menu

Muziek / Algemeen / Lelijke hoezen

zoeken in:
avatar van GrafGantz
Seau, tietuh!!!


avatar van Svendra
Haar outfit is twijfelachtig maar ik vind het geen lelijk hoesontwerp. Ook niet mooi trouwens.

avatar van Mjuman
Mij deed ie denken aan deze

(afbeelding)


Titel van de foto: Dressed to Grill

avatar van Svendra
Mjuman schreef:
Mij deed ie denken aan deze
Ik zal er alles aan doen om te voorkomen dat een grotere hoes van deze op de site komt.

avatar van Kronos
Grotere hoes staat er al.

avatar van Svendra
Een onbewaakt moment, en de wolven slaan toe. ..


avatar van Marty McFly


Typische jaren '90 Eurodance hoes








avatar van Korreltje Zout
http://bizarrerecords.com/wordpress/wp-content/uploads/massage.jpg

Ontspannende muziek voor na een dag hard werken in de SRV bus.


avatar van Svendra
Korreltje Zout, Dit zijn wel de overbekende 'worst albums ever' die je nu post.
Maar vooruit, ze blijven leuk.

Zelf heb een tijdje dit soort hoezen als 'hoes van de dag' rondgemaild aan al mijn collega's. Aan het eind van het jaar volgde een verkiezing. De winnaar werd toen deze.

avatar van vin13
Svendra, gatver ik zat net te eten. Verdiend gwonnen.

avatar van GrafGantz
Deze kwam eerder vandaag langs in het hoeslink-topic:


(afbeelding)

avatar van Edwynn
Gave hoes. Geeft de Tankardspirit uitstekend weer.

avatar van GrafGantz
Ik heb geen idee waar je het over hebt.

avatar van Svendra
GrafGantz schreef:
Ik heb geen idee waar je het over hebt.
Lijkt me duidelijk: op je verjaardag met ontbloot bovenlijf bier zuipen met een monster op je kop.

avatar van Edwynn
Ugly, Fat And Still Alive, aldus één van de nummers op de plaat.

avatar van GrafGantz
Ah, dank voor de waarschuwing. Ik ben woest aantrekkelijk en slank gebouwd dus dit lijkt me geen plaat voor mij

avatar van Edwynn


Hier past geen hoes met bomen vol met sfeervolle lampjes die met wiskundige precisie zijn gepositioneerd, denk ik. Toch meen ik dat er meer werk en liefde in zit dan in die hoes van Lil Wayne.

buizen
GrafGantz schreef:
Deze kwam eerder vandaag langs in het hoeslink-topic:

(afbeelding)


Bij zo'n hoes heb ik inderdaad ook al gegeten en gedronken. Dan ben je niet meer nieuwsgierig naar de muziek. Hoewel deze band toevallig wel goede songs heeft gecomponeerd.
Wat gaat er in je hoofd om als je besluit dat dit een hoes moet worden?

avatar van Jelle78

(afbeelding)

Lelijkste hoes van het jaar tot nu toe. Onbegrijpelijk hoe een man van zijn statuur dit kan toestaan als albumhoes.
Ik keek even bij de overige albums van Leonard Cohen en de beste man heeft blijkbaar totaal geen smaak als het aankomt op het uitzoeken van z'n albumhoezen, want op een enkele uitzondering na vind ik ze allemaal spuuglelijk.

avatar van Svendra
De meeset metalhoezen zijn al niet best, maar wat een trieste leegheid hier.
http://2.bp.blogspot.com/-4R8vLse58AM/VBvabNa_2qI/AAAAAAAAJFM/vPuO-EgIqnM/s1600/Distilling%2BPain.jpg

avatar van Ynoskire
Is het een vaas of zijn het twee hoofden??

Gast
geplaatst: vandaag om 13:08 uur

geplaatst: vandaag om 13:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.