MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Welk nummer op de radio haalt nou het bloed onder je nagels vandaan?

zoeken in:
jordidj1 schreef:
(quote)

Ho ho gedraag je eens even

Bailar Gasolina is toch gewoon een knoepert van een bangert, effe serieus?

Johnny Marr schreef:
(quote)

Bailar Gasolina is toch gewoon een knoepert van een bangert, effe serieus?

Nee irritant nummer, anders had ik het wel in het lekkere deuntjes topic benoemd

Eigenlijk al die nummers met <insert volkszanger> + Donnie. Er is er nu ook weer één.

Kutformule, allemaal hetzelfde. Die hele volkszanger-revival mag wat mij betreft ook snel weer uitsterven. Liefde is te koop, blikkendag, al die andere troep.

Monsieur' schreef:
Eigenlijk al die nummers met + Donnie. Er is er nu ook weer één.

Kutformule, allemaal hetzelfde. Die hele volkszanger-revival mag wat mij betreft ook snel weer uitsterven. Liefde is te koop, blikkendag, al die andere troep.

Oooooh sheeet hij disst Blikkendag, jordi! Ik neem alvast de benen uit dit topic!

Johnny Marr schreef:
(quote)

Oooooh sheeet hij disst Blikkendag, jordi! Ik neem alvast de benen uit dit topic!

Roxy D. daarentegen...

Blikkendag is cult.

tnf
Vanochtend kwam 'ie weer, verleden week ook al. Het is al wat maanden uit, maar ze blijven deze creatie (die veel van de twijfelachtige kanten van mid/late 00's-muziek verenigt) maar draaien; ook zenders die over de gehele linie heel behoorlijke muziek draaien.

*denk er zelf bepaalde smileys bij die hier niet aanwezig zijn, en vermenigvuldig ze met veel*

Hopelijk is geen voorbode van een verse golf aan retromuziek.

tnf, ja, behoorlijk waardeloos nummer dat. Het is niets meer dan een flauwe grap die de eerste keer al niet leuk is. Misschien was het op het album oké geweest als kort intermezzo, maar om er een heel nummer van te maken was echt een onzalig idee.

Simbi die The Streets doet, genieten vind ik het juist.

tnf
ArthurDZ schreef:
Simbi die The Streets doet, genieten vind ik het juist.

Mij doet het meer denken aan van die hip bedoelde indiebandjes met dreinerige meisjesstemmetjes (eventueel ook nog met een vervelend opgezet accent) van vroeger, Ting Tings en zo.

Het is een bepaald soort hypergestileerd sfeertje waar het toen al moeizaam mee klikte.

Cool dat Simbi op de radio wordt gedraaid! Welke zenders gaat het om?

tnf
O.a. BBC 6 Music, FIP en Radio Béton. Maar heel veel zenders met een enigszins alternatief randje hebben dit geadopteerd.

Kpop demon Hunters - Golden

Lievelingsliedje van mijn dochter op dit moment. Ik vind K-pop eigenlijk alleen vervelend omdat het zo druk is, maar dit liedje heeft nog een extra stoorfactor. De zangeres kan het refrein niet aan. Het ligt net buiten haar bereik, waardoor het vals wordt. Iedere keer gaan de haren weer overeind...

Gast
geplaatst: vandaag om 19:02 uur

geplaatst: vandaag om 19:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.