Muziek / Algemeen / Lelijke hoezen
zoeken in:
0
geplaatst: 18 mei 2007, 01:01 uur
OldSkool schreef:
Sommige vallen toch nog wel mee?
Ik vind ze niet allemaal lelijk, maar ja, smaken verschillen natuurlijk.
(afbeelding)
Sommige vallen toch nog wel mee?
Ik vind ze niet allemaal lelijk, maar ja, smaken verschillen natuurlijk.
(afbeelding)
Net zoals deze van Mike Oldfield!

Toch best een aardig hoes
0
EVANSHEWSON
geplaatst: 19 mei 2007, 20:08 uur
Aan Marcel Jongeneel :
De Hoes van TWO VIRGINS van John & Yoko die valt toch erg mee, wat is daar nu lelijk aan ???
De muziek daarentegen - of net het gebrek eraan - dat is andere koek !
Hier staat absoluut geen muziek op, maar gewoon wat achtergrondgeluiden ! Ik heb deze plaat ook besproken....
ga maar eens kijken !
De Hoes van TWO VIRGINS van John & Yoko die valt toch erg mee, wat is daar nu lelijk aan ???
De muziek daarentegen - of net het gebrek eraan - dat is andere koek !
Hier staat absoluut geen muziek op, maar gewoon wat achtergrondgeluiden ! Ik heb deze plaat ook besproken....
ga maar eens kijken !
0
EVANSHEWSON
geplaatst: 20 mei 2007, 15:10 uur
Ik moet dringend een bril beginnen dragen, ik had op het topic eerst gelezen "LELIJKE HOEREN", maar dat zal ik misschien vinden op een andere site ?????
(hihi)
(hihi)
0
fredpit
geplaatst: 23 mei 2007, 21:09 uur
EVANSHEWSON schreef:
Ik moet dringend een bril beginnen dragen, ik had op het topic eerst gelezen "LELIJKE HOEREN", maar dat zal ik misschien vinden op een andere site ?????
(hihi)
(hihi)
Je bent wel op een spontaan grappige manier aanwezig de laatste tijd EVANSHEWON. blijf vooral zo doorgaan. 
0
geplaatst: 24 mei 2007, 13:07 uur
[quote]Comrade schreef:
Wat een pareltje.
Afbeelding
quote]
Die vind ik juist wel gaaf!
Wat een pareltje.
Afbeelding
quote]
Die vind ik juist wel gaaf!
0
geplaatst: 30 mei 2007, 13:02 uur
Hier is niet bijster veel tijd aan besteedt. Idols/X-Factor-stijl? De hoes van Raffaela bestond zelfs uit alleen maar een foto + simpele letters (je kunt als positief punt opmerken dat er bij Sharon's hoesje nog wat moeite is gedaan om er wat bloemetjes bij te tekenen, maar het is en blijft niks...).

0
EVANSHEWSON
geplaatst: 6 juni 2007, 19:56 uur
Cut and paste het wil nog steeds ondanks de vele aangeboden hulp niet lukken... deze handige Harry leert het ooit nog... maar wanneer ?
Ik herbeluisterde vandaag een fijn plaatje getiteld :
MIDNIGHT VULTURES van ene Beck.
Mooie muziek, schreeuwlelijke hoes.
Misschien kan een goede ziel deze even in mijn plaats hier cutten en pasten....
Thx a lot
Paus Bono
Ik herbeluisterde vandaag een fijn plaatje getiteld :
MIDNIGHT VULTURES van ene Beck.
Mooie muziek, schreeuwlelijke hoes.
Misschien kan een goede ziel deze even in mijn plaats hier cutten en pasten....

