MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Idols, X-Factor e.d.

zoeken in:
Ik vond ze alledrie erg goed, het niveau is idd nog nooit zo hoog geweest. Op basis van afgelopen zaterdag had Charlene wellicht meer recht op een plek in de finale maar zij mist persoonlijkheid. Nikki is mijn favoriet vanwege de emotie die zij zo mooi overbrengt.

DonDijk
Ik ben ook voor Nikki. En Charlene was de beste zaterdag.
Hot and sexy was ze in het 2e nummer. Strakker kan een spijkerbroek niet aan. Ja, ik ben iemand van de details.

Jerney Kaagman heeft voor een rel gezorgd door Idols-finaliste Nathalie een 'zwarte muts' te noemen.

In het Radio 538-programma Gordon on Air vroeg Gordon aan Jerney wie er volgens haar uit Idols zou verdwijnen. Hierop antwoorde ze dat 'die zwarte muts er wel uit zou gaan'. Toen Gordon vervolgens vroeg of ze dat echt meende, bleef Jerney bij haar uitspraak. "Ja, ze is toch zwart, en het is een muts".

Nou, eens kijken of ze hier nog op terugkomen morgen

Ja, las het ook net

Die Jerney... dat ze d'r lippen nog van elkaar kreeg om dit zo te zeggen
Een muts en een thunderbird............... gaat een gezellig avondje worden

Ach, als Nikki maar wint.

Precies, maar ik kan er goed mee leven als dat niet zo mocht zijn.
Ik denk wel dat Nikki favoriet is om te winnen overigens: die moet een breder publiek aanspreken (en als ze dan ook nog een keertje Climb Every Mountain wil gaan zingen ).

Of Bleeding Love, ook erg mooi gezongen . Zwarte muts Ze kan wel grappig uit de hoek komen. Ik hoop ook dat Nikki wint, hoewel het nu feitelijk niet meer uitmaakt wie er wint. Beide dames hebben dermate vocale kwaliteiten dat hun (stapel)bedje toch al gespreid is.

Joy4ever schreef:
hun (stapel)bedje toch al gespreid is.

Iemand nog wat te melden over de finale?

Mwah, als het niveau van de kandidaten gelijk is aan deze laatste editie dan ga ik wel weer kijken. Nikki de terechte winnares. Behoudens het refrein ook een erg lekker nummer dat Eric en John hebben geschreven, vooral het einde is top. Wel een aardige overwinning: 65% om 35%.

Bij dat nummer had ik een 'Step Right Up' deja vu. Lijkt er erg op. Vond de versie van Nathalie wat beter. Nikki lijkt me een terechte winnares inderdaad. En het optreden met Trijntje was hoogstens saai.

Reijersen schreef:
Bij dat nummer had ik een 'Step Right Up' deja vu. Lijkt er erg op.

Dat had ik dus ook. Beter goed jatten dan slecht imiteren.

Kos
Heb het hele gedoe niet gevolgd, maar zag zojuist de winnares even. Heeft een aardige stem lijkt het. Helaas wel de uitstraling van een gescheurd emmertje wasknijpers, maar dat terzijde.

Hier kan ik het niet anders dan volledig mee eens zijn.
Al had ik dat gescheurde emmertje vervangen door een doodgeboren naaktslak.

tnf
Dat is Nikki's nadeel. Ze maken er met make-up nog wat van, maar eigenlijk is het een ietwat grauw en (voor iemand van 24 jaar) rimpelig meisje. Dat was vóór de liveshows heel duidelijk te zien.

Maar goed, flink volplamuren dan maar. Zingen doet ze goed genoeg.

Haar jongere zus ziet er wat dat betreft een stuk beter uit, maar die schijnt weer niet zo goed te kunnen zingen.

tnf
Het is eigenlijk net alsof ze - stiekem - altijd doodvermoeid is, hoe enthousiast ze daar op het podium ook staat te springen. Dát is het.

(En dat was bij haar eerste auditie al zo, toen ze nog niet 'geleefd' werd.)

Joy4ever schreef:
Haar jongere zus ziet er wat dat betreft een stuk beter uit,

DonDijk
Niet zo negatief over Nikki zeg. Is er éindelijk iemand die ook daadwerkelijk goed kan zingen, gaan jullie zeuren over haar ...uiterlijk...Jullie kijken vast ook veel America Next Topmodel? Kunnen die modellen een beetje eh...zingen?

tnf
Tja, dat kon Nathalie ook uitstekend, en die had (in mijn ogen) wél het complete pakket. Die had ik dan ook graag zien winnen. Maar goed, dat is dus niet gebeurd.

@DonDijk: Nog nooit gezien dat America Next Topmodel.

Dit was vocaal gezien inderdaad een sterke Idols editie. (al is in mijn ogen Boris nog steeds de muzikaalste kandidaat en winnaar)

Gelukkig zijn we er weer vanaf (voor hopelijk meer dan 1 jaar)...

Vind het wel jammer, toch best een vermakelijk programma altijd.

Erg erg jammer dat Nathalie niet gewonnen heeft. Maar zij komt er hopelijk ook wel! Ben benieuwd of Nikki geen eendagsvlieg wordt!

Xel
Waarom zou een Idols-winnaar een ééndagsvlieg worden?

DonDijk
Das altijd zo.

Donny Tourette
Omdat die zogenaamde 'Idols' over het algemeen alleen maar met een bandje mee kunnen zingen en verder weinig te bieden hebben.

DonDijk schreef:
Das altijd zo.
Jamai staat anders nog steeds in het Efteling theater

DonDijk
Das waar.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:40 uur

geplaatst: vandaag om 03:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.