MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Lelijke hoezen

zoeken in:

(afbeelding)
Dat zwarte randje maakt de hoes echt lelijk. Alsof de foto verkeerd geknipt is en de maker van de hoes daarna geprobeerd heeft zijn fout te verbloemen door de tekst over foto+randje te laten lopen.

Mmm, dat zie ik er niet in. Lelijk vind ik het niet, maar ook niet echt geslaagd die zwarte rand en de letters. Gelukkig zit bij de Deluxe Edition wel een mooi boekje. Voor de cd is het maar weer een blaadje, zoals altijd bij de albums van Dylan.

tnf
Hoewel ik de humor en prille charme wel inzie van de hoes van de allereerste Shakira (ze was 14), toch maar even posten:

(afbeelding)

Ik vind deze van Kinderen Voor Kinderen ook maar niks, trouwens. Oogt als een experimentje van iemand die net een maand met Photoshop o.i.d. aan het klooien is.

(afbeelding)

tnf
Was deze al ergens gepost?

(afbeelding)

Wellicht in het "Just a joke" topic?

Onweerwolf
Prachtige hoes die van Europe.

Onweerwolf schreef:
Prachtige hoes die van Europe.

Meen je dat nou serieus?

Onweerwolf
Ja, wat zou er mis mee zijn? Het concept van de plaat is prima uitgewerkt in de hoes, mooi kleurgebruik, origineel.

Daar kan het gemiddelde na-2000 hipster-post-indie-core bandje nog een puntje aan zuigen.

Nouja, het past inderdaad wel goed bij de muziek.

Hij doet me wat aan deze denken.

(afbeelding)

Deze blijft echter onverslaanbaar:

(afbeelding)

Gezien de titel van dit topic ben ik het met je eens dat ie moeilijk te verslaan is. Je plaatst wel eindelijk eens de hoezen in het goede topic.

haha, die 2de van jasper1991, wat een gedrocht.

Arrie schreef:
Je plaatst wel eindelijk eens de hoezen in het goede topic.

Verdorie Arnout, ik wilde net hetzelfde posten.

En toch kan ik wel erg om de hoes lachen!

Eigenlijk is het een leuk concept op een lelijke manier uitgevoerd.

Ik vind het eerder een belachelijk concept dat zo belachelijk is uitgevoerd dat het stiekem weer een beetje leuk wordt. Een beetje ...

superslecht

Zo lelijk heb ik ze nog niet veel gezien.

Fout? Ja. Lelijk? Nee.

Ik vind het wel wat hebben, dat kitscherige. Bovendien een mooie tekenstijl van die dieren (om maar wat te noemen). Dan is de gemiddelde Radiohead-hoes een stuk lelijker.

Die dieren gaan idd nog wel (die gier is bv wel aardig) maar die bovenste van Lost Horizon is wel extreem lelijk.

Onweerwolf
chevy93 schreef:
Fout? Ja. Lelijk? Nee.

Ik vind het wel wat hebben, dat kitscherige. Bovendien een mooie tekenstijl van die dieren (om maar wat te noemen). Dan is de gemiddelde Radiohead-hoes een stuk lelijker.

tnf

(afbeelding)

...maar goed, het getuigt wel van gevoel voor humor, een cd-hoes die er ongeveer uit ziet als zo'n kitcherig braderie-schilderij.

DjFrankie (moderator)
De nieuwe The Tragically Hip

(afbeelding)

Vorige week reeds gespot en die vind ik erg leuk. Geen idee waarom hij hier gepost wordt dus. Hier is in een maatje groter voor de twijfelaars

(afbeelding)

Leuk en niet lelijk idd.

DjFrankie (moderator)
Ik vind hem niet mooi, kleuren zijn niet mooi, past ook niet bij de band m.i.

Past beter bij Twister Sisted?

sxesven
DjFrankie schreef:
Ik vind hem niet mooi, kleuren zijn niet mooi, past ook niet bij de band m.i.

Eens, vreselijke hoes w.m.b.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:15 uur

geplaatst: vandaag om 14:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.