Muziek / Algemeen / Idols, X-Factor e.d.
zoeken in:
0
geplaatst: 28 december 2007, 11:44 uur
Had het helaas niet gezien dat Sandy eruit ging, maar ze inderdaad een doorn in het oog. Dus dan is het wel mooi dat ze eruit is. Charlene was inderdaad steengoed, maar heb niet alles gezien dus weet niet wie er nog meer sterk waren.
0
geplaatst: 3 januari 2008, 16:59 uur
Heb je wederom gekeken Joy4ever?
Was een erg slechte avond, veel valse noten en weinig 100% overtuigende optredens. En van die Ollie zijn we gelukkig ook verlost.
Was een erg slechte avond, veel valse noten en weinig 100% overtuigende optredens. En van die Ollie zijn we gelukkig ook verlost.
0
geplaatst: 3 januari 2008, 17:13 uur
Ik heb idd weer gekeken Reijersen. Ik blijf erbij dat het zal gaan tussen Charlene, Nathalie en Nikki. Die eerste twee vind ik het beste. Maar wat je zegt: het was bizar slecht vorige week. Ik vond Ollie niet eens de slechste. Wel een foute opmerking van hem na zijn optreden: "Ik heb toch genoeg fans". Dus niet.
0
geplaatst: 3 januari 2008, 17:29 uur
Hij kreeg inderdaad de deksel op de neus.
Ben het met je favorieten eens, verder vind ik het stemgeluid van Nigel ook wel wat hebben alleen doet hij er te weinig mee.
Ben het met je favorieten eens, verder vind ik het stemgeluid van Nigel ook wel wat hebben alleen doet hij er te weinig mee.
0
geplaatst: 8 januari 2008, 12:36 uur
Verrassend dat Asnat het strijdtoneel moest verlaten. Man, man, wat zaten er weer een hoop valse kraaien tussen. Alleen Charlene, Nathalie en Nikki bleven overeind. En het moet gezegd: Pauline zong niet onverdienstelijk. Maar wat Gordon al zei: ze is te oud voor Idols. Althans: ze heeft een oude kop.
0
geplaatst: 8 januari 2008, 13:09 uur
Dat Bas er nog niet uitligt is voor mij echt een raadsel. Wat een verschrikkelijke gast is dat! En Neill is ook erg eigenwijs. Gordon was daar niet zo gecharmeerd van.
Ik denk inderdaad ook dat die 3 dames die jij noemt overblijven, met voor mij Charlene als persoonlijk favoriet.
Ik denk inderdaad ook dat die 3 dames die jij noemt overblijven, met voor mij Charlene als persoonlijk favoriet.
0
geplaatst: 8 januari 2008, 13:19 uur
Bas is idd het meest dramatisch. Ik vind hem ook niet sympathiek. Neill heeft dan nog wel wat. Het hele woonwagenkamp sms-t zich suf blijkbaar. Charlene is ook mijn favoriet, geweldige stem!
0
DonDijk
geplaatst: 8 januari 2008, 14:28 uur
Die hele familie van Neil is irritant, ik ken ze wel.
En die ene meid, die rockt best wel hoor. Die met dat neusringetje.
En die ene meid, die rockt best wel hoor. Die met dat neusringetje.
0
geplaatst: 14 januari 2008, 12:01 uur
Ik ben zeker voor Nathalie, man o man wat een stem.
Ze mag van mij samen met Charlene in de finale staan! Die is ook erg goed.
Ze mag van mij samen met Charlene in de finale staan! Die is ook erg goed.
0
geplaatst: 14 januari 2008, 12:13 uur
Ik hou het nog steeds op Nikki, Nathalie en Charlene bij de laatste 3. Dat die Bas het weer overleefd heeft vind ik onbegrijpelijk en Neill mag er zo onderhand ook wel uit.
Wederom een matige show, op de 3 bovenstaande zangeressen dus.
