menu

Mijn Updates +
Muziek / Algemeen / Welk nummer op de radio haalt nou het bloed onder je nagels vandaan?

zoeken in:
Er is momenteel 1 tot 2 maal per dag een nummer op de radio te horen wat me iedere keer weet te irriteren. Naast een haast onverstaanbare tekst hoor je als refrein steeds dit:

"Beautiful girl ... beautiful girl ... suicidal ... suicidal..."

Zeer nichterig koppijnnummer.

Nog zo'n oorverdover:

"So laa laa laa ... la la... la la la la la la la..." (lekkere boeiende tekst)

|Joël|
Sean Kingston is de naam van deze muziek-misdadiger!

godlydevil7
I got it from my mamma van Will.I.Am

Krijg er de rillingen van over m'n rug. En dan niet in de positieve zin.

Oh wat een heerlijk topic . Op mn werk staat de laatste tijd 3fm aan. Dit is stukken beter dan 538 ofzo maar heeft nog genoeg klote nummers die ze draaien. Ik heb sowieso een gloeiende kut hekel aan de radio; ik snap niet dat iemand daar vrijwillig naar luistert. Maar goed, hier mijn lijstje:

Maroon 5- Wake up call (wat een gay stem heeft die gozer en vreselijk simpel nummer)
Mika-Relax (deze gaat echt na 2x al zwaar irriteren)
Rihanna- Shut up and Drive (dit is toch wel het dieptepunt van de laatste 10 jaar muziekgeschiedenis, hoor je die auto zo remmen in het nummer en dan shut up and drive drive drive drive drive )
Plain white t's- Hey there Diliala ( wat een tergend schijtnummer zeg, zo zoet dat het glazuur spontaan van mn tanden springt)
Fergie- Big girls don't cry (ik haat dat mens en ik dit nummer nog meer)

Gelukkig wordt de tijd naast deze kutnummers goed besteed mer reclames die je al 1000x heb gehoord en het nieuws, files en het weer. Ja het is genieten geblazen op de radio....

EVANSHEWSON
Ik hou het meestal rustig en luister vaak of Radio 1 of Radio 2.
Beide de Belgische zenders weliswaar, want, I'm sorry, van Nederlandse presentatoren krijg ik het vliegend S***t, het is die agressieve manier van presenteren en praten die me niet ligt.
Voor jullie Nederlanders in het verweer gaan; ik heb niets tegen Nederlanders, mijn beste vrienden zijn zelfs Nederlanders, maar van Radio, ik bedoel goede radio maken hebben de Nederlanders absoluut GEEN KAAS GEGETEN hoor!

Op die Vlaamse zenders is er een nieuw Vlaams bandje met een kutnummer dat heet ; Er is NIets Mis Met Mij (van het bandje Fester Fester - "a band so nice they named it twice").

Er is misschien niets mis met Fester Fester, maar wel met dat klotenummer dat totaal geen melodie heeft, of toch een uiterst irritante melodie, als ik het hoor verzet ik de radio gelijk!

Het hele Skyradio haalt bij mij het bloed onder de nagels vandaan. Wat draaien die gasten rotzooi!! En ze beweren dat ze nooit twee keer dezelfde rotzooi draaien tijdens kantooruren, Echt niet!!! Overigens de overgebleven zenders (zoals 538, Q-Music etc) zijn niet veel beter. Zal wel met de doelgroep te maken hebben. Overigens als ik radio is met voornamelijk BNR, Radio 1 en 2.

Slam FM

Op een vakantiebaantje dat ik had, hadden ze die zender, echt CONTSTANT dezelfde muziek, werd je gewoon niet goed van!

Ik zat al te zoeken naar positeve kanten van mijn werk en dankzij dit topic heb ik er weer een gevonden: er staat geen radio aan!

KSPR
Sean Kingston, Will.I.A.m, Fergie e.a. doen het altijd goed (eigenlijk juist niet).

Ik krijg zowiezo al koppijn van de meeste radiostations

Luister veel naar radio 1 of BNR

Een aantal jaar geleden was ik erg blij met Arrow classic rock, maar na 24.000 Susie Q, had ik het ook al weer gehad.

Ik luister gewoon geen radio, omdat ze simpelweg 'mijn muziek' niet draaien, maar de hele dag door dezelfde top-40 zooi!

Ik vind dat nummer van Fergie vreselijk, en die van Mika word ik ook helemaal gek van, die gast zingt gewoon echt té hoog:P

Ik heb al minimaal 8 jaar geen radio meer geluisterd, for obvious reasons.

De nummers 538 halen het bloed onder mijn nagels vandaan.

Nicolage Rico schreef:
De nummers 538 halen het bloed onder mijn nagels vandaan.

"Hey Delilah..."

Social_Mask
Ik luister geen eens radio Kijk niet eens MTV etc. Vandaar dat ik nooit weet wat de 'hype' is.. Toch wel mooi meegenomen

EVANSHEWSON
Voor al diegenen die nu verklaren dat ze hoegenaamd geen of nauwelijks nog radio luisteren, heb ik een vraag :

Langs welke kanalen leer je dan nog nieuwe muziek kennen ?????

