Muziek / Algemeen / De Tijdloze (Studio Brussel)
zoeken in:
0
geplaatst: 1 januari 2020, 15:14 uur
Magick1 schreef:
Ik vraag me af of Let It Happen en King Kunta nog zullen voorbijkomen. Of halen die niet eens de top 500?
Ik vraag me af of Let It Happen en King Kunta nog zullen voorbijkomen. Of halen die niet eens de top 500?
Ik vind het oprecht de slechtste Tijdloze 100 in jaren.
Grote namen die ontbreken in de lijst:
- The National
- Tame Impala
- Vampire Weekend
- Kendrick Lamar
- New Order
Nauwelijks vrouwen in de top 100 en de Straatgeest niet eens in de top 100

Opmerkelijk genoeg ontbreekt Het Zesde Metaal nog steeds
Correctie: Nick Cave staat er wel in, maar wel met de verkeerde nummers
0
geplaatst: 1 januari 2020, 15:14 uur
Onweerwolf schreef:
The Chain op 6 vind ik wel echt bizar.
The Chain op 6 vind ik wel echt bizar.
Naar ik begreep is dit gevolg van de Guardians of the Galaxy Bonus

1
Onweerwolf
geplaatst: 4 januari 2020, 19:08 uur
Voor wie De Tijdloze uitzendingen nog eens terug wil horen, hier 2018 en 2019 (alleen de Top 100).
STACK - onweerwolf.stackstorage.com
Als iemand toevallig nog oudere uitzendingen heeft dan hou ik me zeer aanbevolen.
STACK - onweerwolf.stackstorage.com
Als iemand toevallig nog oudere uitzendingen heeft dan hou ik me zeer aanbevolen.
1
geplaatst: 4 december 2020, 16:23 uur
2
geplaatst: 4 december 2020, 16:32 uur
JoaMuse schreef:
Editors - Papillon is de nummer 1 van de premier van België.
Johnny Marr, ga je nu emigreren?
https://i.ibb.co/RcrwW3K/tttttyyyuu.pngEditors - Papillon is de nummer 1 van de premier van België.
1
geplaatst: 4 december 2020, 16:52 uur
JoaMuse schreef:
#NietMijnPremier
0
geplaatst: 4 december 2020, 16:56 uur
De nr 1 van de Nederlandse premier is anders niet veel beter. VVD - Dit zijn de 5 favoriete nummers van Mark Rutte!... - facebook.com
0
geplaatst: 26 december 2020, 10:53 uur
En ze zijn eraan begonnen met nummer 1066 deze ochtend. Nog steeds spijtig dat de magie van de top-100 wat doorbroken wordt.
0
geplaatst: 26 december 2020, 11:14 uur
Waarschijnlijk te veel tijd over. 1066 is nu wel een heel random getal.
Gaat wel een leuke week worden. 90% van de nummers die ze afspelen vind ik goed tot zeer goed.
Gaat wel een leuke week worden. 90% van de nummers die ze afspelen vind ik goed tot zeer goed.
0
geplaatst: 26 december 2020, 11:23 uur
Ik ben wel fan van het countdown concept. Vond de magie van de top 100 wel wat uitgewerkt de laatste jaren, het is toch best verzadigd bovenin. Of de countdown voor een nieuw elan kan zorgen is nog wat af te wachten, maar de playlist vandaag ziet er al veelbelovend uit. Zo hoorde ik net Sonic Youth in tijdloze context, dat ik dat nog mag meemaken
En nu Belgian Associality!
1066 is wel een heel raar getal, en dat ze dan bepaalde nummers niet draaien is nog vreemder. Het kan een referentie zijn aan de slag bij Hastings, maar dat zal wel niet
En nu Belgian Associality!1066 is wel een heel raar getal, en dat ze dan bepaalde nummers niet draaien is nog vreemder. Het kan een referentie zijn aan de slag bij Hastings, maar dat zal wel niet

0
geplaatst: 26 december 2020, 11:28 uur
Ik vind het alleszins heel interessant om te zien waar er verder allemaal voor gestemd is. Met Money Trees staat er zelfs een hiphopnummer in dat geen single is, leuke verrassing wel.
0
geplaatst: 31 december 2020, 08:27 uur
Ik vermoed dat er net als vorig jaar terug wel wat MuMe'ers aanwezig zullen zijn, nu in het discussietopic en straks op het forum. Het is al lekker gezellig.
Kom chat.
Kom chat.
0
geplaatst: 31 december 2020, 10:05 uur
1
geplaatst: 31 december 2020, 11:55 uur
Ligt de Tijdloze-chat er bij iedereen uit, of ben ik gewoon geband omdat ik The Outsiders een betere film vind dan Apocalypse Now? 

0
geplaatst: 31 december 2020, 15:32 uur
De lijst lijkt elk jaar meer rockistischer te worden voor m'n gevoel

3
Onweerwolf
geplaatst: 31 december 2020, 15:38 uur
Gretz schreef:
De lijst lijkt elk jaar meer rockistischer te worden voor m'n gevoel (afbeelding)
De lijst lijkt elk jaar meer rockistischer te worden voor m'n gevoel (afbeelding)
Itt bv DWT die elk jaar meer zuchtistischer lijkt te worden.
0
geplaatst: 31 december 2020, 15:56 uur
Gretz schreef:
Gelukkig nog één lijst die dit nastreeft.

1
geplaatst: 31 december 2020, 16:17 uur
ArthurDZ schreef:
Ligt de Tijdloze-chat er bij iedereen uit, of ben ik gewoon geband omdat ik The Outsiders een betere film vind dan Apocalypse Now?
Nee, maar je hebt wel een medestander wat The Outsiders en Apocalypse Now betreft.
0
geplaatst: 31 december 2020, 17:11 uur
Ik blijf er bij dat het met dit rare stemsysteem nooit gaat lukken om wat meer vrouwen en wat meer andere genres hoog in de lijst te krijgen.
1
geplaatst: 31 december 2020, 17:21 uur
Rare stemsysteem? Een top 3 insturen is zowat het meest basic stemsysteem dat er is toch? 

0
Zack
geplaatst: 31 december 2020, 17:24 uur
Ik kom niet chatte.....scrabble met mijn schoonmoeder, nootjes en diversen 

0
geplaatst: 31 december 2020, 17:39 uur
JoaMuse schreef:
Rare stemsysteem? Een top 3 insturen is zowat het meest basic stemsysteem dat er is toch?
Ik ben wel benieuwd welke verschillen eruit zouden komen als jullie net als in de Nederlandse Top 2000 een lijst met maximaal 35 favorieten mogen insturen. Misschien maakt het voor m'n gevoel best wel wat uit en valt het in de praktijk tegen. Maar ik ben er zelf nooit content mee om de selectie te beperken tot een top 3.
1
geplaatst: 31 december 2020, 18:37 uur
Wow Child In Time voor het eerst niet in de top 20 en Stairway to Heaven voor het eerst niet in de top 10!
Is dit in andere allertijdenlijsten ook een trend of enkel hier?
Is dit in andere allertijdenlijsten ook een trend of enkel hier?* denotes required fields.