Muziek / Algemeen / Idols, X-Factor e.d.
zoeken in:
0
geplaatst: 11 maart 2004, 22:27 uur
Reijersen schreef:
Er zijn vast wel een paar users die (stiekem) naar dit talentenjacht programma kijken. Volgende week beginnen de live-shows weer. Dus het kaf is wel van het koren gescheiden. Vertel me wie je favorieten zijn etc.
(aub dit topic niet gebruiken om af te zeiken, want weten heus wel dat Idols niet MuMe-proof is)
Er zijn vast wel een paar users die (stiekem) naar dit talentenjacht programma kijken. Volgende week beginnen de live-shows weer. Dus het kaf is wel van het koren gescheiden. Vertel me wie je favorieten zijn etc.
(aub dit topic niet gebruiken om af te zeiken, want weten heus wel dat Idols niet MuMe-proof is)
Ik heb er nog geen 1 keer naar gekeken (Idols 2). Is het wat?
0
geplaatst: 11 maart 2004, 22:29 uur
Ik heb het ook nog maar 1 keer gezien. Maar dat was ook maar een halfuurtje. Misschien moet ik toch maar ff gaan kijken. Kan ik er weer over meepraten. 

0
geplaatst: 17 maart 2004, 12:49 uur
Het zal wel Boris tegen Erik worden ook al vind ik niemand bruut ofzo, het is wel op te maken.
0
geplaatst: 21 maart 2004, 18:06 uur
Die Erik gaat door omdat hij zogenaamd het x-factor zou bezitten. Terwijl die gozer echt totaal niet kan zingen. De beste zanger van dat hele groepje (van wat er nog van over is) is er uitgestemd door het publiek. Dat beloofd veel goeds voor de volgende afleveringen.
0
geplaatst: 24 maart 2004, 18:39 uur
Als iedereen dat zegt, waarom wordt die Ron er dan alsnog uitgestemd?
0
geplaatst: 24 maart 2004, 19:13 uur
Gisteren Jim live gezien en ik moet zeggen dat het me best wel meeviel...
0
geplaatst: 24 maart 2004, 19:32 uur
@Daan: Iedereen zegt dat over Erik, Ron ken ik niet eens. Kijk het nooit, alleen bij toeval en dat analyseer ik het.
0
Electro_
geplaatst: 11 maart 2006, 22:54 uur
Raffaëla de winnares van Idols! Terecht?... Ik vind van wel.
Moet toegeven niet alle afleveringen gezien te hebben, omdat het me muzikaal eigenlijk totaal niet boeit. Maar de uitslag hield ik altijd wel precies bij, en ik was dan ook al vanaf het begin eigenlijk voor Raffaëla. Wat mij betreft de terechte winnares!
Moet toegeven niet alle afleveringen gezien te hebben, omdat het me muzikaal eigenlijk totaal niet boeit. Maar de uitslag hield ik altijd wel precies bij, en ik was dan ook al vanaf het begin eigenlijk voor Raffaëla. Wat mij betreft de terechte winnares!
0
geplaatst: 11 maart 2006, 23:13 uur
Over 5 maanden hoor je even veel van haar als van de afvallers in de 1e ronde, dus wat maakt t uit wie er wint zou ik zeggen.
0
Electro_
geplaatst: 11 maart 2006, 23:15 uur
Ik denk dat Raffaëla wel een blijfertje is. In ieder geval wel langer dan mensen denken.
Sorry als ik nu overkom als zo'n "commerciele puber", want dat ben ik eigenlijk totaal niet!
Sorry als ik nu overkom als zo'n "commerciele puber", want dat ben ik eigenlijk totaal niet!
0
geplaatst: 11 maart 2006, 23:33 uur
Grappig, ik dacht dat Idols na Boris en Maud wel was opgedoekt.
0
geplaatst: 11 maart 2006, 23:49 uur
Ik heb het vanavond moeten aanzien.. Imagine van Lennon door Floortje 

