Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival
zoeken in:
0
geplaatst: 9 mei 2017, 22:28 uur
Heb trouwens wel betere halve finales gehoord en gezien. Beetje boring dit. Heb moeite om mijn aandacht erbij te houden, terwijl dat toch meestal het ESF niet eigen is.
0
geplaatst: 9 mei 2017, 22:29 uur
Ataloona schreef:
Heb trouwens wel betere halve finales gehoord en gezien. Beetje boring dit. Heb moeite om mijn aandacht erbij te houden, terwijl dat toch meestal het ESF niet eigen is.
Dat heb ik eigenlijk ook wel. Ik begin bijna te snappen waarom OG3NE het nu zo goed bij de bookmakers doet.
0
geplaatst: 9 mei 2017, 22:30 uur
Klopt, echt een draak van een avond is dit. Terwijl het Eurovisie Songfestival de afgelopen jaren net een interessant gezicht begon te krijgen wat betreft deelnemers. Hopelijk is het donderdag beter (wat ik achteraf wel zie, want dan moet er Ajax gekeken worden).
0
Onweerwolf
geplaatst: 9 mei 2017, 22:30 uur
Door:
Zweden
Australië
België
Finland
Azerbeidzjan
Portugal
Moldavië
IJsland
Cyprus
Armenië
Zweden
Australië
België
Finland
Azerbeidzjan
Portugal
Moldavië
IJsland
Cyprus
Armenië
0
geplaatst: 9 mei 2017, 22:31 uur
Van alles wat ik gezien heb zijn er maar vier die ik wel in de finale wil zien:
Zweden
Portugal
Moldavië
Armenië
De rest vond ik absoluut niet goed
Zweden
Portugal
Moldavië
Armenië
0
geplaatst: 9 mei 2017, 22:32 uur
Mijn persoonlijke top 10 (en het was persen hoor):
12 Portugal (by far)
10 Armenië
8 Finland
7 Australië
6 IJsland
5 België
4 Azerbeidzjan
3 Polen
2 Cyprus
1 Zweden
Voorspelling wie doorgaan:
Zweden
Georgië
Australië
België
Finland
Azerbeidzjan
Portugal
Polen
Moldavië
Armenië
12 Portugal (by far)
10 Armenië
8 Finland
7 Australië
6 IJsland
5 België
4 Azerbeidzjan
3 Polen
2 Cyprus
1 Zweden
Voorspelling wie doorgaan:
Zweden
Georgië
Australië
België
Finland
Azerbeidzjan
Portugal
Polen
Moldavië
Armenië
0
geplaatst: 9 mei 2017, 22:32 uur
Aoibhin schreef:
Dat heb ik eigenlijk ook wel. Ik begin bijna te snappen waarom OG3NE het nu zo goed bij de bookmakers doet.
(quote)
Jammer dat die meiden hier niet tussen zaten, dan was de finale wel een zekerheidje. Ook middelmaat, maar stijgt met gemak boven 80% van deze deelnemers uit.
Ik krijg er trouwens niet 10 op een papiertje die door zouden moeten...
0
geplaatst: 9 mei 2017, 22:34 uur
Porcupine Head schreef:
Van alles wat ik gezien heb zijn er maar vier die ik wel in de finale wil zien:
Zweden
Portugal
Moldavië
Armenië
Dit dus. Wellicht met het gestolen nummer van Cyprus. Voor de rest heb ik vanavond echt veel troep gehoord. Overigens vond ik België ook wel iets hebben.Van alles wat ik gezien heb zijn er maar vier die ik wel in de finale wil zien:
Zweden
Portugal
Moldavië
Armenië
0
Onweerwolf
Armenië vind ik dit jaar trouwens de logische voortzetting van Letland 2015 en Oekraïne 2016.
0
DOOR!:
Portugal
Armenië
Australië
door:
België
Finland
Moldavië
Azerbeidzjan
D'r op
Zweden
Cyprus
Griekenland
D'r Onder
Letland
Georgie
IJsland
Polen
Tsjechië
Koffers:
Albanië
Montenegro
Slovenië
Twijfel tussen Griekenland en Letland voor de tiende plek. Heb voor de Grieken gekozen.
Persoonlijke smaak: Portugal, dan een tijdje niks, dan Finland en Armenie en ondanks de matige uitvoering België
Portugal
Armenië
Australië
door:
België
Finland
Moldavië
Azerbeidzjan
D'r op
Zweden
Cyprus
Griekenland
D'r Onder
Letland
Georgie
IJsland
Polen
Tsjechië
Koffers:
Albanië
Montenegro
Slovenië
Twijfel tussen Griekenland en Letland voor de tiende plek. Heb voor de Grieken gekozen.
