MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Idols, X-Factor e.d.

zoeken in:
Reijersen schreef:
Er zijn vast wel een paar users die (stiekem) naar dit talentenjacht programma kijken. Volgende week beginnen de live-shows weer. Dus het kaf is wel van het koren gescheiden. Vertel me wie je favorieten zijn etc.

(aub dit topic niet gebruiken om af te zeiken, want weten heus wel dat Idols niet MuMe-proof is)

Ik heb er nog geen 1 keer naar gekeken (Idols 2). Is het wat?

Ik heb het ook nog maar 1 keer gezien. Maar dat was ook maar een halfuurtje. Misschien moet ik toch maar ff gaan kijken. Kan ik er weer over meepraten.

Boris gaat winnen

Als er maar niet weer zo'n Jamai-Jim product wint.

Het zal wel Boris tegen Erik worden ook al vind ik niemand bruut ofzo, het is wel op te maken.

Die Erik gaat door omdat hij zogenaamd het x-factor zou bezitten. Terwijl die gozer echt totaal niet kan zingen. De beste zanger van dat hele groepje (van wat er nog van over is) is er uitgestemd door het publiek. Dat beloofd veel goeds voor de volgende afleveringen.

Dat zegt iedereen inderdaad.

Als iedereen dat zegt, waarom wordt die Ron er dan alsnog uitgestemd?

Gisteren Jim live gezien en ik moet zeggen dat het me best wel meeviel...

@Daan: Iedereen zegt dat over Erik, Ron ken ik niet eens. Kijk het nooit, alleen bij toeval en dat analyseer ik het.

Electro_
Raffaëla de winnares van Idols! Terecht?... Ik vind van wel. Moet toegeven niet alle afleveringen gezien te hebben, omdat het me muzikaal eigenlijk totaal niet boeit. Maar de uitslag hield ik altijd wel precies bij, en ik was dan ook al vanaf het begin eigenlijk voor Raffaëla. Wat mij betreft de terechte winnares!

Over 5 maanden hoor je even veel van haar als van de afvallers in de 1e ronde, dus wat maakt t uit wie er wint zou ik zeggen.

Electro_
Ik denk dat Raffaëla wel een blijfertje is. In ieder geval wel langer dan mensen denken. Sorry als ik nu overkom als zo'n "commerciele puber", want dat ben ik eigenlijk totaal niet!

Grappig, ik dacht dat Idols na Boris en Maud wel was opgedoekt.

Neej helaas niet .

Ik heb het vanavond moeten aanzien.. Imagine van Lennon door Floortje

Yak
Dat hele Idols is gelukkig weer volledig aan me voorbij gegaan, ik heb nog geen noot van beide finalisten gehoord. Totdat zelfs op 2Vandaag er een item over deed. Mooi moment om de tv uit te zetten en iets anders te gaan doen.

Toine Rorije
Had ze de meeste stemmen? dan zal het wel terecht zijn?

DutchViking
Idols? Wat is dat?

Electro_ schreef:
Raffaëla de winnares van Idols! Terecht?...

Volgens mijn zus en moeder wel. Ik heb er zelf niets van gezien omdat ik te druk was met de wereld veroveren .

Electro_ schreef:
Ik denk dat Raffaëla wel een blijfertje is. In ieder geval wel langer dan mensen denken.

Ik denk het niet. De jury bij Idols bestaat toch voornamelijk uit mensen die er weinig verstand van hebben gezien het "succes" van vorige Idols.

Electro_
We zullen wel zien.

Ik biecht het op...ik heb het gisterenavond voor een groot deel gezien....en over mevrouw R.....ik vind alles wat met idols mee doet (dat wil zeggen redelijk ver komt) uitwisselbaar is. Het enige aardige wat idols tot nu toe heeft voortgebracht is Intwine....en die is er zelf uitgestapt, omdat hij niet in de commerciele idols mallemolen mee wilde doen!

Electro_
Dat hele verhaal vind ik ook maar stom. Toen hij auditie deed, wist hij toch al dat hij met Idols mee deed? Intwine is trouwens ook best een commerciële band.

SelmaDuim
Tuurlijk wist hij dat. Hij heeft Idols gewoon gebruikt om zich in the picture te spelen, en het was blijkbaar niet eens zo'n stomme zet.

@Electro_: Misschien is dat wel zo.....maar het is wel een band! En volgens mij de enige die het gemaakt heeft naar idols.

Electro_
Mwah, Jim heeft al 3 (of 4?) albums uitgebracht en Jamai is nu een musical 'ster'. Boris is bijna klaar met z'n nieuwe album en Maud doet mee aan het Eurovisie Songfestival. Ik denk dat het in Nederland sowieso moeilijk is om 'het te maken' omdat de concurrentie uit het buitenland veel meer aandacht krijgt.

Maar zijn ze idool geworden? Daar is men toch naar op zoek...maar goed dan doet Intwine ook niet mee. Maar misschien is mijn punt wel meer......ze zijn om zoek naar iemand die snel wat geld kan genereren, en niet zo zeer naar iets orgineels. Commercieel idool vs Artistiek idool....zoiets.

Electro_
Een idool is toch ook meestal iemand die niet zozeer origineel is? Kelly Clarkson komt ook uit Idols, en die is nu over de hele wereld populair. Is ook wel een goed voorbeeld van wat ik bedoel met dat die meer aandacht krijgen, omdat ze uit Amerika komt heeft ze de mogelijkheid om over de hele wereld bekend te worden. Dat is voor Raffaëla zo goed als uitgesloten.

Ik denk dat Jim een typisch voorbeeld van een idool is. Die hoeven niet te kunnen zingen, die moeten alleen de doelgroep aanspreken (tienermeisjes).

Electro_
Daar is Idols ook voor bedoeld.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:54 uur

geplaatst: vandaag om 20:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.