Muziek / Algemeen / Platenzaken
zoeken in:
0
geplaatst: 14 november 2025, 08:16 uur
Heeft er iemand recent nog geprobeerd om bij Distortion Records binnen te lopen? Da's best een avontuur.
0
geplaatst: 14 november 2025, 08:22 uur
dix schreef:
Heeft er iemand recent nog geprobeerd om bij Distortion Records binnen te lopen? Da's best een avontuur.
Al heel lang niet meer geweest. Het was altijd al een avontuur, maar kan je nu helemaal niet meer lopen?
3
geplaatst: 14 november 2025, 08:55 uur
Er is een pad vrijgemaakt maar bergschoenen klasse B zijn aan te raden. Ik heb de man achter de kassa moeten uitgraven. Denk je dat ik overdrijf, ga kijken. Crate digging is daar pure archeologie.
1
geplaatst: 14 november 2025, 10:37 uur
dix schreef:
Er is een pad vrijgemaakt maar bergschoenen klasse B zijn aan te raden. Ik heb de man achter de kassa moeten uitgraven. Denk je dat ik overdrijf, ga kijken. Crate digging is daar pure archeologie.
Herinner me van een aantal jaren geleden (pre-Corona) dat zowat het hele aanbod ook on-line stond en dat hij bij ieder verkocht album zijn lijst on the fly bijwerkte; destijds had ie een flinke hoeveelheid platen van Spleen - Bram van Splunteren - meen ik ingekocht, veel tamelijk obscure zaken zoals In the Nursery en SPK.
0
geplaatst: 14 november 2025, 10:57 uur
dix schreef:
De hele collectie staat (volgens eigen zeggen) ook op discogs.
Het romantische struinen in kratten verdwijnt dan maar je kunt daar tegenover je bergschoenen weer inruilen voor je gympen

0
geplaatst: 14 november 2025, 11:02 uur
Kan me niet voorstellen dat de volledige collectie daar staat, hooguit 10%
1
geplaatst: 28 november 2025, 16:48 uur
Ik dacht doe eens gek en loop na me werk even langs T Oor in Hilversum. Is die dus overgenomen door Velvet. Nog maar weinig nieuwe cd releases te vinden, het is vooral nieuw vinyl, tenminste wat ik zo even zag. Wel gezellige mensen daar. Maar toch jammer dat T oor nu helemaal verdwenen is. Jaren geleden was het mijn stamwinkel in Almere.
Gelukkig is het nog wel een record Store.
Gelukkig is het nog wel een record Store.
1
geplaatst: 21 december 2025, 16:45 uur
0
geplaatst: afgelopen vrijdag om 15:02 uur
Ik ben er vandaag voor het eerst eens binnengelopen. Zeker de moeite waard. Zeer zeer veel van Elvis, Beatles, Stones en Cliff Richard, Bowie etc maar er staat ook veel 2e hands vinyl, LP's én singles en aardig wat bakken cd's bovendien. Alles staat keurig op alfabetische volgorde, ook de cd's. Zelf een bootleg van Sisters of Mercy gescoord (Some boys wander by mistake).
* denotes required fields.