menu

Muziek / Algemeen / Lelijke hoezen

zoeken in:
Gekkies. Volgens mij is dat Photoshop.

Dat bestond toen nog niet.

Kwam deze tegen bij de album-updates:

(afbeelding)

Ergens vind ik die hoes nog vet.

Past wonderwel goed bij de muziek van Orange Goblin.

Die titels ook, geweldig!

CHIEP, die is welbewust lelijk, dus ik weet niet of ik 'm echt vind tellen... Wel een (ironisch) pareltje tho.

CHIEP (crew)
Tuurlijk, maar omdat de hoezen hier ook vaak grappig zijn ... (en vermits dit in het joke-topic door sommigen niet zou worden gewaardeerd )

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Even snel wat er in mij opkomt. Er Volgen er nog wel meer denk ik

Mooi is die van Highway to Hell niet te noemen maar ik vind 'm wel iconisch.

Kronos schreef:
Mooi is die van Highway to Hell niet te noemen maar ik vind 'm wel iconisch.

Dat is toch wel weer wat anders.....

Misterfool
Rockfan en ik lijken aardig op een lijn te zitten qua slechte hoezen. Veel albums die ik muzikaal gezien kan waarderen (O.a die van Ayreon, Scorpions en Spock's Beard), maar die vreselijke hoezen.

Rockfan schreef:
Dat is toch wel weer wat anders.....

Vandaar de maar.

Ik kan niet zeggen dat ik bandfoto's als hoezen echt lelijk vind. Vaak ook niet erg bijzonder in ieder geval. Van de heel simpele hoezen word ik ook niet echt vrolijk (zoals Van Halen en Deep Purple hierboven). Gemakzuchtig en/of inspiratieloos. Ik zal kijken of ik straks wat tijd kan vinden om ook eens wat voorbeelden te zoeken.

Je moet wel gek zijn om op basis van een lelijke hoes een cd te kopen. Maar het soort lelijke hoes in combinatie met het platenlabel en jaartal maakte mij toch nieuwsgierig. Intuïtie niet blind volgen natuurlijk. Eerst even beluisteren. Maar ja hoor, een heerlijk album en het koste me maar 2,5 euro. Don't judge a book...

(afbeelding)

Sir Spamalot (crew)
Wat ik allemaal zie passeren als crewlid , eentje van de mijne: satanische groenteboer?

(afbeelding)

Hij ziet er zelf trouwens ook uit alsof 'ie wel wat meer groente kan gebruiken..

Sir Spamalot (crew)
Inspiratie wil bij mij maar niet komen om hierover iets te zeggen, gelukkig is de muziek veel beter!

(afbeelding)

Kom op. Die Raven is toch goud?

Monster Magnet en Shadow Gallery vind ik ook prima.

Jawel. Maar daar zei ik maar niets over omdat rock/metalhoezen nogal vaak onderwerp van spot zijn in deze topic.

Die van Artension vind ik wel erg mislukt trouwens. Al hun hoezen zien er zo uit.

Die hoes van Elf vind ik hier niet thuishoren.

Sir Spamalot (crew)
Ze zouden mij mogen een miljoen eur geven...

(afbeelding)

Gast
geplaatst: vandaag om 23:51 uur

geplaatst: vandaag om 23:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.