Muziek / Algemeen / De Tijdloze (Studio Brussel)
zoeken in:
0
geplaatst: 6 december 2007, 22:54 uur
Goede zenders met electronische (dance) muziek bestaan nu eenmaal niet, dan had ik ze al gevonden denk ik 

0
geplaatst: 7 december 2007, 06:41 uur
Ondanks alle kritiek vind ik Stubru de met grote voorsprong beste radiozender in de mij bekende wereld. Lange auto ritten door Duitsland en de VS hebben alvast niks beters opgeleverd dan een college-radio station dat 24-uur rond de klok grunge draait. In Belgie is het al zeker niks, Radio Donna en zo kunnen nog niet eens tot aan de enkels van Stubru reiken.
0
Feeder
geplaatst: 7 december 2007, 11:19 uur
Als Musicmeter nu eens een radiostation zou beginnen! Dat zou nog eens wat zijn! 

0
geplaatst: 7 december 2007, 12:25 uur
grovonion schreef:
dan een college-radio station dat 24-uur rond de klok grunge draait.
dan een college-radio station dat 24-uur rond de klok grunge draait.
Dat klinkt leuk

0
geplaatst: 7 december 2007, 18:09 uur
orbit schreef:
Goede zenders met electronische (dance) muziek bestaan nu eenmaal niet, dan had ik ze al gevonden denk ik

Hoe raar het misschien ook klinkt, vele mensen onderschatten TopRadio, er wordt wel eens goede electro gedraaid.
0
geplaatst: 8 december 2007, 14:40 uur
grovonion schreef:
Internetradio ligt wel binnen de mogelijkheden...een idee?
Internetradio ligt wel binnen de mogelijkheden...een idee?
Er is allang MuMe-radio via Last.FM:
http://www.last.fm/listen/group/Musicmeter
0
geplaatst: 8 december 2007, 14:41 uur
orbit schreef:

Er is een Parijse zender die wel goed is. Kan even niet op naam komen (misschien Soma FM, maar wellicht verwar ik die nu met een ander), maar die staat wel genoemd in het topic 'Internetradio', ofzo.
0
geplaatst: 8 december 2007, 15:57 uur
Radio FG? Of een de internet-zijtakken van die zender, Underground FG (Die laatste is tevens een van de zenders waar ik zelf het meeste naar luister.)
En anders staat 'ie hier misschien wel tussen: http://www.lafrance.fm
En anders staat 'ie hier misschien wel tussen: http://www.lafrance.fm
0
geplaatst: 8 december 2007, 16:20 uur
Het is Underground FG. Ik heb het ook via jou ontdekt, volgens mij had je er al eens over gepost. 
Desalniettemin is Soma FM ook wel een aanrader voor Orbit. Fijne electronic-streams!

Desalniettemin is Soma FM ook wel een aanrader voor Orbit. Fijne electronic-streams!
0
geplaatst: 13 december 2007, 03:09 uur
herman schreef:
Ik loop duidelijk achter. Is dat met commentatoren etc. of gewoon een soort playlist?(quote)
0
geplaatst: 13 december 2007, 21:01 uur
Het is zonder commentaar. Hij draait muziek die door mensen van de Musicmeter-groep op Last.FM veel wordt gedraaid.
Ik heb het eens aangezet en dit kwam er langs: Four Tet, Band of Horses, St. Germain, Dredg, Stars, Arctic Monkeys, Simian Mobile Disco, Wilco, The Blue Magoos, Spinvis, Blackfield, Jamie T, Incubus, Gang Starr en Bloc Party. Niet verkeerd.
Ik heb het eens aangezet en dit kwam er langs: Four Tet, Band of Horses, St. Germain, Dredg, Stars, Arctic Monkeys, Simian Mobile Disco, Wilco, The Blue Magoos, Spinvis, Blackfield, Jamie T, Incubus, Gang Starr en Bloc Party. Niet verkeerd.

0
geplaatst: 14 december 2007, 05:28 uur
Ik denk dat je dit op een bepaald moment ook wel eens op Stubru zo kunt horen. Was tenminste twee jaar geleden zo.
0
geplaatst: 19 december 2007, 10:36 uur
In Muziek > Toplijsten en favorieten > Tijdloze StuBru:
Op 28/12 zendt Studio Brussel weer zijn Tijdloze uit.
Vorig jaar nam Smells Like Teen Spirit weer de nummer 1 over van Mia. One van Metallica stond op zijn vertrouwde 3de stek.
Stemmen kan nog steeds op de stubrusite.
Op 28/12 zendt Studio Brussel weer zijn Tijdloze uit.
Vorig jaar nam Smells Like Teen Spirit weer de nummer 1 over van Mia. One van Metallica stond op zijn vertrouwde 3de stek.
Stemmen kan nog steeds op de stubrusite.
0
geplaatst: 23 december 2007, 20:21 uur
Oké, maar kd8 dat het bij lijstjes moest.
Mijn top 3 die ik heb gestuurd:
1. Deep Purple - Child in Time (zal voor altijd mijn nr 1 blijven)
2. Pink Floyd - Wish you Were here (niet mijn favoriet van PF maar blijft maar stijgen in de lijst)
3. Pink Floyd - Comfortably Numb (in de hoop dat het eindelijk in de lijst komt)
Mijn top 3 die ik heb gestuurd:
1. Deep Purple - Child in Time (zal voor altijd mijn nr 1 blijven)
2. Pink Floyd - Wish you Were here (niet mijn favoriet van PF maar blijft maar stijgen in de lijst)
3. Pink Floyd - Comfortably Numb (in de hoop dat het eindelijk in de lijst komt)
0
geplaatst: 28 december 2007, 11:30 uur
98 Knights of Cydonia van Muse snap ik daarentegen nix van...
0
Feeder
geplaatst: 28 december 2007, 11:49 uur
Shine On You Crazy Diamond stond er ook eindelijk in !!!
0
Feeder
geplaatst: 28 december 2007, 11:50 uur
Waldo Jeffers schreef:
Staat er inderdaad volledig onterecht in

0
geplaatst: 28 december 2007, 11:53 uur
Knights of Cydonia, die ligt er volgend jaar toch weer uit denk ik, ik vond het niet eens de beste van hun laatste cd.
Wel fantastisch dat Rebellion en Shine on you crazy diamond er in staan.
Nu hopen dat Mia niet te hoog staat
Wel fantastisch dat Rebellion en Shine on you crazy diamond er in staan.
Nu hopen dat Mia niet te hoog staat

0
Feeder
geplaatst: 28 december 2007, 11:55 uur
Wat heeft iedereen toch tegen Mia? Kvind het werkelijk een prachtig lied. Foei jongens! 

0
geplaatst: 28 december 2007, 12:20 uur
Ik doe hier niet meer aan mee, en luister ook niet meer. Altijd de zelfde nummers. En erg leeftijdsgebonden.
0
Feeder
geplaatst: 28 december 2007, 12:22 uur
Lennonlover schreef:
Altijd de zelfde nummers
Altijd de zelfde nummers
Met 12 nieuwe nummers in vergelijking met vorig jaar valt het wel mee denk ik.
0
geplaatst: 28 december 2007, 12:22 uur
over overschat gesproken, wat doet Sioen in godsnaam in die lijst? 

0
geplaatst: 28 december 2007, 12:25 uur
Feeder schreef:
(quote)
Nee, ik bedoel dat het altijd muziek blijft in de zelfde tijdsfeer.
* denotes required fields.