Want dat is me dan niet duidelijk, I'm sorry...

Social_Mask
Tja..daar is dus Internet voor En natuurlijk MuMe...You-Tube..

EVANSHEWSON schreef:
Voor al diegenen die nu verklaren dat ze hoegenaamd geen of nauwelijks nog radio luisteren, heb ik een vraag :

Ik luister ook nooit actief radio, alle zenders (of toch de meeste), spelen muziek die ik niet goed vind of muziek die al zo vaak is gedraaid is dat het gewoon afgezaagd is (meestal ook beide opties samen).
Ik heb er gewoon geen behoefte aan om te weten welk de nieuwe hit van Rihanna of 50 Cent is, of welk wannabe-Coldplay-groepje de niewste hype wordt.
Daarom hang ik ook meestal rond op verschillende fora op het internet, waar ik dan op zoek ga naar muziek die bij mijn smaak past.

Ik heb er gewoon geen behoefte aan om te weten welk de nieuwe hit van Rihanna of 50 Cent is, of welk wannabe-Coldplay-groepje de niewste hype wordt.

Ik ook niet, maar als het de hele dag aanstaat op je werk, kun je het moeilijk negeren...

handsome_devil
Ik luister geen radio eigenlijk, maar waar ik werk komen af en toe van die enorme zaadnummers langs, zoals:

Jive Jones - I Belong
Billy Crawford - Trackin'
Bronski Beat meerdere nummers

En dan hoor je ze niet één keer en daarna nooit meer, nee je hoort ze minimaal 1x op een dag en dat dan weken/maandenlang.

Bronski Beat is tof joh,

handsome_devil
Sommige liedjes vind ik stiekem wel leuk ja, maar niet die nummers die ze laten horen.

Van die gezellige bedoelende zijnde TROS muziek. Bah en nog eens bah. Ik noem geen namen...

Ik ben op het werk aangewezen op 3FM, en het zal waarschijnlijk wel bekend zijn welke nummers er dan het bloed onder mijn nagels vandaan halen. Op dit moment wordt ik *het meest* kriebelig bij Relax van Mika.

EVANSHEWSON schreef:

Er gaat een gerucht dat er een website bestaat met de naam musicmeter waar je zomaar nieuwe muziek zou kunnen tegenkomen.

godlydevil7 schreef:
I got it from my mamma van Will.I.Am

Krijg er de rillingen van over m'n rug. En dan niet in de positieve zin.

Wat je zegt...

Hier komt het:

Robbie Williams - Millenium
Red Hot Chillipeppers - Californication

VRESELIJK en helaas ELKE DAG op radio Veronica...

Op mijn werk staat deze verder prima zender elke dag op. Maar dit kan ik niet aanhoren.

EVANSHEWSON
Allemaal goed hoor, nieuwe muziek ontdekken via het net;

Maar ik ben trucker en breng veel tijd door achter het stuur, dus ik ben wel aangewezen op radio.
Ik luister veel radio 1 (Vlaanderen) en soms in de namiddag naar Radio 2 (voor Goudzoekers, een programma oldies), maar ik behoor tot de "unserved audience", ik vind op geen enkele zender mijn gading.
Studio Brussel ben ik al lang ontgroeid, ik heb het nog maar eens op aandringen van jongere vrienden van me geprobeerd om naar Peter Van de Veire's Ochtendshow te luisteren. Ik vond het grote quatsch, echt rotslecht en voor kindertjes gemaakt, wàt een infantiele bedoening was me dat zeg;
Rockmuziek voor volwassen mensen ? laat me niet lachen, dit is een manier van presenteren die bij tieners past, niet bij volwassen mensen, dit kan nooit ofte nooit nog opnieuw mijn zender worden.
Schoenen die al lang te klein zijn en nooit meer zullen passen !!

xx

Ik draai dus heel veel ceedees in de camion, ik lees nogal wat er verschijnt op Music Meter, lees ook Revolver - voor sommigen een te conservatief blad voor de oudjes, het zij zo.
Soms ook Mojo, maar dat duurt langer, omdat het in het Engels is.

En als mijn internet opstaat staat HAAST NOOIT een LUIDSPREKER op, gewoon omdat in huis dan ook vaak ofwel de ceedeespeler opstaat, of de televisie. Ik woon hier namelijk niet geheel alleen.

Dus voor diegenen die via het net nieuwe muziek "beluisteren", tja, die optie zit er voor mij niet echt bij, vrees ik.

"Ooh, what you do to me-ee-ee..."

Net zo gay als de rest.

Schijnt een zeer gewaardeerd pop-nummer te zijn maar wordt strontziek van de steeds terugkerend...... everybody dancing in the moonlight................

Toploader - Dancing in the moonlight........aaaaaaaaaaaaaaahhhhhhh

en idd als vast 3fm-luisteraar,
Sean Kingston vreselijk, "it was back in 99 .........commit my first crime, het is nu 2007, hij schijnt 17 te zijn, was dus 9.........lekker ventje........

Gast
geplaatst: vandaag om 17:16 uur

geplaatst: vandaag om 17:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.