MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Platenzaken

zoeken in:
dix
Heeft er iemand recent nog geprobeerd om bij Distortion Records binnen te lopen? Da's best een avontuur.

dix schreef:
Heeft er iemand recent nog geprobeerd om bij Distortion Records binnen te lopen? Da's best een avontuur.

Al heel lang niet meer geweest. Het was altijd al een avontuur, maar kan je nu helemaal niet meer lopen?

dix
Er is een pad vrijgemaakt maar bergschoenen klasse B zijn aan te raden. Ik heb de man achter de kassa moeten uitgraven. Denk je dat ik overdrijf, ga kijken. Crate digging is daar pure archeologie.

dix schreef:
Er is een pad vrijgemaakt maar bergschoenen klasse B zijn aan te raden. Ik heb de man achter de kassa moeten uitgraven. Denk je dat ik overdrijf, ga kijken. Crate digging is daar pure archeologie.

Herinner me van een aantal jaren geleden (pre-Corona) dat zowat het hele aanbod ook on-line stond en dat hij bij ieder verkocht album zijn lijst on the fly bijwerkte; destijds had ie een flinke hoeveelheid platen van Spleen - Bram van Splunteren - meen ik ingekocht, veel tamelijk obscure zaken zoals In the Nursery en SPK.

dix schreef:

De hele collectie staat (volgens eigen zeggen) ook op discogs.
Het romantische struinen in kratten verdwijnt dan maar je kunt daar tegenover je bergschoenen weer inruilen voor je gympen

dix
Kan me niet voorstellen dat de volledige collectie daar staat, hooguit 10%

Ik dacht doe eens gek en loop na me werk even langs T Oor in Hilversum. Is die dus overgenomen door Velvet. Nog maar weinig nieuwe cd releases te vinden, het is vooral nieuw vinyl, tenminste wat ik zo even zag. Wel gezellige mensen daar. Maar toch jammer dat T oor nu helemaal verdwenen is. Jaren geleden was het mijn stamwinkel in Almere.

Gelukkig is het nog wel een record Store.

De winkel bij het Alkmaarse Beatlesmuseum is nu dubbel zo groot:

beatlesmuseum.nl

rzasa schreef:
De winkel bij het Alkmaarse Beatlesmuseum is nu dubbel zo groot:

beatlesmuseum.nl

Zo t e zien de muziekhemel op aarde.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:10 uur

geplaatst: vandaag om 10:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.