Muziek / Algemeen / Welk nummer op de radio haalt nou het bloed onder je nagels vandaan?
zoeken in:
0
geplaatst: 1 juni 2024, 12:43 uur
itchy, 'van de Aldi' is van drie jaar geleden of zo. Tegenwoordig is de uitdrukking: 'als je Arcade Fire bestelt op Wish'.
3
geplaatst: 1 juni 2024, 13:17 uur
Blaudzun - Real Hero. Slappe hap, als je Arcade Fire bestelt op Wish.
Gelukkig blijft 'Slappe hap' tijdloos.
Gelukkig blijft 'Slappe hap' tijdloos.
2
geplaatst: 18 juli 2024, 08:58 uur
Een nieuwe single van het buitengewoon suffige combo Rondé, een groepsnaam waarvan mijn gereformeerde oma nog jeuk zou hebben gekregen.
Op deze nieuwe creatie menen zij een Avril Lavigne-ripoff te hebben moeten maken, maar het klinkt alsof van de Wish.
Op deze nieuwe creatie menen zij een Avril Lavigne-ripoff te hebben moeten maken, maar het klinkt alsof van de Wish.
0
geplaatst: 19 juli 2024, 19:20 uur
Ik hoorde de afgelopen tijd af en toe het liedje Beautiful Things ofzo van Benson Boone ofzo.
Dat is echt niet te doen zeg. Het zit nog in mijn hoofd ook...
Dat is echt niet te doen zeg. Het zit nog in mijn hoofd ook...
2
geplaatst: 17 oktober 2024, 11:40 uur
Ik weet niet wie die cover van Sounds of Silence doet, maar die mag van mij dood.
0
geplaatst: 17 oktober 2024, 11:45 uur
GrafGantz schreef:
Ik weet niet wie die cover van Sounds of Silence doet, maar die mag van mij dood.
Disturbed en inderdaad.
0
geplaatst: 17 oktober 2024, 11:52 uur
Nee, een nieuwe cover. Poppy met wat flauwe dance invloeden.
Voor die mannen van Disturbed is de dood nog niet eens voldoende straf.
0
geplaatst: 17 oktober 2024, 13:16 uur
Remix zou ook kunnen. Collega die stukje achter me zit heeft vaak de radio aan, maar zit gelukkig niet op de voorste rij. Hoor dus alleen wat flarden af en toe, en dat is al voldoende voor braakneigingen.
/edit: even de site van de Top 40 gecheckt, en dit staat blijkbaar op nummer 2

1
geplaatst: 17 oktober 2024, 13:29 uur
Disturbed moet ondanks die cover en de remix van de cover gewoon blijven leven. En wel vanwege de volgende twee seconden:
0
Deranged
geplaatst: 17 oktober 2024, 13:55 uur
GrafGantz schreef:
Remix zou ook kunnen. Collega die stukje achter me zit heeft vaak de radio aan, maar zit gelukkig niet op de voorste rij. Hoor dus alleen wat flarden af en toe, en dat is al voldoende voor braakneigingen.
(quote)
Zit jij in een kantoortuin.
0
OMIT
geplaatst: 17 oktober 2024, 14:02 uur
Alles van Acda en de Munnik, en van de epigonen van hen: Veldhuis en Camper.
0
geplaatst: 17 oktober 2024, 15:16 uur
Eigenlijk niet op de radio maar op tv, maar de zang in dat tv-spotje van Kleertjes.com ('welkom in mijn wereld') is tergend. In de avonduren is het helaas net zo vaak te horen is als wanneer het op 'high rotation' op de radio gedraaid zou worden.
Ik vermoed dat het Eefje de Visser is, en die stem, daar kan ik sowieso niet tegen. Het accent, de intonatie.
Als het haar niet is, is het een zeer treffende soundalike.
Ik vermoed dat het Eefje de Visser is, en die stem, daar kan ik sowieso niet tegen. Het accent, de intonatie.
0
geplaatst: 17 oktober 2024, 17:58 uur
0
geplaatst: 18 oktober 2024, 12:10 uur
tnf schreef:
Eigenlijk niet op de radio maar op tv, maar de zang in dat tv-spotje van Kleertjes.com ('welkom in mijn wereld') is tergend. In de avonduren is het helaas net zo vaak te horen is als wanneer het op 'high rotation' op de radio gedraaid zou worden.
No way dat Eefje haar medewerking heeft verleend aan een reclame van Kleertjes.com. De tekst zit ook niet in een van haar nummers. Dan zal het wel een onbekendere zangeres zijn die door haar geïnspireerd is. Heb je een link naar het spotje?
0
geplaatst: 19 oktober 2024, 12:20 uur
GrafGantz schreef:
Je bent nog mild:
Edgar18 schreef:
als klap op de vuurpijl komt daar nog even één van de grootste kut nummers allertijden voorbij. Die in deze coverversie zo mogelijk nog kutter is. Simon & Garfunkel draaien zich om in hun.... enfin, ze zetten ook de radio uit.
als klap op de vuurpijl komt daar nog even één van de grootste kut nummers allertijden voorbij. Die in deze coverversie zo mogelijk nog kutter is. Simon & Garfunkel draaien zich om in hun.... enfin, ze zetten ook de radio uit.
0
geplaatst: 19 oktober 2024, 12:28 uur
0
geplaatst: 21 mei 2025, 16:18 uur
mag ik even kotsen? Ja dat mag 
Ik hoop dat de Celine Dion fanclub hier toch wel een proces over aanspant

Ik hoop dat de Celine Dion fanclub hier toch wel een proces over aanspant
1
geplaatst: 26 juli 2025, 10:37 uur
Een nieuw nummer van Jeangu Macrooy, dat echt BIZAR stompzinnig is.
1
geplaatst: 26 juli 2025, 11:11 uur
Op het werk staat vaak Heart FM op, en elke dag, diverse keren komen de volgende nummers voorbij die ik eigenlijk al vanaf de eerste luisterbeurt kotsbeu ben:
Benson Boone - Beautiful Things
Nick Warren - Ordinary
Noah Kahan - Stick Season
Shaboozey - A Bar Song (Tipsy)
Ik maak me uit de voeten zodra ik de intro's hoor.
Benson Boone - Beautiful Things
Nick Warren - Ordinary
Noah Kahan - Stick Season
Shaboozey - A Bar Song (Tipsy)
Ik maak me uit de voeten zodra ik de intro's hoor.
0
geplaatst: 28 augustus 2025, 10:30 uur
jordidj1 schreef:
Bailar bailar komt me ook de neus uit
Bailar bailar komt me ook de neus uit
Van Ben & Ruurd?
1
geplaatst: 28 augustus 2025, 10:48 uur
* denotes required fields.