MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Lelijke hoezen

zoeken in:

Until My End schreef:
Ontopic: Hard-Fi - Once Upon A Time In The West

(afbeelding)

Ik vind deze eigenlijk heel sterk. Zo'n zichzelf beschrijvende cover, ik zou hem daarvoor bijna aanschaffen.

De in het stenen tijdperk hele hotte gitarist Richie Blackmore (Deep Purple) heeft de meest wanstaltige Efteling/Anton Pieck covers. Stuk voor stuk walgelijk:

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

SelmaDuim
Jemig! die zijn nog erger dan de gemiddelde kerstkaart!

Ze moet wel met zo´n hoes aankomen, anders raakt ze helemaal in de vergetelheid...

(afbeelding)
in zijn albino-fase

(afbeelding)

(afbeelding)
Beide platen heten 'Sweet Sixteen'

Reba en Gordon zijn....hilarisch
Dannii Minogue is.....redelijk lekker

(afbeelding)

zo heeft hij er meer

Music Freak
Beide platen heten 'Sweet Sixteen'

Al hoewel ik een fan ben van Reba McEntire, is dit zeker een van haar minst mooie album hoezen, maar de de plaat opzich is best goed. Vooral de lekkere swing nummer "Walk On"

Hier is heel veel discussie over geweest...

(afbeelding)

Over de deze daarentegen is het merendeel het eens...

(afbeelding)

Robert ziet er een beetje als een geil, verdwaasd, stoned konijn uit vind ik...

tnf schreef:
(afbeelding)

Ongelofelijk, ik zag hem, en kon niet ophouden met lachen...

Mojo Pin

(afbeelding)

tnf schreef:
(afbeelding)

Zo staan douchebags ook altijd op de foto.

Hier nog een paar schit-ter-ren-de hoezen!

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)
Zat in een vorig leven nog in mijn cd-collectie

tnf
Dat is zóóó stereotype België-rond-de-millenniumwisseling op de meest verkeerde manier... (net als die hoes van Kim'Kay die ik postte, eigenlijk).

tnf

(afbeelding)

De hoes van de nieuwe Taylor Dayne, officiëel geboren in 1962 en tijdens het maken van de foto volgens mij in een bui waarin ze iedereen die haar aankijkt met huid en haar op zou willen eten.

*rent hard gillend weg*

Ja, erg treurige hoes inderdaad... alsof er iets mis mee is om netjes oud te worden, zonder gezichtscorrigerende poespas.

tnf
Volgens iemand die in het topic over deze cd de volgende foto postte, zou ze er in werkelijkheid zó uit moeten zien:

(afbeelding)

My eyes! It burns!

tnf schreef:
(afbeelding)

De hoes van de nieuwe Taylor Dayne, officiëel geboren in 1962 en tijdens het maken van de foto volgens mij in een bui waarin ze iedereen die haar aankijkt met huid en haar op zou willen eten.

*rent hard gillend weg*

Jezus Christus, zelfs na een heftige photoshop onderhandeling blijft ze een monster. Dan is de, later geplaatste, foto nog minder lelijk. (Alhoewel, dat decolleté is natuurlijk best zielig).

tnf
Alweer de derde binnen korte tijd in de categorie 'foute Belgische hoezen van rond de millenniumwisseling':

(afbeelding)

Deze is ook 'fraai':

(afbeelding)

Vooral het verhaal erachter: die gozer in het ziekenhuisbed wil zn verzekering tillen door te doen alsof neergeschoten is door zn vriendin. Zn vriendin wil hem niet neerschieten, ze krijgen ruzie en de vriendin schiet hem per ongeluk in zn oog. Over briljante geesten gesproken

Raekwon the chef

(afbeelding)

Gast
geplaatst: vandaag om 18:55 uur

geplaatst: vandaag om 18:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.