menu

Muziek / Algemeen / Help! ik zoek een nummer

zoeken in:
JAH!! Het is The Gossip.

Ontzettend bedankt!

Btw: Die zangeres van Morningwood vindt ik helemaal niet mollig of ligt dat weer aan mij?

Ik vind ook dat mensen te snel mollig worden genoemd, maar haar vind ik wel een tikje mollig inderdaad. Die van The Gossip (ik schat 110 kilo bij 1m65) is dat toch zeker wel.

Ja, die is niet mollig, maar die is dik... en dat geeft niet. Maar die andere vindt ik er heel gewoon uitzien. bedoel je dat je die mollig vindt?

Ik zoek als vriendendienst een nummer van Andrea Bocelli.

De omschrijving: Een vrij nieuw, feestelijk nummer waarvan ik alleen deze woorden gehoord heb: Per Mèh.

AB, OS

Geen idee, maar die derde klinkt best aardig. Je hebt geen langere stukjes zeker?

tnf
Vanwege bandbreedte-redenen houd ik het bij een seconde of 15. Zo kunnen er probleemloos heel erg veel mensen luisteren. Ik neem er wel de herkenbaarste stukjes uit.

Ok. Ik had idd. gehoopt op nog wat extra vocalen ofzo, maar die zullen er wel niet zijn. Het klonk mij in de oren als Britten die Duits probeerden te klinken.

Ik ben wel benieuwd wat het nu is, dus als je er nog achterkomt, hoor ik het graag.

tnf
http://www.wwzapper.com/x-searchingfortitles.htm

Onder bovenstaande link staan trouwens alle tracks waarvan ik nog de titel zoek (ik heb in mijn eerdere post alleen de belangrijkste gegeven), puzzel maar raak!

De 1e is Double Barrel van Dave Collins & Ansil. Rest zou ik niet weten.

tnf
Dank je!

De tweede weet ik inmiddels ook (ik heb mijn request op twee fora geplaatst):

Moment Scale (Dubmaster X Remix) - Silent Poets

Nu alleen http://www.wwzapper.com/search/t026.mp3 nog van de drie die ik postte.

tnf schreef:
http://www.wwzapper.com/x-searchingfortitles.htm

Onder bovenstaande link staan trouwens alle tracks waarvan ik nog de titel zoek (ik heb in mijn eerdere post alleen de belangrijkste gegeven), puzzel maar raak!

Ik heb ze allemaal geluisterd, maar ik weet er geen een. En ik maar denken dat ik wel wat muziek kende.

Davez
In Wat is de titel van het laatste nummer?:

http://www.youtube.com/watch?v=W6K--T2LfPM&mode=related&search=

Dit is een 10 minuten durende compilatie van Ryan Giggs (Toch op z'n minst 1 van de zonen van God) maar dat volledig terzake;-)

Ik wil vooral weten welk het allerlaatste numer is. Het is metal.

Ik zoek een nummer waarbij je op de achtergrond, of tijdens het refrein een koor hoort zingen: 'Anemo, cesero' (Wat mijn hersenen ervan kunnen maken)
Is, volgens mij, meer gothic.

AB, OS

OldSkool schreef:
Ik zoek een nummer waarbij je op de achtergrond, of tijdens het refrein een koor hoort zingen: 'Anemo, cesero' (Wat mijn hersenen ervan kunnen maken)

AB, OS

En wat is het verder dan? een zangeres?

Davez schreef:
In Wat is de titel van het laatste nummer?:

http://www.youtube.com/watch?v=W6K--T2LfPM&mode=related&search=

Dit is een 10 minuten durende compilatie van Ryan Giggs (Toch op z'n minst 1 van de zonen van God) maar dat volledig terzake;-)

Ik wil vooral weten welk het allerlaatste numer is. Het is metal.

Geen flauw idee, maar het klinkt aardig. Ze zingen volgens mij in het Portugees.

Davez
ja ik vind het ook aardig klinken, voor zover ik doorheb heeft nog niemand op youtube de titel van het nummer gezegd.

OldSkool schreef:

AB, OS

Dat moet haast wel deze zijn

Als je dit mooi vind, dan zou ik ook zeker Enigma eens proberen.

Tenx Friek

Wie weet om welk nummer het gaat in het fietscrossfilmpje in 'Wat Heet' van 6 juni (vandaag)? Het begon met een enigzins langzame hardrock gitaarriff ala eind '70, maar ineens werd het tempo 2x zo snel en klonk het een stuk moderner, haast heavy metal. Er klonk ook even zo'n hoge krijsstem, maar in het filmpje werd er helaas verder niets gezongen, dus ik weet geen tekst ofzo.
Als iemand (gekeken heeft en) 'n idee heeft, thanx!

sq
Ik heb net de uitzending van 6 juni bekeken (uitzendinggemist.nl ) maar daar komt geen fiets in voor. Bedenk ik me daar dat het vandaag 7 juni is

Shit, je hebt gelijk, wat stom! Bedankt voor de tip en je moeite, ik zie dat ik het niet meer kan veranderen, plaats 'm wel opnieuw.

Aces High schreef:
Wie weet om welk nummer het gaat in het fietscrossfilmpje in 'Wat Heet' van 7 juni? Het begon met een enigzins langzame hardrock gitaarriff ala eind '70, maar ineens werd het tempo 2x zo snel en klonk het een stuk moderner, haast heavy metal. Er klonk ook even zo'n hoge krijsstem, maar in het filmpje werd er helaas verder niets gezongen, dus ik weet geen tekst ofzo.
Als iemand (gekeken heeft en) 'n idee heeft, thanx!

Ik ben al een hele tijd op zoek naar de titel of artiest van dit nummer.

http://www.youtube.com/watch?v=lN0y3CMkKXs

Wie kan het mij vertellen?

fastpulseboy
hmmmmmm
het klinkt redelijk bekend eigenlijk
wilde gok.......Zappa?

Het is uit Bassie & Adriaan, 1978.

Ik denk dat het Ekseption is (Zappa zeker niet)

Nummer: Little x plus of canvas, kan ook een ander nummer zijn, maar dit is Ekseption.(denk ik)

En anders Focus - Anonymus two

Probeer ze eens te vinden, want mijn geheugen is ook niet alles meer.

platedraaier schreef:
Ik denk dat het Ekseption is (Zappa zeker niet)

Nummer: Little x plus of canvas, kan ook een ander nummer zijn, maar dit is Ekseption.(denk ik)

En anders Focus - Anonymus two

Probeer ze eens te vinden, want mijn geheugen is ook niet alles meer.

Anonymous II is het niet. Ik zal die andere eens downloaden Ekseption lijkt me zelf niet. Duidelijk een Focus of Tull klank.

Downloaden hoeft niet eens, ik heb de LP. Little X plus en Canvas zijn het helaas niet heb net even geluisterd

OldSkool schreef:
Ik zoek als vriendendienst een nummer van Andrea Bocelli.

De omschrijving: Een vrij nieuw, feestelijk nummer waarvan ik alleen deze woorden gehoord heb: Per Mèh.

AB, OS

Gast
geplaatst: vandaag om 11:50 uur

geplaatst: vandaag om 11:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.