Muziek / Algemeen / De Tijdloze (Studio Brussel)
zoeken in:
2
geplaatst: 31 december 2020, 18:58 uur
0
geplaatst: 31 december 2020, 19:01 uur
JoaMuse schreef:
Wow Child In Time voor het eerst niet in de top 20 en Stairway to Heaven voor het eerst niet in de top 10!
Is dit in andere allertijdenlijsten ook een trend of enkel hier?
Wow Child In Time voor het eerst niet in de top 20 en Stairway to Heaven voor het eerst niet in de top 10!
Is dit in andere allertijdenlijsten ook een trend of enkel hier? Finale van de MuMeLadder

0
geplaatst: 31 december 2020, 21:08 uur
Benieuwd naar de uitslag van de dopingcontrole bij Fleetwood Mac.
0
geplaatst: 1 januari 2021, 13:06 uur
'Thinking of a Place' is anders wel een mooie nieuwkomer. Volgens Roos kon deze er nu pas in vanwege de 3-jaar regel. Maar iemand merkt op dat in de countdown ook nummers van 2018 en 2019 voorbij kwamen. Hoe zit dat dan?
Dan kan je als recent nummer maar beter op plaats 101 terecht komen dan plaats 100.
Dan kan je als recent nummer maar beter op plaats 101 terecht komen dan plaats 100.
0
geplaatst: 1 januari 2021, 13:47 uur
JAAAAAAAAAAAA THE CHAIN!!!!
Moest gewoon op 1, hoe goed Black ook is mag het wel eens een andere nummer 1 zijn. Voor één keertje.
Moest gewoon op 1, hoe goed Black ook is mag het wel eens een andere nummer 1 zijn. Voor één keertje.
0
geplaatst: 1 januari 2021, 14:20 uur
Niet de beste Tijdloze wat mij betreft. Led Zep, Deep Purple en bij uitbreiding alle hardrock of metal zakt ten voordele van toegankelijke softrock zoals Fleetwood Mac. Gelukkig zakt Bohemian Rhapsody en zijn er een aantal leuke stijgers (Killers, 505, Society) om dit enigszins te compenseren. Hopelijk kan Black The Chain nog enkele jaren afhouden. Het veel betere Go Your Own Way mag voor mij als enige van FM wel doorstijgen, maar blijft helaas wat hangen.
2
Onweerwolf
geplaatst: 3 januari 2021, 18:30 uur
Wie De Tijdloze van 2018, 2019 of 2020 graag wil terugluisteren kan dat hier doen:
STACK - onweerwolf.stackstorage.com
Heb je oudere opnames van De Tijdloze dan heb ik heel veel interesse!
STACK - onweerwolf.stackstorage.com
Heb je oudere opnames van De Tijdloze dan heb ik heel veel interesse!
0
geplaatst: 4 januari 2021, 08:45 uur
JoaMuse schreef:
Is dit in andere allertijdenlijsten ook een trend of enkel hier?
Is dit in andere allertijdenlijsten ook een trend of enkel hier? Ik denk dat de meeste luisteraars het gegil na 50 jaar wel een keer zat zijn.
0
geplaatst: 27 november 2021, 08:05 uur
De stemming is geopend voor dit jaar. Ik ben voor dit drietal gegaan:
https://i.ibb.co/zh8gPHs/44f0e7d7-b5d7-4051-86ef-e3c2cfee2212.jpg
https://i.ibb.co/zh8gPHs/44f0e7d7-b5d7-4051-86ef-e3c2cfee2212.jpg
0
geplaatst: 29 december 2021, 08:09 uur
Erg fijne 10 dagen al achter de rug. Playlist die een pak beter is dan hun reguliere afspeellijst. Ik kijk alvast uit naar hoe de effectieve Tijdloze 100 er zal uit zien.
Ook het programma over de Tijdloze dat gisteravond op Canvas speelde, was best eens fijn om volgen, hoewel Joost Zwegers het misschien iets te veel naar zich trok. De verwarring over de leeftijdsgrens die nodig is om in de Tijdloze te staan blijft evenwel bestaan. Op TV vermeldden ze 5 jaar, op de radio 3 jaar en als ik naar de nummers in de lijst kijk (Whispering Sons, TWOD, etc.) dan zal het toch 3 jaar zijn.
Ook het programma over de Tijdloze dat gisteravond op Canvas speelde, was best eens fijn om volgen, hoewel Joost Zwegers het misschien iets te veel naar zich trok. De verwarring over de leeftijdsgrens die nodig is om in de Tijdloze te staan blijft evenwel bestaan. Op TV vermeldden ze 5 jaar, op de radio 3 jaar en als ik naar de nummers in de lijst kijk (Whispering Sons, TWOD, etc.) dan zal het toch 3 jaar zijn.
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 29 december 2021, 13:15 uur
Ik vond het heerlijke televisie
. Voor wie het wil (her)bekijken: De tijdloze | VRT NU
Ook vanavond en morgen is er nog een aflevering.
. Voor wie het wil (her)bekijken: De tijdloze | VRT NUOok vanavond en morgen is er nog een aflevering.
0
geplaatst: 31 december 2021, 11:22 uur
0
geplaatst: 31 december 2021, 16:15 uur
Troy

De rest vd lijst komt niet even close. Beste nummer ooit. Weergaloos. Went nooit.

De rest vd lijst komt niet even close. Beste nummer ooit. Weergaloos. Went nooit.
2
geplaatst: 31 december 2021, 16:45 uur
Johnny Marr schreef:
Troy

Troy

Wat dacht je van Papillon?
0
geplaatst: 13 januari 2023, 00:01 uur
Wat krijgen we nu Michael Jackson met een tiental noteringen in een rocklijst? StuBru is niet meer voor de alternatieven en pophaters?
* denotes required fields.