menu

Mijn Updates +
Muziek / Algemeen / Help! ik zoek een nummer

zoeken in:
ik zoek een liedj. was nt op tv by mtv. niet als clip maar werd gewoon gebruikt by een programma. dit stukj tekst zat erin: "sometimes i feel like somebody else"
ik dacht vraag evn hier, weet iemand vn wat dat is?
let me know, thnxxxx!

Hey,

Ik zoek de lyrics van het nummer "home' van Autumn Shade, van het album Ezra Moon... Ik kan het nergens vinden! Misschien kan iemand het vinden?? Zou echt te gek zijn!

Thanks!

Hey.

Ik zoek een nummer;
Het is een oud dance nummer, en ik kan alleen deze zin herinneren
''Baby Wants To Bang, Bang Bang''.
Ik weet dát het lastig is, maar ik ben al maanden opzoek, met nog geen resultaat helaas.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Alvast bedankt!

hier is toch al een topic voor?

Wibo: Bang van The Riders.

Carow: dat topic is per ongeluk opgegaan in het feedbacktopic..

En het is ook nog het nummer waar ik zolang naar zocht!
Herman echt bedankt!

Hoe ken je het dan? Het is uit '94, dus wel een beetje van voor jouw tijd.

Ik kom uit '90, maar me broer en ik hadden hem toen een dik jaar lang terug gehoord op de radio, en toen zeiden ze niet wie het was.
En me ouders wisten het ook niet, maar vondt het wel een leuk nummer, en nogsteeds.

J.Bell schreef:
Hey,

Ik zoek de lyrics van het nummer "home' van Autumn Shade, van het album Ezra Moon... Ik kan het nergens vinden! Misschien kan iemand het vinden?? Zou echt te gek zijn!

Thanks!

Nog steeds niet gevonden! Help!

Ik heb wel voor je gekeken, maar kon het ook niet vinden.

deric raven schreef:
Ik heb wel voor je gekeken, maar kon het ook niet vinden.

Nah, das lief! Alleen jammer dat het niet te vinden is... Dan maar hopen dat de lyrics in het boekje van de cd staan.

In Muziek > Algemeen > Wie kent dit nummer?:

Hallo ik doe mee aan een quiz op het internet over de rupelstreek nu is de 2de tip die er is gegeven het begin van een song? Ik zou totaal niet weten welke song dat dat is. Zouden jullie mij even kunnen helpen
---> http://www.kraakdecode.be/wp-content/uploads/2007/05/tip-2.mp3

Alvast Bedankt

Kevin

Die riff doet me denken aan 'Bootylicious' van Destiny's child, en die riff was geript van een Fleetwood-mac nummer, maar ik weet niet welk, surrie .

Ik zoek het numemr met het bekende:
Na-na-na-hey-hey-hey-goodbye (Of na-na)

Ik weet het, het is niet veel, maar dat is het enige stukje dat ik ken.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.musicmeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/4/46/SteamNNHHKHG.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MusicMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MusicMeter met je privacy omgaat.

Steam - Na Na Hey Hey Kiss Him Goodbye

Tenx!

tc matic - o lalala

Inderdaad! Van deze prachtige cd.

Maar deze berichten horen eigenlijk thuis in dit forum?

Ja Inderdaad excuseer

Bedankt voor de tip

EVANSHEWSON
Ik vind Oh la la la van Tc Matic met kilometers voorsprong de

allerbeste rockINTRO allertijden hebben, wàt een drive !

Die beat van Neuk de Politie van Osdorp Posse komt me erg bekend voor. Waar is die nog meer gebruikt?

Edit: Ik heb hem al Afu-Ra - Defeat

Bananarama had er ook een versie van

musicfriek schreef:
(quote)

Bananarama had er ook een versie van

Oh? Oké dan. Wat ik van bananenrammen...eh, hun ken is alleen 'Cruel summer', maar ik zal hem eens checken, tenx!

De Klever
In Genres > Rock > Aftiteling pinkpop:

Ik zat gisteren de laatste 2 uren van pinkpop te kijken. had er graag bij willen zijn! Ik vraag me af of iemand weet van wie het nummer is die ze draaiden tijdens de aftiteling op het laatst...! Dat nummer móet ik hebben.

Hoop op iemand met heel goed geheugen

alvast bedankt...

Ik zoek een liedje, waarvan het refrein iets is van: driving the car around
Gezongen door een man. Kom er met Google niet uit.

Ik zoek ook een nummer;

Hij lijkt heel erg op Mika - Relax, take it easy..

Maar dan van een andere band/zanger, maar hij komt erg overeen met dit nr.

Hey,

Afgelopen week keek ik laat in de avond naar een muziek programma op de BBC (2 dacht ik), Het was volgens mijn een festival registratie. Er was een zangeres met zwart halflang haar in een strak blauw glitter jurkje. Ze was best mollig en ging helemaal los. Ze stond op de dranghekken enzo. Ik vraag me af wie dat was.
Na het optreden werd ze nog gevolgd naar buiten, en toen deed ze een handoek om haar nek en zei nog kort iets. Ik heb echt geen idee wie het was, maar ik ben ontzettend benieuwd. Heeft iemand anders dat toevallig ook gezien?

Op de site van de BBc wordt ik ook niks wijzer.
Misschien weet iemand iets...

Edie schreef:
Ik zoek ook een nummer;

Hij lijkt heel erg op Mika - Relax, take it easy..

Maar dan van een andere band/zanger, maar hij komt erg overeen met dit nr.

Toen ik het hoorde moest ik meteen denken aan dit nummer...

FeNDeR schreef:
(quote)

Toen ik het hoorde moest ik meteen denken aan dit nummer...

Bedankt, hoe kon ik er nu niet opgekomen zijn??

Dit zal hem wel zijn, of is er nóg een nummer met zo'n zelfde melodie?

J.Bell schreef:
Hey,

Afgelopen week keek ik laat in de avond naar een muziek programma op de BBC (2 dacht ik), Het was volgens mijn een festival registratie. Er was een zangeres met zwart halflang haar in een strak blauw glitter jurkje. Ze was best mollig en ging helemaal los. Ze stond op de dranghekken enzo. Ik vraag me af wie dat was.
Na het optreden werd ze nog gevolgd naar buiten, en toen deed ze een handoek om haar nek en zei nog kort iets. Ik heb echt geen idee wie het was, maar ik ben ontzettend benieuwd. Heeft iemand anders dat toevallig ook gezien?

Op de site van de BBc wordt ik ook niks wijzer.
Misschien weet iemand iets...

Zou The Gossip kunnen zijn geweest of evt. Morningwood. Hebben allebei mollige zangeressen met halflang haar.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:49 uur

geplaatst: vandaag om 14:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.