Thx a lot
Paus Bono
0
geplaatst: 18 juni 2007, 21:38 uur
Na het succesvolle Black Album (dat in de top 250 op 37 staat) uit 1991 was Metallica na 5 jaar touren als (toenmalige) populairste band ter wereld toe aan een nieuw Album.
En in 1996 kwam die er:
Nog zachter en commercieler dan the black album. Het kon natuurlijk weer rekenen op single op 1 en best verkocht album gedurende paar weken...
Maar hier gaat het natuurlijk over de hoezen.
Wat denkt u dat de afeelding is?

Nee, het is geen lavalamp!
spoiler:
De kunstenaar A. Serrano mengde sperma van zich samen met rundsbloed
En een jaar later was er alweer een nog commercieler, zachter album met de overschotjes van nummers van Load: RELOAD

Spoiler:
Deze keer is het urine van deze kunstenaar vermengdt met rundersbloed
En in 1996 kwam die er:
Nog zachter en commercieler dan the black album. Het kon natuurlijk weer rekenen op single op 1 en best verkocht album gedurende paar weken...
Maar hier gaat het natuurlijk over de hoezen.
Wat denkt u dat de afeelding is?

Nee, het is geen lavalamp!
spoiler:
De kunstenaar A. Serrano mengde sperma van zich samen met rundsbloed
En een jaar later was er alweer een nog commercieler, zachter album met de overschotjes van nummers van Load: RELOAD

Spoiler:
Deze keer is het urine van deze kunstenaar vermengdt met rundersbloed
0
geplaatst: 23 juni 2007, 02:02 uur
HiLL schreef:
Prachtige hoes!
Sorry voor mijn late reactie, maar ik vraag me toch erg af wát je mooi kunt vinden aan die hoes? Moeilijk uit te leggen misschien, maar ik vind het maar goedkoop en vreemd. Rare lijntjes en kleuren.Prachtige hoes!
Paalhaas schreef:
Henry Threadgill is een begenadigd muzikant, maar wat hij hier flikt, kan echt niet. De foeilelijke roze rand eromheen, de dramatische overbelichting, de lelijke muzikant met lelijke kleding en het afschuwelijke lettertype. En wat doet die hand van Darth Vader daar?!
Henry Threadgill is een begenadigd muzikant, maar wat hij hier flikt, kan echt niet. De foeilelijke roze rand eromheen, de dramatische overbelichting, de lelijke muzikant met lelijke kleding en het afschuwelijke lettertype. En wat doet die hand van Darth Vader daar?!

Deze is al genoemd, maar ik schiet telkens weer in de lach als ik deze zie:

Die Jannes is zo door en door lelijk, dat háár! Die glimlach! Dit soort artiesten schijnt per sé met het eigen hoofd op de cover te moeten (frans bauer, jan smit, andre hazes: nooit zul je iets anders zien dan hun kop)
0
geplaatst: 23 juni 2007, 02:18 uur
In dat kader passen deze natuurlijk ook goed:

en vooral

Maar die zijn iets te gemakkelijk voor dit topic.
Iets anders dan:

en vooral

Maar die zijn iets te gemakkelijk voor dit topic.
Iets anders dan:

0
geplaatst: 2 juli 2007, 08:03 uur

Dit in 2003 gepubliceerde ontwerp ziet eruit alsof het al sinds 1978 op de plank lag.
Een oudje van dezelfde 'zangeres':

0
geplaatst: 2 juli 2007, 14:41 uur
0
geplaatst: 1 augustus 2007, 20:58 uur
Ik vond op een ander forum een topic met een gigantische lading spuuglelijke hoezen. Teveel om hier neer te zetten, dus hier volgt de link (eventueel kan je je eigen 'favoriet' in dit topic plaatsen):
http://www.partyforum.be/viewtopic.php?t=52960
Ik zal er voor de volledigheid eentje hier neerzetten. De middelste was Patricia Paay in een vorig leven.

http://www.partyforum.be/viewtopic.php?t=52960
Ik zal er voor de volledigheid eentje hier neerzetten. De middelste was Patricia Paay in een vorig leven.

0
geplaatst: 21 augustus 2007, 03:27 uur
* denotes required fields.