Muziek / Algemeen / Lelijke hoezen
zoeken in:
0
geplaatst: 20 september 2013, 17:09 uur
Nee, inderdaad niet mooi. Wat doet die rechterarm daar in vredesnaam?
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 20 september 2013, 17:13 uur
Haar tattoo van Hannah Montana bedekken.
@ DjFrankie:
@ DjFrankie:

0
geplaatst: 10 december 2013, 13:43 uur
R. Kelly probeert hier een vrouw te bespelen, hij neemt het alleen wel erg letterlijk 

0
geplaatst: 3 maart 2014, 08:46 uur
In blauwgroen, zonder die spuuglelijke letters en met een zonnetje erbij is het nog nèt te doen.

0
Sietse
geplaatst: 15 maart 2014, 16:00 uur
Gadverdamme...ik vraag me echt af wat er in je hoofd omgaat als je een hoes als deze aan het ontwerpen bent...

0
geplaatst: 15 maart 2014, 23:27 uur
Oei. Daar is iets heel erg misgegaan ja. Terwijl ik vermoed dat dit bloedjeserieus bedoeld is.
0
geplaatst: 2 juni 2014, 19:39 uur
Je valt op plastic?
Dat kitcherige achtergrondje ook, het lijkt bijna een grap. Alleen lijkt Mariah mij juist iemand die zichzelf buitengewoon serieus neemt.
Dat kitcherige achtergrondje ook, het lijkt bijna een grap. Alleen lijkt Mariah mij juist iemand die zichzelf buitengewoon serieus neemt.
0
geplaatst: 2 juni 2014, 19:45 uur
Geen idee of ze zichzelf erg serieus neemt. Het is voor mij wel moeilijk te rijmen dat iemand zichzelf serieus neemt maar zicht vervolgens wel als een lustobject presenteert.
0
geplaatst: 2 juni 2014, 20:10 uur
Ach, als het iemands eigen keuze is om als lustobject te worden gezien, zie ik niet in waarom je hem/haar minder serieus moet nemen als muzikant. Okee, het bevordert misschien de verkoop, so what?
Maar Mariah Carey vind ik nep en onaantrekkelijk en deze hoes is inderdaad lachwekkend slecht.
Maar Mariah Carey vind ik nep en onaantrekkelijk en deze hoes is inderdaad lachwekkend slecht.

0
geplaatst: 2 juni 2014, 20:32 uur
tnf schreef:
Je valt op plastic?
Je valt op plastic?
Niet overdrijven. Ik schreef maar dat het lelijker kan.
0
geplaatst: 7 juni 2014, 21:41 uur
Geen operaties dit keer. Puur natuur.
http://4.bp.blogspot.com/-0nUc97B2mJw/Ush22BgRhpI/AAAAAAAAAYk/2BfUytufKE0/s1600/photo-9.JPG
http://4.bp.blogspot.com/-0nUc97B2mJw/Ush22BgRhpI/AAAAAAAAAYk/2BfUytufKE0/s1600/photo-9.JPG
0
buizen
geplaatst: 8 juni 2014, 07:19 uur
Svendra, ik vind dat juist een hele mooie hoes, heel puur. De armoede straalt er ook af, met dat bankje en die afgebladderde muur.
0
geplaatst: 8 juni 2014, 07:24 uur
Dat is ook wel zo en misschien hoort deze hoes niet in dit topic, maar ik vond hem te leuk om niet te plaatsen. 

0
geplaatst: 8 juni 2014, 10:12 uur
De hoes van Helena Polka Band is mooi in zijn lelijkheid. Die van Mariah Carey is lelijk in de poging om mooi over te komen.
0
buizen
geplaatst: 8 juni 2014, 10:40 uur
buizen schreef:
Svendra, ik vind dat juist een hele mooie hoes, heel puur. De armoede straalt er ook af, met dat bankje en die afgebladderde muur.
Wat esthetisch ook zo mooi aan deze camp-hoes is, is de tekstuele opmaak. Direct, sober, alles in kapitalen, geen enkele opsmuk. Het hoogst noodzakelijke. Minimalistisch. Het maakt het totaal compleet. Deze hoes is echt af.
Ik zie nu opeens linksboven op de hoes vermeld dat deze plaat in "High Fidelity" was.. Wat betekende dat toen ook alweer?
Dit soort plaatjes werden door mijn ouders ook wel eens afgespeeld op de toen nog mono-grammafoonplatenspeler. Heb er een tik voor het leven van meegekregen. Ook werd er thuis veel country & western gedraaid (gelukkig ook heel veel Johnny Cash; Orange blossom Special) en daar kom je ook nooit meer vanaf.
0
buizen
geplaatst: 8 juni 2014, 22:01 uur
Een heel mooie hoes
http://www.bsnpubs.com/pri/acorn621.jpg
http://www.bsnpubs.com/pri/acorn621.jpg
0
geplaatst: 13 juni 2014, 04:45 uur
Na die van Mariah Carey wéér een gevalletje 'trying too hard'. 
(En nee, ik heb níet per definitie iets tegen vrouwen die volgens de standaard schoonheidsnormen lekker schijnen te zijn, maar de presentatie van je schoonheid kan best smaakvoller dan dit. Hoeft niet eens met de outfit tot de kin dichtgeknoopt.)

(En nee, ik heb níet per definitie iets tegen vrouwen die volgens de standaard schoonheidsnormen lekker schijnen te zijn, maar de presentatie van je schoonheid kan best smaakvoller dan dit. Hoeft niet eens met de outfit tot de kin dichtgeknoopt.)

* denotes required fields.