Muziek / Algemeen / Lelijke hoezen
zoeken in:
0
geplaatst: 11 januari 2007, 14:22 uur

En met dit te zeggen ga ik veel kritiek krijgen, maar ik kan die hoezen van Iron Maiden niet aanzien. Die zijn overdreven lelijk.
0
geplaatst: 12 januari 2007, 09:34 uur
Comrade schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
En met dit te zeggen ga ik veel kritiek krijgen, maar ik kan die hoezen van Iron Maiden niet aanzien. Die zijn overdreven lelijk.
Mee eens, als die niet zo lelijk waren had ik hun muziek al veel eerder leren appreciëren.(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
0
geplaatst: 28 januari 2007, 02:02 uur
Inderdaad, hij is pervers doch wonderschoon. Alleen jammer van die twee randen links en rechts.
0
geplaatst: 28 januari 2007, 11:02 uur
L_T_B schreef:
Inderdaad, hij is pervers doch wonderschoon. Alleen jammer van die twee randen links en rechts.
(quote)
Exactly my thoughts!
Naakte nonnen zijn cool.
0
bro
geplaatst: 1 februari 2007, 21:15 uur
niet enkel de naam van de band en deze cd zijn ongeloofelijk idioot. (nlk. Cephalotripsy - Uterovaginal Insertion of Extirpated Anomalies)
[img]C:\Documents and Settings\Peter Geers\Bureaublad\67148.jpg[/img][img]
[img]C:\Documents and Settings\Peter Geers\Bureaublad\67148.jpg[/img][img]
0
Kenneth
geplaatst: 8 april 2007, 23:47 uur
Dit moet toch wel een van de lelijkste hoezen ooit gemaakt zijn geweest:

Intestinal Disgorge - Drowned in Rectal Sludge

Intestinal Disgorge - Drowned in Rectal Sludge
0
geplaatst: 9 april 2007, 13:40 uur
Zijn sommige hoezen nu zo lelijk? Of zijn die artiesten nu gewoon zo lelijk?
0
geplaatst: 25 april 2007, 10:24 uur

Mogelijk staat er best aardige muziek op, maar die hoes... Originaliteit levert niet automatisch een mooie hoes op.
En nog even iets over het fenomeen '538 Dance Smash Hits'. Toen ik ze zelf kocht (1999/2000), stonden er altijd hele mooie vrouwen op. Het model op de nieuwste, 2007-2, oogt echter een tikkeltje transsexueel.

0
geplaatst: 25 april 2007, 10:59 uur
Het valt wel op dat er veel snorren te bespeuren zijn, wellicht dat die bij die laatste hoes is weggefotoshopt.
0
geplaatst: 27 april 2007, 22:26 uur
De meeste in dit topic zijn zó afzichtelijk dat iedereen het er wel mee eens is. Leuker is misschien hoezen te posten die niet zo ontzettend dik erboven op liggen (al zijn die ook leuk
), maar hoezen waarvan je weet dat ze mooi bedoeld zijn. Bijvoorbeeld deze vind ik afgrijselijk

Wat is het idee daarachter? Een of andere 'futuristische look'?
), maar hoezen waarvan je weet dat ze mooi bedoeld zijn. Bijvoorbeeld deze vind ik afgrijselijk
0
Coldie
geplaatst: 28 april 2007, 11:21 uur
Misschien moet het wel een neon bijbel uitbeelden ? Neonlicht ziet er nu eenmaal zo uit.
0
geplaatst: 9 mei 2007, 17:51 uur
Queensryche kan er ook wat van:

Vooral die laatste: geweldige plaat maar wat een hoes zeg!

Vooral die laatste: geweldige plaat maar wat een hoes zeg!
0
geplaatst: 9 mei 2007, 18:38 uur
Sommige vallen toch nog wel mee?
Ik vind ze niet allemaal lelijk, maar ja, smaken verschillen natuurlijk.

Ik vind ze niet allemaal lelijk, maar ja, smaken verschillen natuurlijk.

0
geplaatst: 17 mei 2007, 19:37 uur
BlueVelvet schreef:
De meeste in dit topic zijn zó afzichtelijk dat iedereen het er wel mee eens is. Leuker is misschien hoezen te posten die niet zo ontzettend dik erboven op liggen (al zijn die ook leuk
(afbeelding)
), maar hoezen waarvan je weet dat ze mooi bedoeld zijn. Bijvoorbeeld deze vind ik afgrijselijk(afbeelding)
Prachtige hoes!
* denotes required fields.