Muziek / Algemeen / Lelijke hoezen
zoeken in:
0
geplaatst: 18 oktober 2007, 16:08 uur
Ik vind deze eigenlijk heel sterk. Zo'n zichzelf beschrijvende cover, ik zou hem daarvoor bijna aanschaffen.
0
geplaatst: 30 oktober 2007, 21:52 uur
De in het stenen tijdperk hele hotte gitarist Richie Blackmore (Deep Purple) heeft de meest wanstaltige Efteling/Anton Pieck covers. Stuk voor stuk walgelijk:

0
SelmaDuim
geplaatst: 30 oktober 2007, 22:59 uur
Jemig! die zijn nog erger dan de gemiddelde kerstkaart! 

0
geplaatst: 21 november 2007, 00:38 uur
Ze moet wel met zo´n hoes aankomen, anders raakt ze helemaal in de vergetelheid...
0
geplaatst: 11 december 2007, 19:12 uur
Reba en Gordon zijn....hilarisch 
Dannii Minogue is.....redelijk lekker

Dannii Minogue is.....redelijk lekker

0
Music Freak
geplaatst: 1 februari 2008, 20:01 uur
Beide platen heten 'Sweet Sixteen' 

Al hoewel ik een fan ben van Reba McEntire, is dit zeker een van haar minst mooie album hoezen, maar de de plaat opzich is best goed. Vooral de lekkere swing nummer "Walk On"

0
geplaatst: 1 februari 2008, 20:42 uur
Hier is heel veel discussie over geweest...

Over de deze daarentegen is het merendeel het eens...

Robert ziet er een beetje als een geil, verdwaasd, stoned konijn uit vind ik...

Over de deze daarentegen is het merendeel het eens...

Robert ziet er een beetje als een geil, verdwaasd, stoned konijn uit vind ik...
0
geplaatst: 1 februari 2008, 20:45 uur
0
geplaatst: 3 februari 2008, 17:34 uur
tnf schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
Zo staan douchebags ook altijd op de foto.
Hier nog een paar schit-ter-ren-de hoezen!

0
geplaatst: 4 februari 2008, 07:54 uur
Dat is zóóó stereotype België-rond-de-millenniumwisseling op de meest verkeerde manier... (net als die hoes van Kim'Kay die ik postte, eigenlijk).
0
geplaatst: 6 februari 2008, 14:16 uur

De hoes van de nieuwe Taylor Dayne, officiëel geboren in 1962 en tijdens het maken van de foto volgens mij in een bui waarin ze iedereen die haar aankijkt met huid en haar op zou willen eten.
*rent hard gillend weg*
0
geplaatst: 6 februari 2008, 14:49 uur
Ja, erg treurige hoes inderdaad... alsof er iets mis mee is om netjes oud te worden, zonder gezichtscorrigerende poespas.
0
geplaatst: 6 februari 2008, 15:42 uur
Volgens iemand die in het topic over deze cd de volgende foto postte, zou ze er in werkelijkheid zó uit moeten zien:

0
geplaatst: 6 februari 2008, 19:10 uur
tnf schreef:
(afbeelding)
De hoes van de nieuwe Taylor Dayne, officiëel geboren in 1962 en tijdens het maken van de foto volgens mij in een bui waarin ze iedereen die haar aankijkt met huid en haar op zou willen eten.
*rent hard gillend weg*
(afbeelding)
*rent hard gillend weg*
Jezus Christus, zelfs na een heftige photoshop onderhandeling blijft ze een monster. Dan is de, later geplaatste, foto nog minder lelijk. (Alhoewel, dat decolleté is natuurlijk best zielig).
0
geplaatst: 19 februari 2008, 07:26 uur
Alweer de derde binnen korte tijd in de categorie 'foute Belgische hoezen van rond de millenniumwisseling':

0
geplaatst: 19 februari 2008, 14:13 uur
Deze is ook 'fraai':

Vooral het verhaal erachter: die gozer in het ziekenhuisbed wil zn verzekering tillen door te doen alsof neergeschoten is door zn vriendin. Zn vriendin wil hem niet neerschieten, ze krijgen ruzie en de vriendin schiet hem per ongeluk in zn oog. Over briljante geesten gesproken

Vooral het verhaal erachter: die gozer in het ziekenhuisbed wil zn verzekering tillen door te doen alsof neergeschoten is door zn vriendin. Zn vriendin wil hem niet neerschieten, ze krijgen ruzie en de vriendin schiet hem per ongeluk in zn oog. Over briljante geesten gesproken

* denotes required fields.