menu

Muziek / Algemeen / Lelijke hoezen

zoeken in:
avatar van Michiel Cohen
Zal me een rotzorg zijn hoe de hoes er uit ziet zolang de muziek ok is vind ik het best.

avatar van Kronos
Een lelijke onderbroek zal mij een zorg wezen. Als ze maar proper is en het meisje oké.

avatar van Mssr Renard
Lelijke muziek zal mij een rotzorg zijn, zolang ik maar een propere onderbroek heb.

avatar van Kronos
Mssr Renard schreef:
Ik kwam laatst deze tegen. Ongelooflijk dat een band bij zo een grote major, en zoveel budget met deze hoes komt.

Het mooie artwork verder in het album doet vermoeden dat het budget inderdaad groot genoeg was. Ik heb het ook altijd een lelijke hoes gevonden maar sinds ik de lp heb ben ik toch onder de indruk van de kleur en kwaliteit van het drukwerk. Misschien heeft men bewust gekozen voor het lelijke doodse dat digitale creaties uitstralen. Zo probeer ik er nu in ieder geval naar te kijken.

avatar van Mssr Renard
Kronos schreef:
(quote)

Het mooie artwork verder in het album doet vermoeden dat het budget inderdaad groot genoeg was. Ik heb het ook altijd een lelijke hoes gevonden maar sinds ik de lp heb ben ik toch onder de indruk van de kleur en kwaliteit van het drukwerk. Misschien heeft men bewust gekozen voor het lelijke doodse dat digitale creaties uitstralen. Zo probeer ik er nu in ieder geval naar te kijken.


Ik heb intussen het verhaal achter de hoes gelezen. De artiest wilde zijn naam verwijderd want de band had een concept-ontwerp gekozen. Bruce D. vond de hoes zelf ook vreselijk.

Hoedanook, het enorme verschil in kwaliteit viel me op, want Maiden had veel betere hoezen. Ook al is het mijn smaak niet, Derek Riggs deed wel erg zijn best altijd.


avatar van nlkink
Milka!



avatar van Fathead
Zlatan die na zijn carrière serieus in een zwart gat terecht is gekomen...

avatar van Korreltje Zout
Ik noem dat de 'omgekeerde Che Guevara look'.


avatar van Noere
Mssr Renard schreef:
(afbeelding)


Hahaa wtf

avatar van Mssr Renard
Noere schreef:
(quote)


Hahaa wtf


Waanzinnige plaat, dus laat de hoes je niet weerhouden tot luisteren.

Maar inderdaad: wtf!



avatar van ZAP!
Tja, heb 't al es eerder gezegd, maar sommige hoezen hier zijn eerder grappig dan echt lelijk.



avatar van ZAP!
Nah, ik zie een mooie mevrouw hoor!


avatar van ZAP!
Dat mag je vinden hoor, Mssr Renard. Is dat Gerard Joling in het midden?

avatar van Mssr Renard
Ron Keel denk ik.
Maar het is wel een lelijke hoes.

avatar van ZAP!
Bandfoto's horen op de achterkant van de hoes, vind ik. Of op de binnenhoes. Of ze moeten er echt een beetje werk van maken. Deze is gewoon knullig.

avatar van ZAP!
Deze is zo lelijk dat ik 'm weer mooi vind worden (of misschien gewoon grappig): https://www.musicmeter.nl/images/cover/8000/8554.jpg



avatar van dix
dix
https://www.musicmeter.nl/images/cover/36000/36650.jpg?cb=1542521946

Wat is dit? Enige tekst en uitleg zou welkom zijn.


avatar van GrafGantz
Ik hoop maar dat het ironisch bedoeld is. Of zoiets.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:18 uur

geplaatst: vandaag om 12:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.