Wederom een matige show, op de 3 bovenstaande zangeressen dus.
0
geplaatst: 14 januari 2008, 12:20 uur
Nathalie was echt geweldig!! Man, man, dat was echt genieten!! Charlene was wederom erg goed, zij valt nooit tegen. Nikki vond ik wat minder en zat zowaar in de gevarenzone
. Wat Bas er nog in doet, en die vreselijke Nigel, is me een compleet raadsel.
. Wat Bas er nog in doet, en die vreselijke Nigel, is me een compleet raadsel.
0
geplaatst: 14 januari 2008, 12:28 uur
Joy4ever schreef:
en die vreselijke Nigel
en die vreselijke Nigel
Nigel vind ik wel wat beter als Bas en Neill. Hij is geen topzanger, maar heeft wel een goede en prettige sound.
Nathalie knalde inderdaad werkelijk van het podium af.
0
geplaatst: 14 januari 2008, 12:42 uur
Het probleem met Nigel vind ik dat hij (a) een saai stemgeluid heeft en (b) de uitstraling van een dooie slak.
0
DonDijk
geplaatst: 14 januari 2008, 13:26 uur
Het probleem met Neil is (a) ik mag hem niet en (b) ik mag zijn vader niet.
0
geplaatst: 18 januari 2008, 10:21 uur
Waar ik bij Nathalie altijd aan moet denken is Leela James . Al is Leela wel veel beter.
0
geplaatst: 20 januari 2008, 18:06 uur
Hier kreeg ik enorm kippenvel van (misschien ook omdat ik er persoonlijke herinneringen aan heb).
De strijd is nog niet beslist, ook al is podiumbeest Nathalie natuurlijk ongelooflijk goed.
Verder was het vanaf het begin af aan al duidelijk dat er maar 4 echt goede dames bij zitten (Nathalie, Charlene, Nikki en Pauline). De rest was / is prut.
De strijd is nog niet beslist, ook al is podiumbeest Nathalie natuurlijk ongelooflijk goed.
Verder was het vanaf het begin af aan al duidelijk dat er maar 4 echt goede dames bij zitten (Nathalie, Charlene, Nikki en Pauline). De rest was / is prut.
0
geplaatst: 20 januari 2008, 21:51 uur
Ik kreeg het ook even te kwaad tijdens en vooral na het optreden van Nikki. En wat je zegt Aero: de vier door jou genoemde dames steken duidelijk boven de rest uit.
0
geplaatst: 20 januari 2008, 22:37 uur
MIjn opmerking zou nooit door de keuring zijn gekomen vandaar deze smiley
0
geplaatst: 21 januari 2008, 09:40 uur
Joy4ever schreef:
Ik kreeg het ook even te kwaad tijdens en vooral na het optreden van Nikki. En wat je zegt Aero: de vier door jou genoemde dames steken duidelijk boven de rest uit.
Bij Nikki had ik inderdaad zoiets van
Damn Girl!!Moet zeggen dat ik Nigel ook wel aardig vond, Charlene blijft m'n favoriet. Maar Nikki heeft zeker krediet gewonnen, prachtig. Als ik eraan denk krijg ik weer kippenvel.
0
geplaatst: 27 januari 2008, 17:01 uur
Nikki was mijn inziens voor de tweede opvolgende keer de beste. Echt een geweldig optreden. Nathalie vond ik tegenvallen deze keer, net als Charlene. Maar bij Charlene kon het ook komen door de songkeuze. Ik ben niet bepaald fan van Jamiroquai, om het maar even voorzichtig uit te drukken. Verrassend dat Tiffany eruit lag, ik vond haar beter dan Nigel. Die laatste had pas echt een verkeerde songkeuze, hij haalde bij lange na niet de heldere stem van Tom Chaplin, het was veel te mat.
