MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Welk nummer op de radio haalt nou het bloed onder je nagels vandaan?

zoeken in:
djeffibrelich
die van plain white t's hoor ik inderdaad ook niet graag.

het klinkt net alsof een wannabe-beatle een emo nummer aan het spelen is op de akoestische gitaar.

die zwijmel tekst er dan ook nog bij, maar ja dat soort muziek scoort gewoon bij het top 40 publiek.

tnf
Peter88 schreef:
Maar wat ik echt het meest irritante nummer van dit moment vind is Jij Bent Zo van Jeroen van der Boom. Dat nummer kon ik al vanaf het begin niet meer aanhoren. Ik heb de neiging om de radio uit te zetten als dat nummer voorbij komt, maar op het werk heb ik te maken op andere collega's, dus moet ik dat nummer uitzitten.

Deze track blinkt uit in absolute burgertruttigheid. Nog meer dan 'Dromen zijn bedrog'.

Genesis schreef:

Het andere nummer is: Rihanna - Don't Stop The Music. Haar vorige was al zoooooo slecht en deze is echt nog 10x erger. Vreselijk monotoon en het enige stukje dat leuk is, is gewoon gejat van Michael Jackson.

De stem van Rihanna verpest het, met een lekkerder stem was het voor mij iets geweest in de categorie 'goed fout'. Het doet me denken aan stokoude eurohouse.

De jonge gasten op het werk (22 à 23 jaar) zetten altijd Trendy FM op. Dat is een zender waar de godganse dag slappe eurodancetroep(genre Milk Inc. en erger) wordt gedraaid.
Soite, ik krijg diarree van Enrique Iglesias met zijn pingpongballenlied en ik geraak geconstipeerd van dat nummer van die gast van Black Eyed Pussies(where did you get your body from-i got it from my mama).
Als ik ze tegelijk speel is er dus geen probleem

Verder op de shitlist:

Bob Sinclar- What I Want
Crush 5- Femmelicious (wtf)
Stank van Samang- Scars

lessien
Jeroen van der Boom - Jij Bent Zo

Music Freak schreef:
Op het werk zijn we verplicht om naar Sky Radio te luisteren, en dan hoor je niks anders dan herhaling, herhaling, en herhalingen van die irritante nummers die je op een gegeven moment gaan vervelen.

Thuis heb ik haast nooit de radio aanstaan, alleen maar de cd-speler.

Vreselijk zeg de hele dag Skyradio. Ik moet er niet aan denken. Ik werk voor mezelf en heb alleen af en toe Radio 2 of Arrow aan maar meestal een CDtje. Wat ook wel lekker werkt zijn enkele Internetradiostations.

Sommige nummers kan ik niet aanhoren, waaronder Jersualem van Anouk. Het intro is wat mij betreft regelrecht gejat van The Clash

lessien schreef:
Jeroen van der Boom - Jij Bent Zo

Dat nummer ken ik niet. Misschien maar best ook...

Een nummer wat ik nu ook goed zat begin te worden is Every Heart Beat van Robyn en Kleerup

U-96 schreef:
Er is momenteel 1 tot 2 maal per dag een nummer op de radio te horen wat me iedere keer weet te irriteren. Naast een haast onverstaanbare tekst hoor je als refrein steeds dit:

"Beautiful girl ... beautiful girl ... suicidal ... suicidal..."

Zeer nichterig koppijnnummer.

Nog zo'n oorverdover:

"So laa laa laa ... la la... la la la la la la la..." (lekkere boeiende tekst)

Weet je...

Ik kom langs deze topic en dit was PRECIES het nummer waarover ik het wilde hebben...

Hoe is het MOGELIJK!

Ik luister niet naar de radio!

das pas gemakkelijk zeg!

AGE-411 schreef:
Ik luister niet naar de radio!

das pas gemakkelijk zeg!

En gemakkelijk gezegd.

Er zitten een paar geluidsterroristen tussen m'n collegaas die bepalen welk radiostation er op gaat (al m'n nobele pogingen ten spijt) en dan hoor je nu eenmaal dit soort pure terror.

Simon Webbe's No Worries was 2 jaar terug ook zo'n constant terugkerende galbak van ellende...

EVANSHEWSON schreef:

Op die Vlaamse zenders is er een nieuw Vlaams bandje met een kutnummer dat heet ; Er is NIets Mis Met Mij (van het bandje Fester Fester - "a band so nice they named it twice").

Er is misschien niets mis met Fester Fester, maar wel met dat klotenummer dat totaal geen melodie heeft, of toch een uiterst irritante melodie, als ik het hoor verzet ik de radio gelijk!

'Er Is Niets Mis Met Mij'....

Tsja, dan haat ik het eigenlijk al direct...

