MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Idols, X-Factor e.d.

zoeken in:
Ik weet nu al wie er uit ligt Maar heb gister niet kunnen kijken. Zal dus na vanavond pas kunnen oordelen.

Ik had toch wel verwacht dat Nigel of Neill eruit ging.

Reijersen schreef:
Ik weet nu al wie er uit ligt

Kwestie van dit topic tot die tijd overslaan dus

Dat is waar, was toch wel benieuwd. Maar zoals gezegd, had het niet verwacht, dacht eerder één van de jongens.

Ik had wel verwacht dat Nigel eruit zo gaan eigenlijk. Maar toegegeven, hij heeft zichzelf wel erg verbeterd.

Gisteravond dus de herhaling gekeken en moet zeggen dat Nikki boven iedereen staat op dit moment. Ben bang dat Nathalie te vroeg gepiekt heeft, al had ze nog een aardig optreden.

Jammer dat Pauline eruit ligt, had het niet verwacht. Maar Gordon moet niet te theatraal doen, it's part of the game.

Verder verontrustend dat Charlene op de kruk zat, die moet zich nodig weer eens verbeteren.

Nigel kroop eindelijk uit zijn schulp leek wel en knalde van het podium, vond hem erg sterk. Dan heb ik alleen Neill nog niet besproken. Vind hem uiterst irritant en mag er van mij al eerste uit.

tnf
Het zou me niet eens verbazen als Neil de reeks gaat winnen.

Let op: Ik hóóp het niet! Z'n uitstraling vind ik niks (té kamperig) en echt goed zingen kan 'ie ook niet. Maar de groep die het meest sms't (hysterische gil-kipjes van een jaar of 14) vindt hem leuk.

Hij wordt wel elke uitzending knapper . Neill gaat echt niet winnen maar kan het wel verder schoppen dan waar hij gezien zijn zangkunsten recht op heeft. Die Nikki is wel eng goed aan het worden. John Ewbank zei niet voor niets dat hij niet kon wachten om met haar de studio in te duiken. Ik weet alleen niet of hij nou doelde om een album op te nemen met haar of op iets anders..

Het zal wel om het opnemen van een album gaan Nou maar hopen dat Nikki de stijgende lijn voorzet. Dan kan het nog iets héél erg moois worden.

Mojo Pin
Wie weet kan ze dan straks ook als schietschijf gaan fungeren bij een niet nader te noemen programma van SBS6

Floortje was inderdaad bij dat Uri Geller programma. Maar mijn inziens is Nikki vocaal vele malen sterker.

Het niveau is echt bedroevend slecht te noemen..

Helemaal geen favorieten HiLL? of verklaar je verder nader.

DonDijk
Nikki is écht goed. In mijn ogen dan. Neil is een échte klootzakkende huftertje. In mijn ogen dan.

Mojo Pin
Ik heb er ook niets mee. Niet met de kandidaten, niet met de muziek die ze uitkiezen, niet met de jury, niet met het boe-roepende publiek, niet met de (al dan niet valse) betrokkenheid van Wendy van Dijk en al helemáál niet met die vervelende midget van een Martijn Krabbé.

Maar dat is iets persoonlijks.

Die negerin met dat kapsel tot aan het plafond is wat mij betreft degene met de echte goede stem. De rest vind ik qua stem zo middelmatig en niet constant (goed) en tevens qua uitstraling echt zo ontzettend tekort komen.

tnf
Mojo Pin schreef:
Ik heb er ook niets mee ... niet met de (al dan niet valse) betrokkenheid van Wendy van Dijk

Die is er ver teruggezakt door de jaren heen. Ik herinner me haar als een leuke vlotte meid in 'Over de rooie', hoe stompzinnig dat concept eigenlijk ook was. Maar ze wist het leuk te brengen.

Ruim tien jaar later lijkt het net alsof ze een karikatuur is geworden van die aardige girl next door die ze ooit leek te zijn, en die het publiek zo graag zou willen zien. Erg 'gemaakt'. Het succes heeft haar geen goed gedaan.

(En als ze de hele boel tijdens de uitslag begint te rekken zou ik het liefst m'n afstandsbediening tegen haar kop aan werpen. Zo hard mogelijk.)

Ze wordt wel 's voorgesteld als 'de ideale vrouw', maar daar snap ik ook weinig van...

Volgens mij heeft Yvon Jaspers die betiteling reeds van haar overgenomen. Tja...

Vreselijk trouwens dat langdradige gezeik van Idols, zeker nu ik nog extra lang moet wachten op de eredivisie-samenvattingen. Die vervolgens ook om de haverklap commercials bevatten.

RTL4

Mojo Pin
herman schreef:
Ze wordt wel 's voorgesteld als 'de ideale vrouw', maar daar snap ik ook weinig van...

Inderdaad, zo'n leeghoofd

Terecht dat Neill eruit ligt, hij was duidelijk de minste gisteren. Charlene vond ik gisteren de beste met Nikki als goede tweede. Wel erg knap hoe Nigel zich heeft "teruggevochten" in Idols. Ook al moet ik zeggen dat het up-tempo nummer een herhaling was van wat hij vorige week liet zien / horen.

Eindelijk Neil eruit! Maar dat kon onderhand ook niet anders.

Charlene was steengoed en Nigel's eerste nummer maakte ook wel indruk. Nathalie zingt zichzelf over the top. Nikki houdt het goede niveau vast.
Ik denk dat de finale tussen Nikki en Charlene zal gaan.

DonDijk
Neil ligt eruut olé olé

Neil eruit...
Maar ik ben volgens mij de enige die het jammer vind...

Nigel er dan toch uit.
De volgorde klopte ook gewoon:
Nikki de meeste stemmen (is het meest allround en mag van mij winnen), Nathalie tweede (mag van mij ook tweede worden, is nu al een groots artiest en speelde wel op safe met de knaller Proud Mary wat geheid een succes is), Charlene derde (en die mag er volgende week uit: toch iets minder uitstraling dan de andere dames).
Toch een sterk jaar moet ik zeggen, alhoewel ik de vorige Idols-serie niet gezien heb en daar niet over kan oordelen.

Dit jaar is het een stuk sterker.

Nikki moet op basis van kwaliteiten winnen,, Nathalie heb ik onderhand helemaal gehad met dat geschreeuw van haar. Het wordt bijna een persiflage van haarzelf. Charlene is te tuttig, de lief, maar wel steengoed.
Nigel eruit, tsja, vind het wel jammer, maar het was te verwachten.,

Charlene eruit Had het liefst finale tussen Nikki en Charlene gezien, want met Nathalie heb ik het helemaal gehad.

Nathalie deed eerst het nummer van Booty Luv vooral na, en deed er weinig eigens mee. Alicia Keys verkrachtte ze volledig. Van sommige artiesten moet je ook afblijven, dat blijkt.

Charlene zong haar beide nummers interessanter als het origineel, vooral omdat van de originelen de stemmetjes heel dun zijn en Charlene gister fantastich aan het zingen was.

Nikki zong het al vlakke nummer van Krezip ook vrij vlak, maar bij Faith Evans genoot ik met volle teugen van deze dame en in mijn ogen de enige terechte winnares.

Gekruide kippenvleugeltjes zijn in de Bonus bij AH!!

Sorry, u bedoelt?

Niet opgelet tijdens Idols? Het favoriete ontbijt van Nathalie!

Oooww, dat. Ik legde de link al niet zo. Maar, wat vond je van deze week?

Gast
geplaatst: vandaag om 21:02 uur

geplaatst: vandaag om 21:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.