MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Lelijke hoezen

zoeken in:
OldSkool schreef:
Sommige vallen toch nog wel mee?
Ik vind ze niet allemaal lelijk, maar ja, smaken verschillen natuurlijk.

(afbeelding)

Net zoals deze van Mike Oldfield!
Toch best een aardig hoes

(afbeelding)
Zó goedkoop

EVANSHEWSON
Aan Marcel Jongeneel :

De Hoes van TWO VIRGINS van John & Yoko die valt toch erg mee, wat is daar nu lelijk aan ???
De muziek daarentegen - of net het gebrek eraan - dat is andere koek !
Hier staat absoluut geen muziek op, maar gewoon wat achtergrondgeluiden ! Ik heb deze plaat ook besproken....

ga maar eens kijken !

EVANSHEWSON
Ik moet dringend een bril beginnen dragen, ik had op het topic eerst gelezen "LELIJKE HOEREN", maar dat zal ik misschien vinden op een andere site ?????
(hihi)

sxesven
hahahahahahaha

of niet

ebisch

(afbeelding)

fredpit
EVANSHEWSON schreef:
Ik moet dringend een bril beginnen dragen, ik had op het topic eerst gelezen "LELIJKE HOEREN", maar dat zal ik misschien vinden op een andere site ?????
(hihi)

Je bent wel op een spontaan grappige manier aanwezig de laatste tijd EVANSHEWON. blijf vooral zo doorgaan.

Wat een pareltje.

(afbeelding)

[quote]Comrade schreef:
Wat een pareltje.

Afbeelding

quote]

Die vind ik juist wel gaaf!

tnf
Hier is niet bijster veel tijd aan besteedt. Idols/X-Factor-stijl? De hoes van Raffaela bestond zelfs uit alleen maar een foto + simpele letters (je kunt als positief punt opmerken dat er bij Sharon's hoesje nog wat moeite is gedaan om er wat bloemetjes bij te tekenen, maar het is en blijft niks...).

(afbeelding)

(afbeelding)

Zo lelijk dat ie weer grappig is eigenlijk...

EVANSHEWSON
Cut and paste het wil nog steeds ondanks de vele aangeboden hulp niet lukken... deze handige Harry leert het ooit nog... maar wanneer ?

Ik herbeluisterde vandaag een fijn plaatje getiteld :

MIDNIGHT VULTURES van ene Beck.

Mooie muziek, schreeuwlelijke hoes.

Misschien kan een goede ziel deze even in mijn plaats hier cutten en pasten....

Thx a lot
Paus Bono

(afbeelding)
Deze bedoel je waarschijnlijk
Inderdaad niet om aan te zien.

(afbeelding)

Gelukkig was het haar allerlaatste hoes.

Na het succesvolle Black Album (dat in de top 250 op 37 staat) uit 1991 was Metallica na 5 jaar touren als (toenmalige) populairste band ter wereld toe aan een nieuw Album.

En in 1996 kwam die er:
Nog zachter en commercieler dan the black album. Het kon natuurlijk weer rekenen op single op 1 en best verkocht album gedurende paar weken...
Maar hier gaat het natuurlijk over de hoezen.

Wat denkt u dat de afeelding is?

(afbeelding)

Nee, het is geen lavalamp!
spoiler:
De kunstenaar A. Serrano mengde sperma van zich samen met rundsbloed

En een jaar later was er alweer een nog commercieler, zachter album met de overschotjes van nummers van Load: RELOAD

(afbeelding)

Spoiler:
Deze keer is het urine van deze kunstenaar vermengdt met rundersbloed

HiLL schreef:
Prachtige hoes!
Sorry voor mijn late reactie, maar ik vraag me toch erg af wát je mooi kunt vinden aan die hoes? Moeilijk uit te leggen misschien, maar ik vind het maar goedkoop en vreemd. Rare lijntjes en kleuren.
Paalhaas schreef:
Henry Threadgill is een begenadigd muzikant, maar wat hij hier flikt, kan echt niet. De foeilelijke roze rand eromheen, de dramatische overbelichting, de lelijke muzikant met lelijke kleding en het afschuwelijke lettertype. En wat doet die hand van Darth Vader daar?!

Deze is al genoemd, maar ik schiet telkens weer in de lach als ik deze zie:

(afbeelding)
Die Jannes is zo door en door lelijk, dat háár! Die glimlach! Dit soort artiesten schijnt per sé met het eigen hoofd op de cover te moeten (frans bauer, jan smit, andre hazes: nooit zul je iets anders zien dan hun kop)

In dat kader passen deze natuurlijk ook goed:

(afbeelding)
en vooral

(afbeelding)
Maar die zijn iets te gemakkelijk voor dit topic.

Iets anders dan:

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Ik vind die van Live en Marillon wel mooi hoor!

Dat is jouw goed recht

Berzerker
Ik vind alleen die van Marillion wel gaan...

tnf

(afbeelding)

Dit in 2003 gepubliceerde ontwerp ziet eruit alsof het al sinds 1978 op de plank lag.

Een oudje van dezelfde 'zangeres':

(afbeelding)

Niks mis mee.

deric raven schreef:
Niks mis mee.

Idd allebei ontzettend lelijk.

tnf
Ik vond op een ander forum een topic met een gigantische lading spuuglelijke hoezen. Teveel om hier neer te zetten, dus hier volgt de link (eventueel kan je je eigen 'favoriet' in dit topic plaatsen):

http://www.partyforum.be/viewtopic.php?t=52960

Ik zal er voor de volledigheid eentje hier neerzetten. De middelste was Patricia Paay in een vorig leven.

(afbeelding)

Ik kwam net deze tegen en toen moest ik op 1 of andere manier aan dit topic denken:

Lelijke hoes

Gast
geplaatst: vandaag om 13:57 uur

geplaatst: vandaag om 13:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.