Muziek / Algemeen / Help! ik zoek een nummer
zoeken in:
0
geplaatst: 14 juni 2007, 17:49 uur
Het zou Jurame kunnen zijn, een beetje flamenco achtig nummer.
Hij zingt Quiereme ......
Hij zingt Quiereme ......
0
geplaatst: 17 juni 2007, 10:12 uur
Ik vraag me af wat voor remix ik zojuist hoorde van Room Eleven - Come closer. Op de site van de betreffende radiozender staat geen playlist. Het nummer had in deze versie wat psychedelische hiphop-invloeden. Heel zomers. Op een gegeven moment zat er ook een of andere Nederlandstalige sample doorheen gemixt.
Wie weet het?
Wie weet het?
0
rico-bballer
geplaatst: 17 juni 2007, 10:58 uur
Ik wil weten van wie dat nummer is van die zeehonden reclame: it's a beautifull day is die van freddy mercury de vriend van mijn moeder wou dat weten
.
.
0
geplaatst: 17 juni 2007, 14:01 uur
rico-bballer schreef:
Ik wil weten van wie dat nummer is van die zeehonden reclame: it's a beautifull day is die van freddy mercury de vriend van mijn moeder wou dat weten
.
.Klopt , die is van Queen van het album Made in heaven.
0
geplaatst: 17 juni 2007, 14:14 uur
Er was tot voor kort een reclame van een schoenenmerk op, K-Swiss volgens mij, en daarin zag je een gast op een pier met een balletje spelen. De achtergrond klonk als snaren van een basgitaar aanslaan.
Iemand enig idee?
Iemand enig idee?
0
geplaatst: 17 juni 2007, 14:23 uur
Lalo Schifrin - Jerry's Rag (van van de film: Battle Creek Brawl)
0
geplaatst: 18 juni 2007, 21:14 uur
Heey mensen, ik heb een skatevideo (411 vm, aflevering 58, the muska issue) en ik hoorde daar echt een geweldige beat op. Gelukkig heb ik het stukje video gevonden op YouTube:
http://www.youtube.com/watc...
Het is het 1e stukje v/d film, je hoort de beat op de achtergrond. Het nummer komt waarschijnlijk ergens van muska beatz maar alsnog kan ik het niet vinden, alvast erg bedankt als iemand het weet!
http://www.youtube.com/watc...
Het is het 1e stukje v/d film, je hoort de beat op de achtergrond. Het nummer komt waarschijnlijk ergens van muska beatz maar alsnog kan ik het niet vinden, alvast erg bedankt als iemand het weet!

0
geplaatst: 19 juni 2007, 17:41 uur
Ik zoek een nummer, zeer waarschijnlijk Groove Armada, met de tekst: 'Don't be concerned with all those things you feel, just be glad to feel'
Alvast bedankt, OldSkool
Alvast bedankt, OldSkool
0
geplaatst: 20 juni 2007, 21:11 uur
Een simpele maar kom er niet op;
Paar jaar terug; die aap (in het begin een visje oid) wat langzaam een mens werd
Jullie kennen hem wel...
Tevens heb ik het nu mis, of heeft diezelfde groep ook dat lekkere plaatje gemaakt met 2 gasten in een auto herinner ik mij, en dan ze een TV intrappen doordat een DJ de hele tijd een stukje laat herhalen........lekker vaag
Paar jaar terug; die aap (in het begin een visje oid) wat langzaam een mens werd
Jullie kennen hem wel...Tevens heb ik het nu mis, of heeft diezelfde groep ook dat lekkere plaatje gemaakt met 2 gasten in een auto herinner ik mij, en dan ze een TV intrappen doordat een DJ de hele tijd een stukje laat herhalen........lekker vaag

0
geplaatst: 20 juni 2007, 22:12 uur
Fatboy Slim - Right Here Right Now
Fatboy Slim - Gangster Trippin'
Die laatste ben ik niet zeker van.
0
geplaatst: 20 juni 2007, 22:21 uur
herman schreef:
Bedankt, die laatste moest "The Rockafeller Skank" zijn, erg bedankt...
Typisch een van 'Oja!'