Snowblood schreef:
Hier komt het:

Red Hot Chillipeppers - Californication

VRESELIJK en helaas ELKE DAG op radio Veronica...

En dan elke keer weer dat gekloothannes in die solo....

Godallemachtig wat word ik daar schijt-pissig van!

tnf schreef:
Het is voor mij net zoiets als Dido: Vergelijkbaar met lauwe pap. Als die gaat zingen dat haar leven te huur is, over haar witte vlaggetje of over dat ze zand in haar schoenen heeft, gaat 'ie als het mogelijk is binnen no time ergens anders op.

Word ik ook pislink van. Koffietafelmuziek voor mensen voor wie Alanis Morrissette zelfs te rauw klinkt. Dat snikje in haar stem werkt ongelofelijk irriterend. Zou ze het er soms om doen?

Zo, da's eruit!

Mark Ronson met Stop me, wat een K*T cover

'I kissed a girl' en wordt gezongen door een zangeres. Geen zin om het op te zoeken, is het ook niet waard.

Kos
Eens, echt een kutnummer.

Ook mee eens.

Stijn_Slayer
De radio staat zelden aan, maar zodra Kane erop komt is het een wedstrijdje met mijn vader. Wie hem het eerst uitzet. Om misselijk van te worden bah.

Frozen_Devil schreef:
'I kissed a girl' en wordt gezongen door een zangeres. Geen zin om het op te zoeken, is het ook niet waard.

Jill Sobule

Niet de versie die je hoort op de radio.

Raekwon the chef
Gabriella Cilmi - Sweet About Me

en Amy MacDonald - This is the Life, op zich best aardig nummer maar word echt zo vaak gedraait dat ie irritant begint te worden.

Ik luister vrij weinig naar de radio (alleen naar radio 1 en 2 in Vlaanderen, sporadisch Studio Brussel) en ik ben niet gauw geneigd de radio af te zetten, zeker niet bij "This is the Life" van Amy MacDonald dat ik prachtig vind.
Het nummer dat mij momenteel het meest irriteert is "Ella, Elle L'a" van Kate Ryan, een verkrachting van het nummer van France Gall.

L_T_B schreef:
(quote)

Jill Sobule

Niet de versie die je hoort op de radio.

Dit is toch wel zo'n kleine 1000 keer beter, naar mijn bescheiden mening

wijsneus
Ik doe net boodschappen bij ........, AHUM, uhh, ik bedoel een supermarkt, hoort ik Hello van Lionel Richie.
Jeukjeuk, goed dat ik mijn bretels bij me had zeg !
Wat is dat een zeiknummer.

Last Christmas van Wham! Het s nog een heel klein beetje zomer, maar ik voel nu al hele foute kriebels.

Gerards Dream schreef:
Last Christmas van Wham! Het s nog een heel klein beetje zomer, maar ik voel nu al hele foute kriebels.

Wat dan te denken van de cover-versie door Crazy Frog? Dé bagger-kerstplaat aller tijden!

Ik vind Jump around van House of Pain superirritant: bij mij gaat de radio na het intro dan ook gelijk in de off-stand voor een viertal minuten.

Bij dit nummer wordt je bij het intro ook op het verkeerde been gezet, omdat dit gejat is van Harlem Shuffle van Bob & Earl.

Ik heb een rondje over de Almelose kermis gemaakt, je schrikt van al die bagger Nederlandse Schlagerliedjes behalve het laatste liedje wat ik opving van Normaal: het is kloten hier. Toepasselijk?

tangmaster
Moet ik een dagje Sky radio aan horen dan krijg ik het op m'n zenuwen.
En dat zijn heel wat zoet sappige platen waar ik niet goed van wordt.

tangmaster
En als het om een nummer gaat dan krijg ik het benauwd bij The Ketchup Song van Las Ketchup. Brrrrr irritant nummer.

Sir Spamalot (crew)
Die nieuwe van Kate Ryan: zeer slecht voor mijn ticky ticker...

Sir Spamalot (crew)
Glenn Medeiros - Nothing's Gonna Change My Love For You

Dit liedje is een misdaad tegen de menselijkheid.

Die dance song met die Papa's got a brand new pig bag -sample in ( weet de titel niet, maar komt soms wel voorbij hier op de belgische hitradio's)

edit: Alex Gaudino Feat. Shena - Watch out.

(Bijna) alles wat op de radio komt. Van die hatelijk blingbling-antimuziek. bah.

Italië, daar hebben ze pas nog es radiozenders! VIRGIN RADIO. Allemaal oldies (Hard) Rock.

Radio is voor mij die "niet gebruikte knop" op mijn CD-speler

Gast
geplaatst: vandaag om 02:14 uur

geplaatst: vandaag om 02:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.