0
geplaatst: 27 januari 2008, 17:03 uur
Joy4ever, helaas heb ik gister niet kunnen kijken. Ga vanavond dus voor de herhaling. Morgen zal ik mijn bevindingen plaatsen 

0
geplaatst: 27 januari 2008, 23:38 uur
Ik denk dat Nikki nu gaat winnen. Nathalie is al te lang favoriet en het zou mensen wel eens kunnen gaan vervelen, daarbij herkennen mensen zichzelf toch wat meer in een Nikki dan in Nathalie denk ik en Nikki komt in een stijgende lijn opzetten waar Nathalie al te lang op hoog niveau piekt.
Pauline zal de finale niet halen omdat ze te oud is en Charlene ook niet omdat ze toch net even iets te veel uitstraling mist in vergelijk met Nikki en Nathalie.
Dat Neil en Nigel er nu als eerste uitliggen lijkt mij logisch (alhoewel je het nooit zeker weet).
Ja ja, ik volg het wel hoor
Pauline zal de finale niet halen omdat ze te oud is en Charlene ook niet omdat ze toch net even iets te veel uitstraling mist in vergelijk met Nikki en Nathalie.
Dat Neil en Nigel er nu als eerste uitliggen lijkt mij logisch (alhoewel je het nooit zeker weet).
Ja ja, ik volg het wel hoor

0
geplaatst: 27 januari 2008, 23:59 uur
Ik heb gisterenavond voor het eerst de nabeschouwing gekeken. Hoe lang kun je een uitslag rekken. Het is gewoon genant als je het hele schouwspel bekijkt.
Allereerst krijgen een aantal uitgedoste fans een kaartje naar aanleiding van de applausmeter. Ik geloof niet dat er verder dat half uur iets gebeurt is.
En dan gebeurt het : We schakelen over naar RTL 4.
Dan denk je leuk nu komt de uitslag. Nee, allereerst even naar de jury. Daar krijgen we te horen dat Nigel het minst is en dat zijn nummer saai was.
10 minuten later komt dan eindelijk de uitslag. Draai, draai en nog meer gedraai. Nummer 1 jij bent door. Nummer 2 ook. Nummer drie ook. Nummer vier ook maar in het vervolg graag een wat commercieler nummer kiezen als je echt een idool wilt zijn. Nummer 5 jij bent nog niet door. Nou dan valt ze af denk je maar nee : Ze mag op de kruk gaan zitten. Nummer 6 en 7 komen jullie ook maar naar de kruk.
Gezellig we zijn nu met z'n vijven bij de kruk. Maar eerst duurt het nog vijf minuten voordat we weten wie nu eindelijk als tweede op een kruk mag zitten. Dat is dus nummer 7. Nummer zes jij mag nummer 1 t/m 4 knuffelen.
En dan komt het. Zinnetje Martijn. Zinnetje Wendy... Oh wat is het spannend..... Zinnetje Martijn. Zinnetje Wendy...Oh wat is het spannend..... Zinnetje Wendy... Oh wat is het spannend.....Zinnetje Martijn. Zinnetje Wendy...Oh wat is het spannend..... Zinnetje Martijn. Zinnetje Wendy... Oh wat is het spannend..... Zinnetje Martijn. Zinnetje Wendy... Oh wat is het spannend.....Zinnetje Wendy ...Oh wat is het spannend..... Zinnetje Martijn. Zinnetje Wendy...Oh wat is het spannend ...
Nu komt het.... nee, Zinnetje Martijn. Zinnetje Wendy... Oh wat is het spannend..... Zinnetje Martijn. Zinnetje Wendy... Oh wat is het spannend..... Zinnetje Wendy... Oh wat is het spannend..... Zinnetje Martijn. Zinnetje Wendy...
Nummer 5 jij valt af.
Nigel je bent door ondanks dat je nummer saai was. Nu heb ik geen van de nummers van de daadwerkelijke uitzending gehoord maar ik kan me niet voorstellen dat het nummer van Nigel qua saaiheid maar enigzins in de buurt kwam van de genante vertoning na afloop van de daadwerkelijke show.
