MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / De Tijdloze (Studio Brussel)

zoeken in:
Goede zenders met electronische (dance) muziek bestaan nu eenmaal niet, dan had ik ze al gevonden denk ik

Ondanks alle kritiek vind ik Stubru de met grote voorsprong beste radiozender in de mij bekende wereld. Lange auto ritten door Duitsland en de VS hebben alvast niks beters opgeleverd dan een college-radio station dat 24-uur rond de klok grunge draait. In Belgie is het al zeker niks, Radio Donna en zo kunnen nog niet eens tot aan de enkels van Stubru reiken.

Feeder
Als Musicmeter nu eens een radiostation zou beginnen! Dat zou nog eens wat zijn!

Internetradio ligt wel binnen de mogelijkheden...een idee?

grovonion schreef:
dan een college-radio station dat 24-uur rond de klok grunge draait.

Dat klinkt leuk

orbit schreef:
Goede zenders met electronische (dance) muziek bestaan nu eenmaal niet, dan had ik ze al gevonden denk ik

Hoe raar het misschien ook klinkt, vele mensen onderschatten TopRadio, er wordt wel eens goede electro gedraaid.

grovonion schreef:
Internetradio ligt wel binnen de mogelijkheden...een idee?

Er is allang MuMe-radio via Last.FM:

http://www.last.fm/listen/group/Musicmeter

orbit schreef:

Er is een Parijse zender die wel goed is. Kan even niet op naam komen (misschien Soma FM, maar wellicht verwar ik die nu met een ander), maar die staat wel genoemd in het topic 'Internetradio', ofzo.

tnf
Radio FG? Of een de internet-zijtakken van die zender, Underground FG (Die laatste is tevens een van de zenders waar ik zelf het meeste naar luister.)

En anders staat 'ie hier misschien wel tussen: http://www.lafrance.fm

Het is Underground FG. Ik heb het ook via jou ontdekt, volgens mij had je er al eens over gepost.

Desalniettemin is Soma FM ook wel een aanrader voor Orbit. Fijne electronic-streams!

herman schreef:
(quote)

Er is allang MuMe-radio via Last.FM:

http://www.last.fm/listen/group/Musicmeter
Ik loop duidelijk achter. Is dat met commentatoren etc. of gewoon een soort playlist?

Het is zonder commentaar. Hij draait muziek die door mensen van de Musicmeter-groep op Last.FM veel wordt gedraaid.

Ik heb het eens aangezet en dit kwam er langs: Four Tet, Band of Horses, St. Germain, Dredg, Stars, Arctic Monkeys, Simian Mobile Disco, Wilco, The Blue Magoos, Spinvis, Blackfield, Jamie T, Incubus, Gang Starr en Bloc Party. Niet verkeerd.

Ik denk dat je dit op een bepaald moment ook wel eens op Stubru zo kunt horen. Was tenminste twee jaar geleden zo.

In Muziek > Toplijsten en favorieten > Tijdloze StuBru:

Op 28/12 zendt Studio Brussel weer zijn Tijdloze uit.
Vorig jaar nam Smells Like Teen Spirit weer de nummer 1 over van Mia. One van Metallica stond op zijn vertrouwde 3de stek.

Stemmen kan nog steeds op de stubrusite.

yoeridedeygere
er bestaat al zo'n topicje hoor

Oké, maar kd8 dat het bij lijstjes moest.

Mijn top 3 die ik heb gestuurd:
1. Deep Purple - Child in Time (zal voor altijd mijn nr 1 blijven)
2. Pink Floyd - Wish you Were here (niet mijn favoriet van PF maar blijft maar stijgen in de lijst)
3. Pink Floyd - Comfortably Numb (in de hoop dat het eindelijk in de lijst komt)

Feeder
So it begins...

En al meteen nieuw op 96: Rebellion (Lies) van Arcade Fire

98 Knights of Cydonia van Muse snap ik daarentegen nix van...

Fijn nummer hoor

Feeder
Shine On You Crazy Diamond stond er ook eindelijk in !!!

Feeder
Waldo Jeffers schreef:
98 Knights of Cydonia van Muse snap ik daarentegen nix van...

Staat er inderdaad volledig onterecht in

Knights of Cydonia, die ligt er volgend jaar toch weer uit denk ik, ik vond het niet eens de beste van hun laatste cd.

Wel fantastisch dat Rebellion en Shine on you crazy diamond er in staan.

Nu hopen dat Mia niet te hoog staat

Feeder
Wat heeft iedereen toch tegen Mia? Kvind het werkelijk een prachtig lied. Foei jongens!

Een héél klein beetje overschat misschien

Feeder
Arno schreef:
Een héél klein beetje overschat misschien

Goh ja, het is maar hoe je het bekijkt denk ik.

Ik doe hier niet meer aan mee, en luister ook niet meer. Altijd de zelfde nummers. En erg leeftijdsgebonden.

Feeder
Lennonlover schreef:
Altijd de zelfde nummers

Met 12 nieuwe nummers in vergelijking met vorig jaar valt het wel mee denk ik.

over overschat gesproken, wat doet Sioen in godsnaam in die lijst?

Feeder schreef:
(quote)

Met 12 nieuwe nummers in vergelijking met vorig jaar valt het wel mee denk ik.

Nee, ik bedoel dat het altijd muziek blijft in de zelfde tijdsfeer.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:23 uur

geplaatst: vandaag om 23:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.