0
geplaatst: 12 maart 2006, 00:04 uur
Dat hele Idols is gelukkig weer volledig aan me voorbij gegaan, ik heb nog geen noot van beide finalisten gehoord. Totdat zelfs op 2Vandaag er een item over deed. Mooi moment om de tv uit te zetten en iets anders te gaan doen.
0
Toine Rorije
geplaatst: 12 maart 2006, 00:13 uur
Had ze de meeste stemmen? dan zal het wel terecht zijn?
0
geplaatst: 12 maart 2006, 00:46 uur
Electro_ schreef:
Raffaëla de winnares van Idols! Terecht?...
Raffaëla de winnares van Idols! Terecht?...
Volgens mijn zus en moeder wel. Ik heb er zelf niets van gezien omdat ik te druk was met de wereld veroveren
.Electro_ schreef:
Ik denk dat Raffaëla wel een blijfertje is. In ieder geval wel langer dan mensen denken.
Ik denk het niet. De jury bij Idols bestaat toch voornamelijk uit mensen die er weinig verstand van hebben gezien het "succes" van vorige Idols.
0
geplaatst: 12 maart 2006, 10:20 uur
Ik biecht het op...ik heb het gisterenavond voor een groot deel gezien....en over mevrouw R.....ik vind alles wat met idols mee doet (dat wil zeggen redelijk ver komt) uitwisselbaar is. Het enige aardige wat idols tot nu toe heeft voortgebracht is Intwine....en die is er zelf uitgestapt, omdat hij niet in de commerciele idols mallemolen mee wilde doen!
0
Electro_
geplaatst: 12 maart 2006, 10:25 uur
Dat hele verhaal vind ik ook maar stom. Toen hij auditie deed, wist hij toch al dat hij met Idols mee deed? Intwine is trouwens ook best een commerciële band.
0
SelmaDuim
geplaatst: 12 maart 2006, 10:30 uur
Tuurlijk wist hij dat. Hij heeft Idols gewoon gebruikt om zich in the picture te spelen, en het was blijkbaar niet eens zo'n stomme zet. 

0
geplaatst: 12 maart 2006, 10:46 uur
@Electro_: Misschien is dat wel zo.....maar het is wel een band! En volgens mij de enige die het gemaakt heeft naar idols.
0
Electro_
geplaatst: 12 maart 2006, 10:52 uur
Mwah, Jim heeft al 3 (of 4?) albums uitgebracht en Jamai is nu een musical 'ster'. Boris is bijna klaar met z'n nieuwe album en Maud doet mee aan het Eurovisie Songfestival. Ik denk dat het in Nederland sowieso moeilijk is om 'het te maken' omdat de concurrentie uit het buitenland veel meer aandacht krijgt.
0
geplaatst: 12 maart 2006, 10:59 uur
Maar zijn ze idool geworden? Daar is men toch naar op zoek...maar goed dan doet Intwine ook niet mee. Maar misschien is mijn punt wel meer......ze zijn om zoek naar iemand die snel wat geld kan genereren, en niet zo zeer naar iets orgineels. Commercieel idool vs Artistiek idool....zoiets.
0
Electro_
geplaatst: 12 maart 2006, 11:02 uur
Een idool is toch ook meestal iemand die niet zozeer origineel is? Kelly Clarkson komt ook uit Idols, en die is nu over de hele wereld populair. Is ook wel een goed voorbeeld van wat ik bedoel met dat die meer aandacht krijgen, omdat ze uit Amerika komt heeft ze de mogelijkheid om over de hele wereld bekend te worden. Dat is voor Raffaëla zo goed als uitgesloten.
0
geplaatst: 12 maart 2006, 11:12 uur
Ik denk dat Jim een typisch voorbeeld van een idool is. Die hoeven niet te kunnen zingen, die moeten alleen de doelgroep aanspreken (tienermeisjes).
* denotes required fields.