beter dan Zweden ?

Ik hoor mezelf al zingen: I'm only human after all...

Onweerwolf
Ik vind Cyprus wel verrassend overtuigend. Sterke act ook.

Cyprus heeft Griekenland in dezelfde halve finale, zou weleens door kunnen gaan.

Ik dacht "er heeft vast al iemand een mashup van gemaakt", en inderdaad:

Lekker laat trouwens maar toen ik die Georgische zangeres hoorde zingen dacht ik even aan de vrouwelijke Dinand Woesthoff.....

Ach, twee jaar geleden won Zweden met een nummer dat precies leek op het nummer "Lovers on the Sun" van David Guetta, dus dan mag dit ook wel. Verder wel een sterke en overtuigende act. De beste nummers zijn toch niet de ballades. Wel jammer dat de experimentele fase van het Eurovisie songfestival die twee jaar geleden ingezet leek te worden met België en volgens mij Albanië geen doorgang lijken te vinden.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:39 uur

geplaatst: vandaag om 12:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.