0
geplaatst: 20 juni 2007, 23:26 uur
OldSkool schreef:
Ik zoek een nummer, zeer waarschijnlijk Groove Armada, met de tekst: 'Don't be concerned with all those things you feel, just be glad to feel'
Alvast bedankt, OldSkool
Alvast bedankt, OldSkool
Is dit het?
0
geplaatst: 25 juni 2007, 20:49 uur
In Muziek > Algemeen > Muziek eindmontages bij programma De Wedstrijden(Jong Oranje):
Wie o Wie weet hoe dit nummer heet??
mvg Thomas
Wie o Wie weet hoe dit nummer heet??
mvg Thomas
0
geplaatst: 27 juni 2007, 17:34 uur
Wie wil mij even helpen?
Ik heb hier een WAV-bestandje waar een stukje mziek opstaat. Het is heel kort.
Mijn beste gok naar de artiest is Vangelis, het is in ieder geval een synthesizer-nummer.
Als je wilt helpen, stuur ff een PB, stuur ik het wel naar je toe.
AB, OS
Ik heb hier een WAV-bestandje waar een stukje mziek opstaat. Het is heel kort.
Mijn beste gok naar de artiest is Vangelis, het is in ieder geval een synthesizer-nummer.
Als je wilt helpen, stuur ff een PB, stuur ik het wel naar je toe.
AB, OS
0
geplaatst: 28 juni 2007, 13:54 uur
Oke, ik heb hulp nodig! Als iemand weet hoe dit nummer heet, ben ik diegene erg dankbaar! Volgens mij zit de titel op het puntje van mijn tong en misschien zwerft het nummer zelfs rond in mijn mediabibliotheek, maar ik kan mijn vinger er niet opleggen.
Ik heb het over het nummer uit de Orange reclame en ik bedoel niet het bewerkte nummer van Krezip. De commercial heet TV commercial, 2 maanden gratis en is hier te vinden: http://www.orange.nl/downloads/movies/geentwijfel_try.mpg .
Nogmaals als iemand weet hoe dit nummer heet ben ik heel erg dankbaar!
. Echt een heel mooi nummer ook!
Ik heb het over het nummer uit de Orange reclame en ik bedoel niet het bewerkte nummer van Krezip. De commercial heet TV commercial, 2 maanden gratis en is hier te vinden: http://www.orange.nl/downloads/movies/geentwijfel_try.mpg .
Nogmaals als iemand weet hoe dit nummer heet ben ik heel erg dankbaar!
. Echt een heel mooi nummer ook!
0
geplaatst: 28 juni 2007, 14:02 uur
0
geplaatst: 28 juni 2007, 15:22 uur
Dank
. Jammer dat ze zelf geen albums maken. Ik zal goed moeten zoeken naar het nummer. Nogmaals bedankt.
0
geplaatst: 28 juni 2007, 15:37 uur
Ik zoek een recent nummer. Het genre is dance/alternative, en er zit een heel aantrekkelijke ritme-gitaar in. Zou niet misstaan in de TOP 40 maar dus ook niet in de KINK FM 40 (en misschien staat ie daar ook wel in).
Belangrijkste aanwijzing (voor degenen die dat gezien hebben)
Het was de tune voor de serie programma's rond Glastonbury 2007.
Belangrijkste aanwijzing (voor degenen die dat gezien hebben)
Het was de tune voor de serie programma's rond Glastonbury 2007.
0
geplaatst: 29 juni 2007, 16:32 uur
Ik zoek niet echt een nummer eigenlijk. ik heb gewoon een vraag over twee beatles-songs.
"The Happy Rishikesh Song" en "what's the new Mary Jane", werden deze twee nummers ooit gereleased???
"The Happy Rishikesh Song" en "what's the new Mary Jane", werden deze twee nummers ooit gereleased???
0
geplaatst: 30 juni 2007, 11:50 uur
freddze schreef:
Heeft er iemand een idee van uitvoerder/naam van dit instrumentaal nummer? :
http://www.freewebs.com/sebas108/Unknown.mp3
(ps: als de link aangeklikt wordt wordt om de een of andere reden een nieuw MuMe venster geopend van dit topic - best is gewoon de link te kopieëren in een nieuw browser-venster)
Heeft er iemand een idee van uitvoerder/naam van dit instrumentaal nummer? :
http://www.freewebs.com/sebas108/Unknown.mp3
(ps: als de link aangeklikt wordt wordt om de een of andere reden een nieuw MuMe venster geopend van dit topic - best is gewoon de link te kopieëren in een nieuw browser-venster)
Isis - altered course
0
geplaatst: 30 juni 2007, 13:08 uur
Lennonlover schreef:
Ik zoek niet echt een nummer eigenlijk. ik heb gewoon een vraag over twee beatles-songs.
THE HAPPY RISHIKESH SONG (Demo/April 1968)
WHAT'S THE NEW MARY JANE? (EMI Take 4/Aug. 14, 1968)
http://www.marthascottage.com/beatlesforsale.htm
http://www.geetarz.org/reviews/beatles/whitealbumdemos.htm
Waren dus demos voor de white album, niet gereleased denk ik. Vast wel een beatles fanaat die dit kan bevestigen of ontkrachten.

0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 30 juni 2007, 14:32 uur
Ik zoek ook een track..
het is een diss-track die zo begint:
Thougt I was dead ha?
het is een diss-track die zo begint:
Thougt I was dead ha?
0
Akonner
geplaatst: 30 juni 2007, 16:41 uur
The Game - One Blood begint ook zo Karizma, maar die ken jij denk ik wel. Ik neem aan dat je een rap track zoekt wat voor soort rapper is het in dat geval?
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 30 juni 2007, 16:47 uur
One Blood is het niet.
het is in ieder geval een negroïde rapper.. (verder weet ik er niks van af, helaas)
het is in ieder geval een negroïde rapper.. (verder weet ik er niks van af, helaas)
0
Berzerker
geplaatst: 1 juli 2007, 15:18 uur
dit nummer vind ik ontzettend cool, ik kan het alleen niet plaatsen (het komt me wel heel bekend voor)
Eeeuhm... Metalheads?...
Eeeuhm... Metalheads?...
0
geplaatst: 4 juli 2007, 21:33 uur
Ik zoek nu al heel lang een nummer, en nu hoorde ik hem alweer en weet nog niet welk nummer het is!
De tekst lijkt op : I can't be you're superlady/
Touch me baby
Ook lijkt het refrein een gedeelte alsof ze zingt '' Lik me solero ''
Maar dat zal vast niet zo zijn.
Ze zingt gedeetelijk in het buitelands en tussendoor hoor je een klein kind af en toe '' Jaaa '' zeggen. Het is een dance achtig nummer!
Hopelijk kan iemand me helpen!
De tekst lijkt op : I can't be you're superlady/
Touch me baby
Ook lijkt het refrein een gedeelte alsof ze zingt '' Lik me solero ''
Maar dat zal vast niet zo zijn.
Ze zingt gedeetelijk in het buitelands en tussendoor hoor je een klein kind af en toe '' Jaaa '' zeggen. Het is een dance achtig nummer!
Hopelijk kan iemand me helpen!
* denotes required fields.