Persoonlijke smaak: Portugal, dan een tijdje niks, dan Finland en Armenie en ondanks de matige uitvoering België
0
Onweerwolf schreef:
Door:
Zweden
Australië
België
Finland
Azerbeidzjan
Portugal
Moldavië
IJsland
Cyprus
Armenië
Door:
Zweden
Australië
België
Finland
Azerbeidzjan
Portugal
Moldavië
IJsland
Cyprus
Armenië
Hier ga ik ook voor

Edit: oh nee, had IJsland niet gezien. Die denk ik niet... Denk dan eerder dat Griekenland doorgaat (hoe matig ook).
0
geplaatst: 9 mei 2017, 22:35 uur
Zweden, Australië, België, Finland, Azerbeidzjan, Portugal, Moldavië, Cyprus, Armenië en Griekenland door? Ik twijfel over Griekenland.
0
geplaatst: 9 mei 2017, 22:35 uur
Zweden
Azerbeidzjan
Finland
Polen
Cyprus
Moldavië
Armenië
Portugal
België
Australië
Dit wordt mijn gok.
Azerbeidzjan
Finland
Polen
Cyprus
Moldavië
Armenië
Portugal
België
Australië
Dit wordt mijn gok.
0
geplaatst: 9 mei 2017, 22:38 uur
Portugal, Armenië en Finland staken er voor mij bovenuit vanavond.
0
Onweerwolf schreef:
Armenië vind ik dit jaar trouwens de logische voortzetting van Letland 2015 en Oekraïne 2016.
Helemaal eens! Telkens mijn favorieten.
0
Dit scheidt toch wel het kaf van de koren. Oekraïne 12 points. Wel een hoog Unfinished Sympathy gehalte.
0
Zo, het zit erop. We kunnen het er wel over eens zijn dat het optreden van Montenegro de slechtste van de avond was, toch? Vocaal dan, want verder was het best vermakelijk.
Dat liedje van Letland is echt compleet ruk. Die gaan er zeker uit, daar doet een goede startpositie niets aan.
Verder ben ik positief verrast door de performances van Cyprus en IJsland, waardoor ik het ze nu wel gun om door te gaan.
Moldavië vond ik ook verrassend sterk en Portugal was erg mooi.
Dat liedje van Letland is echt compleet ruk. Die gaan er zeker uit, daar doet een goede startpositie niets aan.
Verder ben ik positief verrast door de performances van Cyprus en IJsland, waardoor ik het ze nu wel gun om door te gaan.
Moldavië vond ik ook verrassend sterk en Portugal was erg mooi.
0
geplaatst: 9 mei 2017, 22:40 uur
Vond Slovenie het ergst van de avond. Georgie vond ik ook totaal niks, ik trek die zangeres voor geen meter. Om Montenegro kon ik in ieder geval nog lachen.
Ik ben echt niet zo zeker trouwens dat Letland eruit ligt. Twijfelgeval.
Ik ben echt niet zo zeker trouwens dat Letland eruit ligt. Twijfelgeval.
0
geplaatst: 9 mei 2017, 22:41 uur
starbright boy schreef:
Vond Slovenie het ergst van de avond. Georgie vond ik ook totaal niks, ik trek die zangeres voor geen meter. Om Montenegro kon ik in ieder geval nog lachen.
Eerlijk gezegd vond ik Slovenie best aardig, prima gezongen ook
0
geplaatst: 9 mei 2017, 22:42 uur
Ach ja, een oude eurovisietraditie, de winnaar van vorig jaar mag een nieuwe single in de finale brengen. Die vervolgens altijd flopt.
0
geplaatst: 9 mei 2017, 22:42 uur
Blanche zong trouwens knap beroerd. Lange tijd hield ze zich redelijk staande, omdat ze met een lage stem enkel wat hoefde te mompelen, maar tegen het einde zakte ze echt door het ijs. Het liedje is en blijft kwalitatief gewoon goed, dus ik denk dat ze gered wordt door de jurystemmen.
Edit: En dan juist dat meest valse stukje in de recap laten zien. Hoe verzinnen ze het?
Edit: En dan juist dat meest valse stukje in de recap laten zien. Hoe verzinnen ze het?
0
geplaatst: 9 mei 2017, 22:43 uur
Australie vond ik trouwens echt minder dan de studioversie, die uithaal 

2
Onweerwolf
geplaatst: 9 mei 2017, 22:44 uur
Die uithaal van Australië was slechter dan de staart van Montenegro.
0
geplaatst: 9 mei 2017, 22:45 uur
12 Armenië
10 Moldova
8 Azer
7 België
6 Portugal
5 Finland
4 Australië
3 Polen
2 Cyprus
1 Ijsland
Maar Zweden zal wel doorgaan...
10 Moldova
8 Azer
7 België
6 Portugal
5 Finland
4 Australië
3 Polen
2 Cyprus
1 Ijsland
Maar Zweden zal wel doorgaan...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.