Muziek / Algemeen / Lelijke hoezen
zoeken in:
0
geplaatst: 29 september 2014, 21:47 uur
Het is inderdaad niet zo lelijk als de Henny & Jopie of De Baliekluivers op de Dam-achtige onzinplaten. Toch vind ik dit lelijk, ik had liever alleen de achtergrond gezien, of de vrouw, tegen een andere achtergrond, het lijkt nu een goedkope loungeplaat uit de jaren '90, ofzo. Op één of andere manier stoor ik me ontzettend aan deze vormgeving.
0
geplaatst: 8 oktober 2014, 20:08 uur
. In de wachtrij gezet, zo'n album mag op MuMe niet ontbreken.
0
geplaatst: 8 oktober 2014, 20:52 uur
0
geplaatst: 8 oktober 2014, 21:03 uur
Bedankt voor het goedkeuren, brajoapau
Ik luister naar wat fragmenten op Amazon, het is niet best ...
Ik luister naar wat fragmenten op Amazon, het is niet best ...
0
geplaatst: 9 oktober 2014, 08:22 uur
Ik ga het ook opsnorren.
"Hé, anders kan ik wel even een hoes voor jullie ineenboksen."
"Hé, anders kan ik wel even een hoes voor jullie ineenboksen."
0
geplaatst: 9 oktober 2014, 10:26 uur
Opvallend veel blauwe titels: Blues Scars, Bluesin' for Your Lovin', Love Letter in Blue, Livin' for the Blues, World Wide Blues en 21st Century Blues.
Wat voor muziek zouden ze eigenlijk maken?
0
geplaatst: 9 oktober 2014, 10:29 uur
GrafGantz schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
Ik wist gewoon dat het uit Nederland kwam toen ik de hoes zag. Echt zo'n typetje dat tussen het beatcrushen door zijn autootje aan het tunen is

0
geplaatst: 9 oktober 2014, 11:15 uur
itchy schreef:
Opvallend veel blauwe titels: Blues Scars, Bluesin' for Your Lovin', Love Letter in Blue, Livin' for the Blues, World Wide Blues en 21st Century Blues.
(quote)
Die chick heerst anders wel. Despite de slechte hoes en de vele cliché's.
0
geplaatst: 23 oktober 2014, 15:16 uur
Ja, die is superlelijk voor zo'n gerenommeerde band. Bijna alle hoezen van IQ zijn lelijk.
0
geplaatst: 19 april 2015, 14:38 uur
Die laatste twee zijn een drama. Is die Yves met Paint uitgeknipt? De hoes van Swoop is tuttig maar niet slecht. Letters en kleuren zijn oké.
* denotes required fields.