menu

Muziek / Algemeen / Welk nummer op de radio haalt nou het bloed onder je nagels vandaan?

zoeken in:
Ja, heel leuk liedje is dat!

tnf
mr.oizo schreef:
Tones and I - Dance Monkey
TONES AND I - DANCE MONKEY (OFFICIAL VIDEO) - YouTube

Super irritante gemaakte stem en echt een heel simpel liedje.

Die stem heeft ongeveer het effect van een circelzaag.

Het staat ook al weken op 1.

Ik kan die ook echt niet uitstaan idd, wat een k*stem

Als ik die shit hoor denk ik altijd dat er een poepluier verschoond moet worden. Met muziek heeft het niks van doen .

tnf
De nieuwe single van Justin Bieber zou weleens heel vervelend kunnen worden als je die vaak gaat horen.

De zwaar geautotunede zang van het wat monotone nummer bestaat uit weinig meer dan 'yummy yummy yummy'.

Aha, dat kereltje mag ik ook weer 3x daags aanhoren. Ik kijk er nu al naar uit. Het is dan ook het beste wat de muziekindustrie momenteel te bieden heeft.

De nieuwe single van Justin Bieber valt inderdaad erg tegen, wellicht zijn zwakste tot nu toe.

Perfect van Lucas & Steve

Hoor al weken (maanden?) op Q-Music op werk een vreselijk nummer met een zanger die klinkt alsof ie non-stop in z'n broek aan het poepen is. Zojuist toch maar eens een tekstfragment ge-googled en het blijkt Kensington - Uncharted te zijn. Godallemachtig wat een drama, al die pop-meuk op Q is zowaar een verademing vergeleken bij deze marteling

GrafGantz schreef:
Hoor al weken (maanden?) op Q-Music op werk een vreselijk nummer met een zanger die klinkt alsof ie non-stop in z'n broek aan het poepen is. Zojuist toch maar eens een tekstfragment ge-googled en het blijkt Kensington - Uncharted te zijn. Godallemachtig wat een drama, al die pop-meuk op Q is zowaar een verademing vergeleken bij deze marteling

Het klinkt eerder alsof die drol word terug gedrukt.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=kCgCv1L3tnk

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MusicMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MusicMeter met je privacy omgaat.

Ik lees in de reacties op YouTube dat veel mensen moeten huilen van dit nummer. Daar ben ik het uiteraard mee eens, dit is echt om te janken.

Nickelback 2.0

Sjeez, wat een kaknummer ja, gelukkig is ie uncharted en dus niet in de charts...

geplaatst:
Vandaag voor het eerst in jaren 'Wat zou je doen?' gehoord en echt, wat de fok: 'Wat zou je doen / als ik viel, hier voor je op de grond?' Ik begon al bijna te geloven dat het een al te letterlijk uit het Engels vertaald nummers was.

geplaatst:
Sinds deze week weer terug op kantoor na 2,5 maand thuiswerken. Hoor gewoon nog steeds dezelfde nummers langskomen op Q-Music, hebben al die hitpararadeartiesten wellicht een stilzwijgende afspraak om geen nieuwe singles uit te brengen gedurende de Corona-crisis?

geplaatst:
Tiny Indoor Fireworks van Biffy Clyro. Ik ken de band niet zo goed, maar ik dacht dat het best een aardige alternatieve rockband was. Dit nummer is echter nog slechter dan de grootste prut van Greenday. Die hey-hey-hey's bezorgen me de rillingen over mijn over mijn lijf. Brrrr.

https://www.youtube.com/watch?v=9z6tSKT9zdY

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MusicMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MusicMeter met je privacy omgaat.

(En toch gewoon lekker de videoclip plaatsen, sadist die ik ben. )

geplaatst:
Slowgaze schreef:
Vandaag voor het eerst in jaren 'Wat zou je doen?' gehoord en echt, wat de fok: 'Wat zou je doen / als ik viel, hier voor je op de grond?' Ik begon al bijna te geloven dat het een al te letterlijk uit het Engels vertaald nummers was.

Bijna goed, het is natuurlijk vertaald uit het Zeeuws.

Een of andere grapjas heeft sky radio nu op de centrale radio op het werk gezet. Heb al 8x Adele gehoord met of Water under the bridge of Rolling in the deep. Gelukkig weer thuiswerken morgen en komende week 4x

Friday - 21

https://www.youtube.com/watch?v=KcBoG7CFwlU

Mijn god, wat heeft de Herman Brood, -Rock of aanverwante muziekschool nu weer voor infantiele ellende afgeleverd. Nietzeggend huppelkutjesnummer, dat alle verplichte vakjes aankruist. Hoorbaar door frisse knapen in elkaar geknutseld voor de provinciale zomerfestivalletjes (de "whoos" zitten op de juiste plekken), maar mooi niet dat het gepeupel dit seizoen met deze drek wordt geïnfecteerd!
Muziek voor peuters of mensen die geen enkele muzikale basiskennis hebben. Ironisch genoeg gaat de vreselijk stichtelijke tekst, die overigens wordt gezongen in genant steenkolenengels, over het kwijtraken van jeugdige streken en idealen. Nou, ik voel me echt to-taal niet aangesproken!

Ik vind de laatste drie geposte nummers wel iets van elkaar hebben (en alle drie zeer matig inderdaad).

itchy schreef:
Friday - 21
(embed)

Mijn god, wat heeft de Herman Brood, -Rock of aanverwante muziekschool nu weer voor infantiele ellende afgeleverd. Nietzeggend huppelkutjesnummer, dat alle verplichte vakjes aankruist. Hoorbaar door frisse knapen in elkaar geknutseld voor de provinciale zomerfestivalletjes (de "whoos" zitten op de juiste plekken), maar mooi niet dat het gepeupel dit seizoen met deze drek wordt geïnfecteerd!
Muziek voor peuters of mensen die geen enkele muzikale basiskennis hebben. Ironisch genoeg gaat de vreselijk stichtelijke tekst, die overigens wordt gezongen in genant steenkolenengels, over het kwijtraken van jeugdige streken en idealen. Nou, ik voel me echt to-taal niet aangesproken!

inderdaad jeuk muziek.

stoepkrijt schreef:
Tiny Indoor Fireworks van Biffy Clyro. Ik ken de band niet zo goed, maar ik dacht dat het best een aardige alternatieve rockband was. Dit nummer is echter nog slechter dan de grootste prut van Greenday. Die hey-hey-hey's bezorgen me de rillingen over mijn over mijn lijf. Brrrr.
(embed)

(En toch gewoon lekker de videoclip plaatsen, sadist die ik ben. )

Bedankt voor de tip. De hey-hey-hey stond nog niet op mijn irritatie lijst. Wel de tralala-nanana-lalala en ooh ooh oohs. Ook erg vervelend als een song begint met een zanger die one-two-three-four schreeuwd. Bands/artiesten die teksten gebruiken waar te pas en onpas de woorden pig-fascist of motherfucker inzitten staan ook op de verdachtenlijst.

Gelukkig ben ik al een poosje verlost van Q music en aanverwanten. Één van de grootste geschenken uit de hemel dit jaar.

De drie laatst geposte nummers scoren ook bij mij een onvoldoende. Waar is de bezieling in de rock gebleven?

Gast
geplaatst: vandaag om 09:46 uur

geplaatst: vandaag om 09:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.