MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Help! ik zoek een nummer

zoeken in:
Het zou Jurame kunnen zijn, een beetje flamenco achtig nummer.
Hij zingt Quiereme ......

Tenx, zal eens kijken

tnf
Ik vraag me af wat voor remix ik zojuist hoorde van Room Eleven - Come closer. Op de site van de betreffende radiozender staat geen playlist. Het nummer had in deze versie wat psychedelische hiphop-invloeden. Heel zomers. Op een gegeven moment zat er ook een of andere Nederlandstalige sample doorheen gemixt.

Wie weet het?

rico-bballer
Ik wil weten van wie dat nummer is van die zeehonden reclame: it's a beautifull day is die van freddy mercury de vriend van mijn moeder wou dat weten .

rico-bballer schreef:
Ik wil weten van wie dat nummer is van die zeehonden reclame: it's a beautifull day is die van freddy mercury de vriend van mijn moeder wou dat weten .

Klopt , die is van Queen van het album Made in heaven.

Er was tot voor kort een reclame van een schoenenmerk op, K-Swiss volgens mij, en daarin zag je een gast op een pier met een balletje spelen. De achtergrond klonk als snaren van een basgitaar aanslaan.

Iemand enig idee?

Tenk!

Heey mensen, ik heb een skatevideo (411 vm, aflevering 58, the muska issue) en ik hoorde daar echt een geweldige beat op. Gelukkig heb ik het stukje video gevonden op YouTube:

http://www.youtube.com/watc...

Het is het 1e stukje v/d film, je hoort de beat op de achtergrond. Het nummer komt waarschijnlijk ergens van muska beatz maar alsnog kan ik het niet vinden, alvast erg bedankt als iemand het weet!

Ik zoek een nummer, zeer waarschijnlijk Groove Armada, met de tekst: 'Don't be concerned with all those things you feel, just be glad to feel'

Alvast bedankt, OldSkool

Een simpele maar kom er niet op;

Paar jaar terug; die aap (in het begin een visje oid) wat langzaam een mens werd Jullie kennen hem wel...

Tevens heb ik het nu mis, of heeft diezelfde groep ook dat lekkere plaatje gemaakt met 2 gasten in een auto herinner ik mij, en dan ze een TV intrappen doordat een DJ de hele tijd een stukje laat herhalen........lekker vaag

Fatboy Slim - Right Here Right Now
Fatboy Slim - Gangster Trippin'

Die laatste ben ik niet zeker van.

herman schreef:
Fatboy Slim - Right Here Right Now
Fatboy Slim - Gangster Trippin'

Die laatste ben ik niet zeker van.

Bedankt, die laatste moest "The Rockafeller Skank" zijn, erg bedankt...

Typisch een van 'Oja!'

OldSkool schreef:
Ik zoek een nummer, zeer waarschijnlijk Groove Armada, met de tekst: 'Don't be concerned with all those things you feel, just be glad to feel'

Alvast bedankt, OldSkool

Is dit het?

Link doet het niet, Psycho

In Muziek > Algemeen > Muziek eindmontages bij programma De Wedstrijden(Jong Oranje):

Wie o Wie weet hoe dit nummer heet??

mvg Thomas

Wie wil mij even helpen?
Ik heb hier een WAV-bestandje waar een stukje mziek opstaat. Het is heel kort.
Mijn beste gok naar de artiest is Vangelis, het is in ieder geval een synthesizer-nummer.

Als je wilt helpen, stuur ff een PB, stuur ik het wel naar je toe.

AB, OS

Oke, ik heb hulp nodig! Als iemand weet hoe dit nummer heet, ben ik diegene erg dankbaar! Volgens mij zit de titel op het puntje van mijn tong en misschien zwerft het nummer zelfs rond in mijn mediabibliotheek, maar ik kan mijn vinger er niet opleggen.

Ik heb het over het nummer uit de Orange reclame en ik bedoel niet het bewerkte nummer van Krezip. De commercial heet TV commercial, 2 maanden gratis en is hier te vinden: http://www.orange.nl/downloads/movies/geentwijfel_try.mpg .
Nogmaals als iemand weet hoe dit nummer heet ben ik heel erg dankbaar! . Echt een heel mooi nummer ook!

Yak
Hier meer info.

Artiest: Billinger & Marsman
Titel: Summer Breeze

Yak schreef:
Hier meer info.

Artiest: Billinger & Marsman
Titel: Summer Breeze

Dank . Jammer dat ze zelf geen albums maken. Ik zal goed moeten zoeken naar het nummer. Nogmaals bedankt.

sq
Ik zoek een recent nummer. Het genre is dance/alternative, en er zit een heel aantrekkelijke ritme-gitaar in. Zou niet misstaan in de TOP 40 maar dus ook niet in de KINK FM 40 (en misschien staat ie daar ook wel in).

Belangrijkste aanwijzing (voor degenen die dat gezien hebben)
Het was de tune voor de serie programma's rond Glastonbury 2007.

Ik zoek niet echt een nummer eigenlijk. ik heb gewoon een vraag over twee beatles-songs.

"The Happy Rishikesh Song" en "what's the new Mary Jane", werden deze twee nummers ooit gereleased???

freddze schreef:
Heeft er iemand een idee van uitvoerder/naam van dit instrumentaal nummer? :

http://www.freewebs.com/sebas108/Unknown.mp3

(ps: als de link aangeklikt wordt wordt om de een of andere reden een nieuw MuMe venster geopend van dit topic - best is gewoon de link te kopieëren in een nieuw browser-venster)

Isis - altered course

Fza
Lennonlover schreef:
Ik zoek niet echt een nummer eigenlijk. ik heb gewoon een vraag over twee beatles-songs.

"The Happy Rishikesh Song" en "what's the new Mary Jane", werden deze twee nummers ooit gereleased???

THE HAPPY RISHIKESH SONG (Demo/April 1968)
WHAT'S THE NEW MARY JANE? (EMI Take 4/Aug. 14, 1968)

http://www.marthascottage.com/beatlesforsale.htm
http://www.geetarz.org/reviews/beatles/whitealbumdemos.htm

Waren dus demos voor de white album, niet gereleased denk ik. Vast wel een beatles fanaat die dit kan bevestigen of ontkrachten.

kArIzMa_TuRk
Ik zoek ook een track..

het is een diss-track die zo begint:

Thougt I was dead ha?

Akonner
The Game - One Blood begint ook zo Karizma, maar die ken jij denk ik wel. Ik neem aan dat je een rap track zoekt wat voor soort rapper is het in dat geval?

kArIzMa_TuRk
One Blood is het niet. het is in ieder geval een negroïde rapper.. (verder weet ik er niks van af, helaas)

Berzerker
dit nummer vind ik ontzettend cool, ik kan het alleen niet plaatsen (het komt me wel heel bekend voor)

Eeeuhm... Metalheads?...

Ik zoek nu al heel lang een nummer, en nu hoorde ik hem alweer en weet nog niet welk nummer het is!

De tekst lijkt op : I can't be you're superlady/
Touch me baby

Ook lijkt het refrein een gedeelte alsof ze zingt '' Lik me solero ''

Maar dat zal vast niet zo zijn.

Ze zingt gedeetelijk in het buitelands en tussendoor hoor je een klein kind af en toe '' Jaaa '' zeggen. Het is een dance achtig nummer!

Hopelijk kan iemand me helpen!

Gast
geplaatst: vandaag om 11:45 uur

geplaatst: vandaag om 11:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.