MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Lelijke hoezen

zoeken in:
Nee, inderdaad niet mooi. Wat doet die rechterarm daar in vredesnaam?

Sir Spamalot (crew)
Haar tattoo van Hannah Montana bedekken.

@ DjFrankie:

R. Kelly probeert hier een vrouw te bespelen, hij neemt het alleen wel erg letterlijk

(afbeelding)

Daar hoort deze natuurlijk bij:

In blauwgroen, zonder die spuuglelijke letters en met een zonnetje erbij is het nog nèt te doen.

(afbeelding)

Sietse
Gadverdamme...ik vraag me echt af wat er in je hoofd omgaat als je een hoes als deze aan het ontwerpen bent...

(afbeelding)

Oei. Daar is iets heel erg misgegaan ja. Terwijl ik vermoed dat dit bloedjeserieus bedoeld is.

(afbeelding)

John Lennon & Yoko Ono - Two Virgins (1968)

Misterfool

(afbeelding)

DjFrankie (moderator)

(afbeelding)

Lelijke foto

DjFrankie (moderator)
Laatste van Ginger Baker ook

(afbeelding)

tnf

(afbeelding)

Blegh.

Agh, zo lelijk is deze hoes niet hoor..

Er zijn inderdaad lelijkere poezen.

tnf
Je valt op plastic?

Dat kitcherige achtergrondje ook, het lijkt bijna een grap. Alleen lijkt Mariah mij juist iemand die zichzelf buitengewoon serieus neemt.

Geen idee of ze zichzelf erg serieus neemt. Het is voor mij wel moeilijk te rijmen dat iemand zichzelf serieus neemt maar zicht vervolgens wel als een lustobject presenteert.

Ach, als het iemands eigen keuze is om als lustobject te worden gezien, zie ik niet in waarom je hem/haar minder serieus moet nemen als muzikant. Okee, het bevordert misschien de verkoop, so what?

Maar Mariah Carey vind ik nep en onaantrekkelijk en deze hoes is inderdaad lachwekkend slecht.

tnf schreef:
Je valt op plastic?

Niet overdrijven. Ik schreef maar dat het lelijker kan.

Sietse
voor de eerste operatie was ze best lekker

buizen
Svendra, ik vind dat juist een hele mooie hoes, heel puur. De armoede straalt er ook af, met dat bankje en die afgebladderde muur.

Dat is ook wel zo en misschien hoort deze hoes niet in dit topic, maar ik vond hem te leuk om niet te plaatsen.

buizen

De hoes van Helena Polka Band is mooi in zijn lelijkheid. Die van Mariah Carey is lelijk in de poging om mooi over te komen.

buizen
buizen schreef:
Svendra, ik vind dat juist een hele mooie hoes, heel puur. De armoede straalt er ook af, met dat bankje en die afgebladderde muur.

Wat esthetisch ook zo mooi aan deze camp-hoes is, is de tekstuele opmaak. Direct, sober, alles in kapitalen, geen enkele opsmuk. Het hoogst noodzakelijke. Minimalistisch. Het maakt het totaal compleet. Deze hoes is echt af.

Ik zie nu opeens linksboven op de hoes vermeld dat deze plaat in "High Fidelity" was.. Wat betekende dat toen ook alweer?

Dit soort plaatjes werden door mijn ouders ook wel eens afgespeeld op de toen nog mono-grammafoonplatenspeler. Heb er een tik voor het leven van meegekregen. Ook werd er thuis veel country & western gedraaid (gelukkig ook heel veel Johnny Cash; Orange blossom Special) en daar kom je ook nooit meer vanaf.

buizen

tnf
Na die van Mariah Carey wéér een gevalletje 'trying too hard'.

(En nee, ik heb níet per definitie iets tegen vrouwen die volgens de standaard schoonheidsnormen lekker schijnen te zijn, maar de presentatie van je schoonheid kan best smaakvoller dan dit. Hoeft niet eens met de outfit tot de kin dichtgeknoopt.)

(afbeelding)

Gast
geplaatst: vandaag om 06:11 uur

geplaatst: vandaag om 06:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.