Het is maar goed dat ik in gezelschap keek en we de hele boel flink belachelijk konden maken maar eigenlijk zou dit soort beeldvervuiling flink afgestraft moeten worden..
Ahhhh, dat lucht op.
Allereerst krijgen een aantal uitgedoste fans een kaartje naar aanleiding van de applausmeter. Ik geloof niet dat er verder dat half uur iets gebeurt is.
En dan gebeurt het : We schakelen over naar RTL 4.
Dan denk je leuk nu komt de uitslag. Nee, allereerst even naar de jury. Daar krijgen we te horen dat Nigel het minst is en dat zijn nummer saai was.
10 minuten later komt dan eindelijk de uitslag. Draai, draai en nog meer gedraai. Nummer 1 jij bent door. Nummer 2 ook. Nummer drie ook. Nummer vier ook maar in het vervolg graag een wat commercieler nummer kiezen als je echt een idool wilt zijn. Nummer 5 jij bent nog niet door. Nou dan valt ze af denk je maar nee : Ze mag op de kruk gaan zitten. Nummer 6 en 7 komen jullie ook maar naar de kruk.
Gezellig we zijn nu met z'n vijven bij de kruk. Maar eerst duurt het nog vijf minuten voordat we weten wie nu eindelijk als tweede op een kruk mag zitten. Dat is dus nummer 7. Nummer zes jij mag nummer 1 t/m 4 knuffelen.
En dan komt het. Zinnetje Martijn. Zinnetje Wendy... Oh wat is het spannend..... Zinnetje Martijn. Zinnetje Wendy...Oh wat is het spannend..... Zinnetje Wendy... Oh wat is het spannend.....Zinnetje Martijn. Zinnetje Wendy...Oh wat is het spannend..... Zinnetje Martijn. Zinnetje Wendy... Oh wat is het spannend..... Zinnetje Martijn. Zinnetje Wendy... Oh wat is het spannend.....Zinnetje Wendy ...Oh wat is het spannend..... Zinnetje Martijn. Zinnetje Wendy...Oh wat is het spannend ...
Nu komt het.... nee, Zinnetje Martijn. Zinnetje Wendy... Oh wat is het spannend..... Zinnetje Martijn. Zinnetje Wendy... Oh wat is het spannend..... Zinnetje Wendy... Oh wat is het spannend..... Zinnetje Martijn. Zinnetje Wendy...
Nummer 5 jij valt af.
Nigel je bent door ondanks dat je nummer saai was. Nu heb ik geen van de nummers van de daadwerkelijke uitzending gehoord maar ik kan me niet voorstellen dat het nummer van Nigel qua saaiheid maar enigzins in de buurt kwam van de genante vertoning na afloop van de daadwerkelijke show.
Het is maar goed dat ik in gezelschap keek en we de hele boel flink belachelijk konden maken maar eigenlijk zou dit soort beeldvervuiling flink afgestraft moeten worden..
Ahhhh, dat lucht op.
0
geplaatst: 28 januari 2008, 10:56 uur
Het was een wat matige aflevering. Nikki was buiten kijf de beste en Pauline deed het ook erg aardig. Vond Nathalie ook nog wel oké, maar de rest viel gewoon zwaar tegen en het is meer dan logisch dat Tifanny eruit ligt.
0
geplaatst: 3 februari 2008, 13:26 uur
Jammer. Erg jammer. Nigel zingt voor de eerste keer (erg) goed en mag blijven en Pauline die week in week uit erg sterk is mag Idols verlaten. Ik begrijp Gordon's reactie wel. Anderzijds: zo zit het spelletje in elkaar. Het is niet anders. Nikki was wederom fenomenaal. Ik hou het op een finale tussen Nikki en Nathalie (die laatste heeft als enige nog niet in de gevarenzone gezeten) met Nikki als absolute favoriet.
* denotes required fields.